Nahs bolies


david meeuwesen
Berichten: 8
Lid geworden op: 22-08-2010 16:18

04-06-2014 12:37

Ik vind ze redelijk aan de prijs, en het niet waard in verhouding met de vangsten op andere bollen..
ik gebruikte ze meestal als haak aas, maar om er meteen 2 KG achterna te gooien vind ik zonde.
gebruik dan meestal een andere goedkopere bol ( en niet de knikkers van de plaatselijke dierenwinkel :lol: )
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

04-06-2014 14:33

Even ter verduidelijking, aas is niet vergelijkbaar met materiaal.

Groet, Peter

Ps kan ook met een camper van 80.000 euries aan de waterkant bivakkeren maar vang er geen hol meer mee.
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

04-06-2014 17:16

david meeuwesen schreef:Ik vind ze redelijk aan de prijs, en het niet waard in verhouding met de vangsten op andere bollen..
ik gebruikte ze meestal als haak aas, maar om er meteen 2 KG achterna te gooien vind ik zonde.
gebruik dan meestal een andere goedkopere bol ( en niet de knikkers van de plaatselijke dierenwinkel :lol: )


Dan vreten ze eerst de zogenaamde goedkopere bollen en als laatst je haakaas,...dan kan je beter single hookbait vissen dan kost het je nog minder :wink:
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

04-06-2014 17:19

bert kamp schreef:Ho ho ho ho Wouter, hier moet ik toch echt even ingrijpen.
Ik slaap al 15 jaar in een aqua tent en ik kan je verzekeren dat daar geen trend tent zelfs maar bij in de buurt komt.


Ik slaap al 15 jaar in een Trend tent alleen houd ik gewoon mijn waadpak aan tijdens het slapen en heb ik chronische bronchitis.
Gebruikersavatar
jannes hooijer
Berichten: 450
Lid geworden op: 13-02-2008 19:28

04-06-2014 18:23

duurdere spullen zijn veel beter !! :lol:
toch jeroen beld ?? :oops:
in veel gevallen speelt de naam mee jongen
en verder weinig
gaat mij niet specifiek om nash , want er zijn er nog wel meer te noemen
neem wat je wil , en waar je vertrouwen in hebt , en nog belangrijker ,wat je portemonnee kan trekken
loop niet zomaar achter reclame gelul aan , want dan kun je de hele viswinkel wel meenemen
vele koopjes zullen de beste zijn :D
carp greats jannes


carp fishing a way of live
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

04-06-2014 20:12

leenderts leon schreef:Ik slaap al 15 jaar in een Trend tent alleen houd ik gewoon mijn waadpak aan tijdens het slapen en heb ik chronische bronchitis.

In een aqua hoef je geen waadpak aan want die lekt niet, heb je ook geen last met je bronchitis 8)
jeroen beld
Berichten: 371
Lid geworden op: 20-06-2013 12:25

05-06-2014 13:40

Ik ben in ieder geval een Nash fan.
De spullen die ze maken zijn gewoon goed ook al is de prijs daar naar.
Moet zeggen dat het materiaal naar mijn inziens beter is dan van fox jrc etc.
Voor de rest ga ik er geen woorden vuil aan maken.
Jullie kiezen jullies merk maar,ik ga voor kwalitieit.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

05-06-2014 15:24

Het ging over boilies mannen...

FF terug on topic.
Gebruikersavatar
Jerome berken
Berichten: 673
Lid geworden op: 12-03-2013 15:39

05-06-2014 15:50

jeroen beld schreef:Ik ben in ieder geval een Nash fan.
De spullen die ze maken zijn gewoon goed ook al is de prijs daar naar.
Moet zeggen dat het materiaal naar mijn inziens beter is dan van fox jrc etc.
Voor de rest ga ik er geen woorden vuil aan maken.
Jullie kiezen jullies merk maar,ik ga voor kwalitieit.

Stop nou eens met zogenaamde feiten opnoemen en begin eens met ik vind.. :roll:
Shimano Tribal XT-A \ Shimano 8000D eu
jeroen beld
Berichten: 371
Lid geworden op: 20-06-2013 12:25

05-06-2014 22:08

[quote="Jerome berken"][quote="jeroen beld"]Met iedere boilie vang je wle eens een zeelt of brasem.
Maar nash is gewoon goed.

Lees dit maar eens.

Flavour van Nash bevatten wel wat meer stoffen die in je voordeel werken, deze stoffen worden toegevoegd om nog beter vis te attracteren en zijn wel veel beter dan de meeste flavours die onder andere label's verkocht worden als(antivries).

Er wordt door de firma Nash wel degelijk onderzoek gedaan naar hulpstoffen om beter te vangen…..

