BOLLEN BOILIEMAN


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

15-08-2013 18:21

Hoorde op de radio van een MP oplichter uit Berlicum, zou weer te mooi zijn natuurlijk als het om de boilieman ging
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Martin Rietveld CL
Berichten: 152
Lid geworden op: 12-08-2013 11:40

15-08-2013 18:30

Ik ga geen antwoorden van ander plaatsen dat mogen ze zelf doen. Misschien gebeurt dat ook nog wel.

Als dat niet gebeurt is het ook niet erg. Ik heb zo mijn info binnen, en een test pakket en kan dus aan de slag. Indien er overal dode vissen drijven na het vissen zal ik het laten weten hoor. Ook als ik er goed op vang natuurlijk,...
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

15-08-2013 18:32

Martin Rietveld CL schreef:Ik ga geen antwoorden van ander plaatsen dat mogen ze zelf doen. Misschien gebeurt dat ook nog wel.

Als dat niet gebeurt is het ook niet erg. Ik heb zo mijn info binnen, en een test pakket en kan dus aan de slag. Indien er overal dode vissen drijven na het vissen zal ik het laten weten hoor. Ook als ik er goed op vang natuurlijk,...


Ok.... Bedankt
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

15-08-2013 20:12

plissie druk bezig in berlicum. Volgens radio visvowr in autoonderdelen. Of zoiets.

Rest my case. Doei
It's okay 2 pay
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

15-08-2013 21:54

Stelletje randdebielen met een iq als mijn schoenmaat. Haha grapje.

:P
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

15-08-2013 22:56

Martin,

Wat wil je nou, je schrijft in karper 75 een paar pagina's vol over aas en hoe toe te passen en je gaat hier vragen stellen over ervaringen over een deegbal.

Je verwacht toch zeker niet dat er forumleden zijn die jou gaan vertellen dat ze zich helemaal scheel vangen op die betreffende boilies, nogmaals een karper vreet het maar verwacht geen slapeloze nachten zeker niet op beviste wateren.

Groet, Peter

ps zou zeggen probeer het eens een tijd op een stukje ongerepte natuur.
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

16-08-2013 03:28

Twee keer Carplicious en we hebben maximaal maat? :D
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

16-08-2013 07:27

Martin Rietveld CL schreef:Via pb krijg ik wel positieve reacties over dit aas ( verschillende soorten ) Waarschijnlijk door al deze antwoorden vinden mensen het niet meer nodig om hun bevindingen te delen. Zo krijgen de andere forum leden dus niet een eerlijk beeld van wat werkelijk de ervaringen zijn van mensen die het gebruikt hebben.

Jammer


Heel misschien is dag juist de bedoeling wel!!!!
....................
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

16-08-2013 08:08

ik krijg pas een eerlijk beeld wanneer R.de Winter zn ervaringen deelt na het verkrijgen van zn testpakket.

en ik kan ook zeggen dat ik via PB allemaal reacties gehad heb van mensen die het gebruikt hebben om vervolgens niks erover te melden.

beetje vaag dit allemaal.. :roll: (vraag me uberhaupt af wat er waar van is mbt die PB`tjes)

nogmaals,het is pas jammer om die positieve ervaringen achterwege te laten want juist nu krijg je een vertekend beeld..
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

16-08-2013 08:12

haha martin, wat voor werk doe jij??? ben je een comedian?? want ik lach me rot om jou en je verhalen.

eerst zeg je dat het forum juist is om je ervaringen en meningen te delen, dan doen mensen dat en is het weer niet goed.
dan krijg jij zeer veel positieve pb berichten over dit aas en dan ga je hier nog vragen hoe de bollen zijn.


ik heb er een vermoeden bij dat er meer achter zit dan jij doet zeggen en nogmaals, BESTEL GEWOON EEN ZAK bij de boilieman je krijgt een KILO gratis en ga daar lekker mee testen vissen of wat je er ook mee wil doen.

Gr.

ps: waarom veranderen je de naam van carpdelicious niet in carpridiculous.nl dat past je meer.

