PB Adjustable hair-rig


Plaats reactie
Roy Pellegrom
Berichten: 72
Lid geworden op: 12-12-2006 00:36
Locatie: Bennekom

27-02-2007 16:13

Hallo boarders,

Ik had een vraagje over de PB Adjustable hair-rig. Ik vis de laatste tijd vaak met deze onderlijn omdat ik er van hou me aas vaak te verwisselen (10mm boilies tot 20mm, mais, tijgers etc). Nu ben ik pas begonnen met zelf onderlijnen te knopen. Nu vroeg ik me af hoe je deze zou moeten maken?

Wou het eigenlijk op de Carp2007 beurs vragen bij de rigjesknopen tafel, maar dit was er helemaal bij ingeschoten dus vergeten te vragen.

Nu vraag ik me dus af. Kan iemand in beginnerstaal uitleggen hoe deze rig inelkaar te knopen, plus welke materialen ik daar allemaal voor nodig heb?
(heb al een search gedaan hier op board, maar kon zo goed als niets vinden)
Gebruikersavatar
ramon ansing
Berichten: 655
Lid geworden op: 23-08-2006 17:46
Locatie: tolbert (groningen)
Contacteer:

27-02-2007 16:51

neem een stuk onderlijn materiaal naar keuze (lengte merk etc zelf weten) knoop de haak eraan dmv een bled knoop. nu pak je een stukje onderlijn materiaal en knoopt dat 2 cm voor de haak ook dmv een bledknoop. steek het stukje braid door het haak oogjeen knoop er een lusje aan ong 1 cm onder de haakbocht. nu kan je de hair van 1 cm naar 3cm maken. doe over het geheel een stukje krimpkous en knoop aan het eind een wartel of lusje als je met quick lock swivels vist. doe het zelf op deze manier als ik met mais vis en bevalt me zeer goed.

groetjes ramon
groet`n ramon
Plaats reactie