Wat dus deze anderen label’s dus niet kunnen betalen(onderzoekskosten). En vaak niet eens water oplosbaar zijn Wikipedia zegt er dit over…..(Parabenen zijn een groep met benzoëzuur verwante stoffen. Het zijn alkylesters van para- of 4-hydroxybenzoëzuur, en de natriumzouten van deze esters). Parabenen worden vrijwel uitsluitend gebruikt als conserveermiddel. Ze zijn met name effectief tegen schimmels, maar ook tegen veel bacteriën. Parabenen worden veel gebruikt omdat ze naast de grote effectiviteit gebruikt kunnen worden in een groot pH-bereik. Uit jarenlang gebruik en onderzoek zijn geen schadelijke effecten gebleken(bron Wikipedia)……

dus conclusie dat nash zorgvuldig onderzoeken wat het beste is voor de karper om diervriendelijk een vis te vangen.
Daarom mag een boilie ook iets meer kosten.
Zie het als met een vergunning van de sportvisserij...............we willen toch zo schoon mogelijk water etc etc hebben dat er daarom een gedeelte van de vergunning voor dit soort dingen is????
Maar dat is geen vergelijking natuurlijk......... :P :P .
Nash is zorgvuldig met zijn producten en daar betaal je gewoon voor.
Zie het met een Ferrari en een fiat.....waar rij je liever in??????Juist :D :lol:
Rene Zoeter
Berichten: 477
Lid geworden op: 14-12-2013 14:07
Locatie: Hoeksche Waard

05-06-2014 22:16

Ben jij werkelijk zo naief, of maak je maar een grapje? :o
Gewoon, lekker vissen.
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

05-06-2014 22:25

Ik dacht eerst aan een zonnesteek maar dat kan met dit weer haast niet.
Het zit duidelijk niet goed tussen de oren bij Jeroen.

Jeroen, als je snel bent mag je nog zelf kiezen naar welke dokter je gaat, niet te lang mee wachten dus.
Maak je niet ongerust, ze hebben tegenwoordig geweldige pilletjes waar jaren onderzoek in zit (daar hadden ze vroeger het geld niet voor).
Met de schadelijke effecten schijnt het ook nog wel mee te vallen. Als je ze trouw blijft slikken kun je nog jaren een diervriendelijk bestaan lijden.
martijn van den Haak
Berichten: 202
Lid geworden op: 11-08-2006 09:34

05-06-2014 22:29

zeker niet, zolang het niet regent, stormt, regent, stormt en regent.

je komt je materiaal natuurlijk pas tegen in de extremen.

Op 25 juli met 27 graden en een zwoel nachtje is alles top.
en als je alleen dan vist, prima, ook ruim voldoende dan en niets mis mee.
jeroen beld
Berichten: 371
Lid geworden op: 20-06-2013 12:25

06-06-2014 07:32

Nash is gewoonweg 1 van de betere merken op Karpergebied.
Dat is de laatste jaren duidelijk geworden.
Kijk maar naar de beetmelders,hengels,boilies het is gewoonweg goed en je hebt er nooit problemen mee.
En wat jullie vinden moeten jullie weten maar dat hier op dit forum geen Nash liefhebbers zijn is wel duidelijk.

Gr Jeroen
Walter vd Kamp
Berichten: 442
Lid geworden op: 14-01-2014 10:51

06-06-2014 08:02

Heet dit niet in volkstermen; melagomanie?

=====

ontopic: Jeroen, nash is een topmerk. Alle gear is topspul, althans dat vind ik. Maar de boilies zijn een ander verhaal, en topic gaat over boilies van Nash.
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

06-06-2014 08:30

Fans, dat is zo jaren 90.
Doet me aan de Spicegirls en Thake That denken :oops:
Die meisjes konden ook niet meer logisch nadenken.
jeroen beld
Berichten: 371
Lid geworden op: 20-06-2013 12:25

06-06-2014 08:39

Dat Nash goede boilies heeft is algemeen bekend.
Nash was de eerste die begon met fluor pop ups en felle kleuren voor de boilies produceerde.
Nash loopt voorop met de technolgie
Gebruikersavatar
Jerome berken
Berichten: 673
Lid geworden op: 12-03-2013 15:39

06-06-2014 09:28

Ja idd je hebt helemaal gelijk Jeroen!

Net als Coca cola en eigenmerk cola, Coca-Cola is veel beter en gezonder. :roll: Het heeft echt niets met imago en marketing te maken, de bollen zijn gewoon duur omdat de kostprijs van de boilies gewoon 10/12 euro de kilo is.

Volgens mij zegt niemand hier dat Nash slechte boilies hebben, denk dat de meeste niet extra willen betalen omdat er Nash opstaat en zogenaamd kwalitatief betere boilies zijn dan andere merken.

Ik heb niets tegen Nash persoonlijk, deze mening geld voor mij ook voor mainline, proline, nutrabaits etc. De wateren waar ik vis is er geen enkele toegevoegde waarde om met boilies te vissen waar Nash op staat, de bollen die ik bestel werken er ook.

http://www.intemarketing.nl/marketing/b ... identiteit

Conclusie: Verschil imago en identiteit
•Identeiteit zijn eigenlijk de kernwaarden van een onderneming.
•Imago is eigenlijk hoe de doelgroep denkt over een onderneming.

