verhoudingen the method


Plaats reactie
rick schoonaard
Berichten: 549
Lid geworden op: 23-05-2003 02:00
Locatie: amersfoort
Contacteer:

17-07-2003 18:00

ok heb mezelf weer arm gekocht aan grondstoffen om zelf mijn method voer samen te stellen. voor heen gebruikt ik gewoon een standaard lok voer met wat hennep en gemalen mais.

nu heb ik gehaald :

gemalen hennep,
gemalen trouvit,
polenta gekookt,
scopex flavour van starbaits (dit werkt als een trein op het water waar ik het ga gebruiken ),
vloeibare melasse siroop,
ik wil er graag ook nog gemalen boilies,tijgernoten,mais,pellets door heen gooien nagelang wat ik als haak aas gebruik

ik kan natuurlijk wat gaan kloten maar is er iemand die mij een mooie uitgebalanceerde mix kan geven met deze ingredienten.

alvast bedankt
volg mij op twitter: @rickschoonaard http://twitter.com/rickschoonaard
rick schoonaard
Berichten: 549
Lid geworden op: 23-05-2003 02:00
Locatie: amersfoort
Contacteer:

28-07-2003 11:14

weet niemand hier iets van
johan breek.
Berichten: 34
Lid geworden op: 28-07-2003 02:00
Locatie: leeuwarden

28-07-2003 11:52

Eh ja. Je heb denk ik nog wel een zakje maismeel of soja nodig denk ik. Dit om het harde gedeelte van het voer te binden. Hier een receptje. Ik maak trouwens altijd twee emmers 1 vast voertje en 1 los voertje.
los voertje: zak sensas carp met een zoet flavourtje.

vast voer:
1 deel hennep
1 deel mais
1 deel 10mm bolies /tijgernoten
1 deel trouvit
geheel binden met maismeel.


Als dit klaar is pers ik het voer in de method en zorg ik dat mijn eigen bolie ook in dit harde voertje ligt. Om dit harde voebolletje doe ik dan die sensas carp en dan heb je een aardige bal. Beste is uitvaren trouwens. Is nog niet misgegaan bij mij met werpen maar ik vrees dat het wachten is op een om de top gedraaide lijn en een knak.
Hoop dat je hier wat aan heb
Plaats reactie