Onderljin matriaal


Plaats reactie
Gebruikersavatar
gerrit schippers
Berichten: 925
Lid geworden op: 15-01-2004 19:28
Locatie: Enschede

26-08-2004 14:12

Hallo mensen ik moet binnen kort weer wat onderljin matriaal halen,en nou heb ik een vraag aan jullie : ik maak altijd No Knot rigs van soepele gevlochtenlijn sufflix maar wil eens wat anders proberen en vis bijna alleen maar op vijvers. Welke lijn zouden jullie mij aanraden en warom?

Mvg Gerrit
Weet je wat T'is Meer Water dan Vis....
Jordi Schoffelen
Berichten: 294
Lid geworden op: 27-06-2004 17:00
Locatie: Hulsberg

26-08-2004 22:43

Beste Gerrit,

2 tips voor je:

1) Supernova van Kryston: voor mij de vaste keuze als het gaat om een simpele bodemmontage (boilies, tijgernoten e.d.). Waarom? Het is gewoon een sterk spul met een naar verhouding dunnen diameter (in mijn ogen is de 12 lbs versie meer dan genoeg) lekker soepel materiaal, goede kleur en bovendien van zichzelf langzaam zinkend, al doe ik er wel altijd nog wat kneedbaar lood overheen om 't echt plat tegen de bodem aan te bieden.

2) Voor al mijn drijvend aas gebruik ik een combirig geknoopt van PB Green Hornet of Super Mantis wederom van Kryston. Qua trekkracht vs. diameter zit er tussen beide weinig verschil en ook qua gebruiksvriendelijkheid en knoopvastheid weinig verschil. Kies gewoon die je het meest bevalt en let dan vooral op de kleur en pas die aan aan het water waar je het wil gebruiken.

mvg

Jordi
Gebruikersavatar
Robin Swiersema
Berichten: 42
Lid geworden op: 18-02-2004 15:19

29-08-2004 18:51

Merlin van kryston of silkworm zeeeeeeeer goed!
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

29-08-2004 20:13

Ik gebruik nu ook merlin van Kryston, en deze werkt inderdaar erg goed, knoopt makkelijk en is (naar mijn mening goed) zeer soepel!

Pim
Voer en vang!!!

I love BTW
Plaats reactie