Een bedrijf tracht door de inzet van marketingcommunicatie zoals reclame de identiteit over te brengen in het imago. Soms komt de gewenste identiteit overeen met het gewenste imago maar in andere gevallen is dit niet het geval en tracht men dit bij te schaven tot het wel klopt. Het probleem kan liggen aan de kant van de identiteit. In dat geval moeten er factoren binnen de organisatie aangepast worden zoals het inlichten van de medewerkers of veranderen van de organisatie. Aan de andere kant kan het imago niet kloppen door een verkeerde perceptie van de doelgroep. In dat geval gaat er iets fout in de marketingcommunicatie en is het van belang om bijvoorbeeld de boodschap van reclame-uitingen te veranderen.
Shimano Tribal XT-A \ Shimano 8000D eu
Walter vd Kamp
Berichten: 442
Lid geworden op: 14-01-2014 10:51

06-06-2014 09:57

jeroen beld schreef:Dat Nash goede boilies heeft is algemeen bekend.
Nash was de eerste die begon met fluor pop ups en felle kleuren voor de boilies produceerde.
Nash loopt voorop met de technolgie


Waar bazeer je telkens je meningen op? Nu ben ik weleens benieuwd naar waar jij die info vandaan haalt. En kom aub met gefundeerde feiten, niet wat hun website of de achterkant van hun verpakking staat.

Boilies vangen. En natuurlijk is alles wat we doen een "vertouwens" iets. Maar om dan telkens te roepen de beste, en voorop met technologie is te kort door de bocht.

Merken die bv voorlopen zijn bezig met certificaten van de in hun bol aanwezige ingredienten. Te denken aan Poseidon baits die het echt Haits keurmerk heeft. Iets wat Nash niet heeft als voorbeeld (weet niet of Nash uberhaupt CLO of Robinred gebruikt, maar dat daargelaten).
romeo mevius
Berichten: 195
Lid geworden op: 03-06-2011 14:20

06-06-2014 10:36

Ik ben het wel met Jeroen(Ook al heeft ie een paar domme voorbeelden) dat Nash wel goede bollen heeft en de kwaliteit ook gewoonweg top is.
Alleen de prijs is erg duur voor de nash boilies maar goed ik kan niet in ieders portemonee kijken.
Ik meen dat er ergens op youtube een filmpje staat over de fabriek waar de bollen van Nash gedraaid worden en dat zeg er zeer professioneel uit.
Zelf vis ik op grotere wateren ook met Nash maar ook met eigengemaakte bollen.
Qua vangsten maakt het niet uit,alleen wat me wel opvalt(dat is mijn mening) dat ik na een nacht vissen de boilie van Nash altijd goed ruikt na de nacht vissen.
Tot zover mijn conclusie over Kevin Nash
Rene Zoeter
Berichten: 477
Lid geworden op: 14-12-2013 14:07
Locatie: Hoeksche Waard

06-06-2014 13:14

En is dat de hoge prijs van de Nash boilies waard?
Ik vind het knap dat de mensen van Nash, Mainline etc zoveel geld voor een deegballetje weten te vangen. Maar dat ze beter zijn? Dat geloof ik gewoonweg niet. En voor de weet ik hoeveelste keer, je weet niet een wat er inzit!!!!
Gewoon, lekker vissen.
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

06-06-2014 13:37

romeo mevius schreef:Ik meen dat er ergens op youtube een filmpje staat over de fabriek waar de bollen van Nash gedraaid worden en dat zeg er zeer professioneel uit.

Zo zijn er wel meer hoor.
http://www.youtube.com/watch?v=oQkw7cVJDog#t=16
Walter vd Kamp
Berichten: 442
Lid geworden op: 14-01-2014 10:51

06-06-2014 14:14

En jeroen mag dan zelf kiezen welke van de 2 (KCB of Nash) nou een innovative en vooruitstrevende fabriek hebben :P

Nash - http://youtu.be/mE0VyJVfSCQ
KCB - http://www.youtube.com/watch?v=oQkw7cVJDog#t=16

(fabriek heeft natuurlijk geen drol te maken met kwaliteit bol!)
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

06-06-2014 15:47

Ik vind Nash gewoon goed,al jaren trouwens hun endtackle pakket word steeds mooier en verfijnder en hun totale Luggage pakket ziet er ook gewoon gelikt uit en is van een behoorlijk kwaliteits niveau.
Een maatje van me zweer bij die Sterckx bollen,.alleen daar waar hij gemiddeld 6kg staat te storten heb ik genoeg aan nog geen pondje en mocht het uiteindelijk een beetje gaan lopen heb ik met 2 hengels meer dan genoeg aan 2 kilo.
Ik hoor en lees altijd van die verhalen dat het allemaal zo duur is maar ondertussen staan ze emmers vol te strooien en als je er uiteindelijk maar genoeg in stort van je van zelf wel een visje.
Rene Zoeter
Berichten: 477
Lid geworden op: 14-12-2013 14:07
Locatie: Hoeksche Waard

06-06-2014 17:47

leenderts leon schreef:Een maatje van me zweer bij die Sterckx bollen,.alleen daar waar hij gemiddeld 6kg staat te storten heb ik genoeg aan nog geen pondje en mocht het uiteindelijk een beetje gaan lopen heb ik met 2 hengels meer dan genoeg aan 2 kilo.


Natuurlijk....... :roll:
Gewoon, lekker vissen.