tijgernoten in pva zakjes?????
-
he ik zit met een probleem ,,,hoe kan ik nou tijgernoten in een pva zakje doen ,,(tijgernoten zijn nat ,dus als je dat in een zakje doet werk niet) ,,weet iemand een oplossing hiervoor groeten marco
- luuk schenkelaars
even laten drogen en snel ingooien!
Groeten,
Luuk
Groeten,
Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
- Robert Campbell
Je kan je tijgers mengen met gewoon grondvoer, dit neemt de vocht op.
RC
RC
- Melvin Miltenburg
Ik heb gehoord van pva zakjes waar je ook flavour in kan doen dus vanuit het flesje een vriend van me heeft dit vincent kruft dus je moet hem maar ff een prive berichtje sturen om het te vragen want hij is ook een boardgebruiker.
Gr.
Melvin
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Melvin Miltenburg op 2003-10-12 18:35 ]</font>
Gr.
Melvin
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Melvin Miltenburg op 2003-10-12 18:35 ]</font>
- Robert Campbell
Jawel Melvin, er zijn inderdaad dips/soaks/flafours die je in een PVA zakje kan doen.
Dit komt omdat de flafour niet op waterbasis is gemaakt.
Heeft dus niet met de PVA zakje te maken, deze moet altijd oplossen in water.
Het is wel zo dat de ene PVA sneller oplost dan de ander, echt veel verschil zit er niet in.
RC
Dit komt omdat de flafour niet op waterbasis is gemaakt.
Heeft dus niet met de PVA zakje te maken, deze moet altijd oplossen in water.
Het is wel zo dat de ene PVA sneller oplost dan de ander, echt veel verschil zit er niet in.
RC
-
Ik wrijf ze van tevoren even droog met een handdoek. Werk ook goed. Maar te drogen leggen gaat ook.
Met vriendelijke groet,
Bas Hofkens
Bas Hofkens
- Jeffrey Pen
Goede vraag Marco! Hier zit ik ook al mee in de maag. Wat je zou kunnen doen is, aangezien de tijgernoten na het koken een lekker slijmlaagje krijgen, deze met een redelijk volle hand in een boterhamzakje doen, in een goede bal vormen en deze dan invriezen. Als je dan gaat vissen haal je het boterhamzakje eraf en kan je er redelijk mee gooien dan wel schieten met de katapult.
Uiteraard nog steeds minder effectief en compact als met pva zakje, tenzij je goed met de katapult overweg kunt. Maar tis een idee. Succes en mocht je een ander idee hebben, hoor ik dat ook graag van je.
M.v.g. Jeffrey
Uiteraard nog steeds minder effectief en compact als met pva zakje, tenzij je goed met de katapult overweg kunt. Maar tis een idee. Succes en mocht je een ander idee hebben, hoor ik dat ook graag van je.
M.v.g. Jeffrey
-
Snel even afdrogen werkt voor mij ook, wat ik dan ook doe is de helft van de noten breken of pletten en die gaan zo de zak in. Zo komen de aromas veel sneller vrij, dat merk je direct, je handen worden helemaal blinken en glad van de olie die in de noten zit.
- Pascal Rijzinga
- Contacteer:
Eventjes drogen in een handdoek en anders een dubbel PVA zakje gebruiken.
Dit lost wel wat langzamer op, maar dat maakt niet zoveel uit lijkt me.
Pascal
Dit lost wel wat langzamer op, maar dat maakt niet zoveel uit lijkt me.
Pascal
"everyone has the right to be stupid, but some people abuse the privilege" (Joseph Stalin)
-
ok ik weet nu wel ff genoeg gaat het ff allemaal proberen thnx voor alle tips he
-
Als je toch besluit om ze even in de zon te drogen; Absoluut niet te lang! Hierdoor drogen de noten uit, en dan komen m.i. niet goed tot hun recht.
mvg
Robbert
mvg
Robbert
Als je lang van je water wilt genieten, smijt dan niet met namen en gewichten...
-
nee ik droog ze wel ff in een handdoek, gaat wat sneller als in de zon ,zoveel zon staat er niet meer ,,,groeten marco