Gezocht: adres voor goedkope pellets


Gebruikersavatar
Bas Heijns
Berichten: 23
Lid geworden op: 06-07-2013 22:12
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

27-11-2013 18:42

@ Timmerman, zou me er niet aan storen. Ook van een Scopex flavour zijn meerde varianten verkrijgbaar
http://www.basboilieshop.nl voor al uw karperaas
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

27-11-2013 19:05

Alleen als ik denk merk x te kopen omdat dat zo wordt verteld op de website van y. Wil ik ook x en geen z
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
remco de lange
Berichten: 28
Lid geworden op: 21-04-2013 22:08
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

27-11-2013 20:16

dave staal schreef:Ik wil geeen reklame maken :D

http://www.rotterdamvisaas.nl/list-20_Pellets.html



Ik ook niet
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

27-11-2013 21:00

Bas Heijns schreef:@ Timmerman, zou me er niet aan storen. Ook van een Scopex flavour zijn meerde varianten verkrijgbaar


Goed, zal er nooit meer over beginnen: het was als opbouwende kritiek bedoeld. Wil je een transparant bedrijf zijn, past deze filosofie niet. Zulk soort grappen weerhouden mij om producten bij jullie te kopen.
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
Gebruikersavatar
Bas Heijns
Berichten: 23
Lid geworden op: 06-07-2013 22:12
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

28-11-2013 13:47

@ Timmerman, opbouwende kritiek daar vermeld je toch niet bij dat je geen zaken bij een betreffend bedrijf gaat kopen? Nogmaals we voeren dezelfde Aminol die in de range van Strategy Baits is te verkrijgen. Niet meer niet minder.
Dit wordt ook netjes in onze shop vermeld. Wat moeten we doen om het nog transperanter te maken.

@ Klaas, als je bij ons merk X koopt, krijg je merk X!

Kom gewoon eens langs en zie de verpakkingen, ruik, proef en snuif de produkten. Tuurlijk de koffie staat klaar. ECHTE Douwe Egberts!
http://www.basboilieshop.nl voor al uw karperaas
Gebruikersavatar
dick spijker
Berichten: 377
Lid geworden op: 24-05-2004 21:05

28-11-2013 16:48

De merknaam Aminol is weer vrij dus iedereen kan welk product dan ook Aminol noemen, en dat gebeurd gretig, je komt verschillende producten tegen onder de naam Aminol die niets van doen hebben met de "oude" Aminol. Dus eigenlijk is het misleiding van de koper, die denkt nog van doen te hebben met het "oude" product. Bij het product vermelden dat het qua samenstelling lijkt op het oude product maar het niet is zou dan ook netjes zijn en het aan te kopen product meer recht doen dan alleen de naam Aminol er bij te vermelden.

En omdat bedrijf X het Aminol noemt wil nog niet zeggen dat bedrijf Y het ook maar zo moet noemen, eerlijk duurt het langst of .................
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

28-11-2013 19:52

dick spijker schreef:En omdat bedrijf X het Aminol noemt wil nog niet zeggen dat bedrijf Y het ook maar zo moet noemen, eerlijk duurt het langst of .................


Amen!
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

29-11-2013 01:55

Aminol was toch hetzelfde als L030?
Als Aminol een merknaam was, is de naam idd. niet zo gelukkig gekozen.

Gehydrolyseerde visextracten worden in veel landen geproduceerd, soms van meerdere vissoorten en soms niet (b.v. alleen van zalm). Worden meestal gemaakt van de restanten die overblijven nadat b.v. de filets (voor menselijke consumptie) er uit zijn gesneden. De restanten worden gemalen en verhit, zodat alleen de vleesresten nog overblijven (zonder de olie en de botten). Die worden vervolgens met behulp van enzymen gehydrolyseerd.
Wat je dan overhoudt is een vloeistof vol met peptiden en vrije amino’s. Oftewel eersteklas karper triggers!

Ken de originele Aminol niet, maar het proces is natuurlijk precies hetzelfde. Als je de boel wilt flessen zou je de hele handel kunnen verdunnen. Water kost tenslotte niks!

Dat je dat als nieuw bedrijf zou doen lijkt me overigens niet echt logisch, want dan val je gauw genoeg door de mand!

Doe mij maar een gratis litertje.
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

29-11-2013 06:59

nee
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Bas Heijns
Berichten: 23
Lid geworden op: 06-07-2013 22:12
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

29-11-2013 10:33

@Hilco, de Salminol vinden we zelf een stuk beter! De Aminol die geleverd wordt is dunner, wordt ook als zodanig (Aminol) in de catalogus aangeboden
door onze leverancier.

Als we wisten dat er zo'n storm door zou komen, man dan hadden we het beestje toch Liquid Fish Protein genoemd. Geloof niet dat een Strategy Baits zich overgens hierover opwindt. Deze hebben er zelfs nog een geurtje aangegeven in hun Aminol Range.
http://www.basboilieshop.nl voor al uw karperaas
Gebruikersavatar
Mathieu de Witte
Berichten: 739
Lid geworden op: 25-02-2005 14:14
Locatie: 's-Gravenpolder

29-11-2013 18:16

Degene die weinig verstand van aas en (vloeibare) toevoegingen hebben en hier minder waarde aan hechten geven er ook veel minder om hoe het beestje nou heet.
Ze bestellen iets wat ze denken dat goed is, en het waarschijnlijk ook zal zijn in hun beleving.

De mensen die veel waarde aan aas etc. hechten, weten op voorhand al dat het echte oude spul niet meer verkrijgbaar is. En kunnen uit de verdere omschrijving (liquid fish extract in dit geval) er al uithalen wat het goedje nou precies is.
Ben je er niet tevreden mee, koop je het toch niet?

Ik zou me er allemaal niet zo druk over maken.

Voorderest vind ik het persoonlijk een keurige shop met nette prijzen op het eerste gezicht!

Gr.
Volg The Carp Brothers Incorporated op facebook! --> Link

Carp Brothers Incorporated the movie! : http://youtu.be/paFsduV61_E
Gebruikersavatar
Bas Heijns
Berichten: 23
Lid geworden op: 06-07-2013 22:12
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

30-11-2013 09:52

@ de Witte, u slaat de spijker op z'n kop. Iedereen zijn eigen keuze en doe vooral waar jezelf in gelooft en ervaart.
http://www.basboilieshop.nl voor al uw karperaas