@michel:

ik hoop dat de boilieman ze snel opstuurt dan kom ik zeker terug om mijn ervaring te delen met jullie, ik zal ze dan ook tot het uitserste testen..
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

16-08-2013 08:14

en verder hou ik ook altijd deze stelregel aan.. beter wat meer betalen dan achteraf zitten balen.
natuurlijk zijn er uitzonderingen. maar als ik een playstation 3 voor 50 euro te koop zie staan denk ik dat ie eerder gestolen of kapot is dan dat ie goed werkt en eerlijk is..

Sven van Anrooy schreef:Wat was één van de regels van MP ook weer? Als iets lijkt alsof het te mooi is om waar te zijn dan is het vaak ook?

Zij die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten worden het eerst in de zeik genomen.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

16-08-2013 09:25

Aas voor dit geld aanbieden kan je alleen als:

A) Je niet normaal kan concurreren tegen de gevestigde aasfabrikanten, lees; vertrouwen winnen van aasafnemers die al een leverancier hebben en dus ook klanten behouden die voor een kwaliteits product kiezen.
B) Je erg eenvoudige recepten gebruikt met goedkopere ingrediënten.
C) Je in massa produceert en dus zakken met aas ook voor een langere tijd op de plank hebt liggen.
D) Je een handeltje ernaast houdt en dit vanuit huis doet, geen duur bedrijfspand en kosten hebt.
E) Je geen interesse hebt in een gezonde markt met eerlijke concurrentie.
Martin Rietveld CL
Berichten: 152
Lid geworden op: 12-08-2013 11:40

16-08-2013 09:44

Vanochtend zijn de eerste vissen gevangen door een maatje van me. Hij had er 3 te pakken met blauwe boilies. Gisteren had hij het kilootje opgehaald en tevens direct wat bollen verspreid waar hij aan het vissen is.
Vergeet niet dat aas virmaas vele kilo's voor niks weg geven aan vissers die voor hun werken door onzin op dit soort forums te verspreiden. Ook dat zal terug gerekend worden in de prijs natuurlijk....

Als je goed het artikel gelezen heb dan zie je dat ik aangeef dat een opvallende kleur belangrijk is voor korte snelle dag sessie. Vissen hebben ogen,.. Daar zien ze mee. En nee ik sluit liever niet aan in het rijtje om een vis die al honderden keren gevangen is te vangen alleen omdat die grote is. Ik heb dus geen super speciale boilie nodig.

En voor de rest natuurlijk,. Hoe langer dit topic boven aan staat hoe meer klanten de boileman er bij krijgt. Er bestaat namelijk niet zoiets als slechte publiciteit.
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

16-08-2013 09:52

Via pb krijg ik wel positieve reacties over dit aas ( verschillende soorten ) Waarschijnlijk door al deze antwoorden vinden mensen het niet meer nodig om hun bevindingen te delen. Zo krijgen de andere forum leden dus niet een eerlijk beeld van wat werkelijk de ervaringen zijn van mensen die het gebruikt hebben.


Ik heb liever dat mensen als Klaas, Michel of Sven me uitleggen hoe het zit met boilies, als ik naar een goedkope bol vraag, dan dat mensen die ik nooit iets zinnigs heb zien schrijven me vertellen dat ze met bol X zulke goede ervaringen hebben. Voor hetzelfde geld zijn dat het soort mensen dat na een kilootje van bol Y opgevist te hebben zonder resultaat, concluderen dat bol Y dan toch wel verschrikkelijk kut moet zijn.

Hier in de buurt (in Oud Gastel om precies te zijn) is zo'n knollenvijvertje waar sommige jonge vissertjes fantastische aantallen weten te vangen met de meest eenvoudige stuiterballen. Die ervaringen kunnen me gestolen worden, die zeggen namelijk helemaal niks over de werkelijke kracht van het aas. Dan liever een algemeen verhaal met wat bredere info dan over die ene boilie in het bijzonder.

Kortom: ik ben ook erg benieuwd naar die positieve verhalen. Wie weet moet ik na het lezen daarvan mijn mening wel bijstellen. Doe ik gerust hoor, mocht het nodig zijn.

