Waar koop ik kogellood?

henry stotijn

05-02-2010 19:44

p.s. caroline zag je PB nog maar zoals je zult begrijpen ga ik nu niet meer naar R_dam rijden en zelf heb ik er misschien nog 6 ofzo maar idd precies als jou fotootje in loodkleur maar ook in zwart :D :D als je gister terug gePBt had dan had ik nog wel wat kunnen regelen en had ik ze idd aan berendsen mee kunnen geven als ik hem kon want weet nie hoe die eruit ziet :D
maar denk als jij hem laat kijken op zwolle slaag ie ook wel voor je en ik zal pili de gr. doen!!! :D
........de zoveelstebaits
Caroline de Mooij

05-02-2010 20:12

OW :o ik d8 die rijd wel even voor 6 loodjes terug :lol:

En remko kan je herkennen door te kijken wie er met een flesje cola op de beurs loopt :wink:

Toch bedankt kerel.... :D
Remko Berendsen

05-02-2010 20:36

Hey Roy, Laat mij er buiten he kleine blankende kutdwerg :D :D

En Henry, ik snap jou punt wel die je wilt maken wat jij met jouw lood doet maar dan draait het dus niet meer, Maarja dan moet je voor lief nemen dat je wat vaker je lijn moet vervangen omdat het kinkt als de tering.

Teminste als ik het goed begrijp.

GR Remko
henry stotijn

05-02-2010 22:18

hahahahahahahah sorry hoor maar nu wordt ik gek geloof ik :o dus je lood moet volgens jou kunnen draaien of kantelen met (ingooien)of met (binnendraaien)?? :o anders gaat het kinken als de........waarom ineens zou crue trouwens remko???
maar dit slaat nergens op hoe kom je daarbij volgens mij heb jij teveel van het antikinkloodje gedroomd want die zijn er voor als je lijn gekinkt is even er aan hangen 3 x ingooien steeds iets verder en binnendraaien klaar!!
maar goed als jij het zegt joh :D ik geloof je ik vis zelf al meer dan 25 jaar op carp tis mij nooit opgevallen hahahahaha schei uit man trouwens bij mij valt er denk weinig te kinken want ik vis bijna alleen op rivieren en meestal 20 mtr. uit de kant.
zo cola dus in je hand morgen volgens caroline,,nou mij herken je met constant bier steeds nieuw en koud :D
Remko Berendsen

06-02-2010 00:35

Henry, doe ik crue???

Nou ik reageer volgens mij heel normaal maarja zal wel aan mij liggen :D

Alleen reageer ik crue op caroline (roy) maarja ik ken die gast al 15 jaar dus hij snapt me wel.

Kijk dat met antikink loodje weet ik ook wel, en zeg ook niet dat het MOET draaien. maar als het kan draaien door de wartel dan kinkt het veel minder en omdat Ik dus vaak op 200 a 300 meter vis werkt dat antikink loodje niet zo goed he :D en jij 20 meter en dan heb je daar ook geen last van.

Verder ben ik het totaal met je eens over het kogellood.

En ik loop zeker niet rond met een flesje cola maarja roy ken niks beter verzinnen :D :D En jij met bier :D zal het wel weer gevaarlijk worden zeker als neef weer zo'n pas te pakken krijgt zodat jullie allemaal gratis kunnen zuipen :o :lol: :D

GR Remko
henry stotijn

06-02-2010 07:42

ooooh jij kan jeroen neef ook ja idd dat was gek verleden jaar hahahahaha :oops: en als je dan nagaat dat we na de beurs naar hotel gaan inchecken daar ook een bietje nemen of 2 dan door naar chinees pullen bier drinken,, en dan nog gaat stappen in irish pub enzo en dan net als verleden jaar 05.00 sochtends in hotel kom dan weet jij het wel he :D
en zoals je ziet zit ik nu alweer op dus dat wordt gewoon 24 uur wakker wezen je weet toch :o :o
Kenny Willems
Contacteer:

07-02-2010 00:44

Remko Berendsen schreef:Zo is het roy,

Kenny met het lood wat jij laat ziet schiet je het doel voorbij, omdat je dan weer een groot kantelpunt maakt.

GR Remko

Remko aub mijn vorrige bericht nog eens lezen hahahaha ;)

Roy, je moet wel het goede krimpkous gebruiken en nee ik ben niet alle Danny fairbrass ;)
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!