Sinterklaas


Plaats reactie
Sander van Kooten
Berichten: 12
Lid geworden op: 06-08-2013 14:32
Locatie: Alkmaar

19-09-2013 11:42

Al enige tijd liggen de sinterklaas snoepgoedjes in de supermarkten!
Nou heb ik geen idee of ik het in de juiste onderdeel dit vraag anders mag het verplaatst worden.
Maar ik wilde eigenlijk uit nieuwsgierigheid weten of er karpervissers zijn die sinterklaas snoepgoed gebruiken om mee te vissen! Het is in ieder geval zoet genoeg die rommel haha.

Nou is het vissen met pepernoten lastig vissen denk, je zal ze best aan je hair kunnen bevestigen maar zodra het nat word dan valt het denk toch uit één de pepernoot! En een nadeel is dat de pepernoot ook niet zinkt! Gister uitgeprobeerd om wat meerkoeten weg te houden van me visstek tijdens het vissen! Maar dit bedacht ik me dus tijdens het vissen gister avond!

Zo heb je ook nog marsepein, zeer zoet, stevig, en noot-achtige smaak. En het is makkelijk kneedbaar/rolbaar om een boilie look a like te maken!

Zijn er dus mensen die zoiets ooit hebben uitgeprobeerd? Tegenwoordig ligt die troep al vanaf eind augustus in de winkel, dus opzich kan er al een tijdje mee gevist worden.

Ik hoor graag jullie meningen!

Gr, Sander
lorenzo plancke
Berichten: 141
Lid geworden op: 20-05-2013 16:12

20-09-2013 11:46

Hallo Sander
Je kan er wel mee vissen en ook vis op vangen het nadeel eraan is dat het na een tijd begint op te lossen.
Met de pen heb ik er al prima op gevangen wel om het halfuur eens checken als het er nog aanhangt. :lol:
MVG Lorenzo
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

20-09-2013 22:29

Probeer van de zomer maar eens de kruidnoten, oppervlakte hé.

Groet, Peter
Plaats reactie