Vraag over krimpkous


Plaats reactie
Chiel Vermey
Berichten: 125
Lid geworden op: 03-12-2005 12:27

27-05-2006 12:44

ik heb al aardig wat rigs zelf geknoopt tot nu toe knoop ik mijn gevlochten onderlijn met een stukje gebogen krimpkous op de haak nu heb ik laats gezien dat dat ook anders kan het stukje krimpkous recht laten en dan kom der lijn er aan de kan van de haakpunt weer uit maar nu is mijn vraag is er een snede in de kous gemaakt en er door getrokken of halverwege een gaatje in geprikt en er door heen getrokken
en of dit met gewone krimpkous moet of met een stukje siliconen

mgr Chiel
Alex Kroezen

27-05-2006 13:04

Chiel,

type voortaan even met leestekens en hoofdletters!!! Leest makkelijker en je krijgt meer antwoorden want ik denk dat de meesten hier niet de moeite nemen die hierogliefen van jou te lezen.

Je bedoelt de line aligner.Je prikt idd. een gaatje erdoorheen met boilienaald en dan haal je gelijk je lijn er doorheen.

Kan met krimpkous en gewone zwarte tube/silconen slang. Die siliconen slang is dus niet die hele dikke witte! Die zware sliconen slang moet wel strak om de haak zitten. Dat de lijn er aan de voorkant uitgaat heeft als doel het kantel effect te vergroten. Als je krimpkous gebruikt buig hem dan niet te scherp, je haak pakt dan niet meer diep het vlees in de bek met als resultaat losschieters.
Plaats reactie