Waarschijnlijk door al deze antwoorden vinden mensen het niet meer nodig om hun bevindingen te delen.

Sorry, vind ik niet erg. Blijkbaar zijn ze dus niet zo overtuigd van hun eigen mening, anders zouden ze daar wel voor durven staan. Altijd dat gezeur over alles wat op tegengas lijkt...
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

16-08-2013 09:54

Kijk Martin, da's mooi. Uiteindelijk zijn je eigen ervaringen of die van mensen die je goed kent, toch het waardevolst.

Kleur vind ik toch niet zo heel belangrijk hoor, vooral niet als er voogevoerd wordt. Maar da's ieder voor zich...
Ik weet het ook allemaal niet...
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

16-08-2013 09:58

Vergeet niet dat aas virmaas vele kilo's voor niks weg geven aan vissers die voor hun werken door onzin op dit soort forums te verspreiden. Ook dat zal terug gerekend worden in de prijs natuurlijk....


En wie zegt dat dat ook niet gebeurt tussen jou en de Boilieman? :-)

Voor de rest is een bol op die manier niet te testen, je zou ze bij wijze van spreken ook met een stukje gekleurd schuim kunnen vangen. Ga er maar eens mee vissen op een groot water met een gering bestand en kom dan met je verhalen.
Martin Rietveld CL
Berichten: 152
Lid geworden op: 12-08-2013 11:40

16-08-2013 10:03

Björn soms vis ik ook met kunstaas. Werkt best in mijn visserij.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

16-08-2013 10:31

@ Mart,

ik heb geen verstand van Aas,Rigs of wat dan ook.
ben maar een simpele vissert en daar hou ik van :D

enkel probeer ik alleen af een toe mijn (deels) gezonde verstand te gebruiken en anders te denken als de meute. (werkt ook vaak goed tijdens het vissen trouwens)

oftewel een tegendraadse wijsneus uithangen :wink: :lol:

@ TS,

mooi dat je erop gevangen hebt en hopelijk blijf je het ook doen.
als dit aas voor jouw visserij geschikt is ben ik de laatste die zou zeggen dat je het niet gebruiken moet.
ikzelf zou enkel een boel vraagtekens hebben bij de versheid,kwaliteit en vangkracht bij boilies in deze prijsklasse en dat geeft mij weinig vertrouwen.

zoals vaker vermeld: de laatste meters zijn het belangrijkst.. ik vis liever met een houten tak of een instant fisherman hengel met goed aas en een goeie rig dan dat ik een hengel van 800 euro gebruik met aas waar ik weinig vertrouwen in heb.
bij lange sessies op moeilijk water wil ik gewoon zeker zijn dat mijn aas vers en aantrekkelijk is voor de vis.
zelf zou ik als ik goedkoop wil vissen eerder zelf draaien of anders tijgers ,mais,bonen,noten of duivenvoer e.d gebruiken.
dan weet ik iig dat het vers is.
Laatst gewijzigd door michel Tja op 16-08-2013 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Martin Rietveld CL
Berichten: 152
Lid geworden op: 12-08-2013 11:40

16-08-2013 10:37

Michel dat mag, dat mag.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

16-08-2013 10:39

michel Tja schreef:
Ok.... Bedankt


:oops:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

16-08-2013 11:16

Nou martin, zo is toch alles weer goed gekomen..

ik zou zeggen bestellen die blauwe knikkers en ga vissen en vangen ;)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

18-08-2013 17:38

Ik heb liever dat mensen als Klaas, Michel of Sven me uitleggen hoe het zit met boilies, als ik naar een goedkope bol vraag, dan dat mensen die ik nooit iets zinnigs heb zien schrijven me vertellen dat ze met bol X zulke goede ervaringen hebben. Voor hetzelfde geld zijn dat het soort mensen dat na een kilootje van bol Y opgevist te hebben zonder resultaat, concluderen dat bol Y dan toch wel verschrikkelijk kut moet zijn.



en waarom precies die drie mensen omdat ze de meeste posts hier hebben(dus lijkt of ze er verstand van hebben) op het forum of om een speciale reden?....
als je zoveel posts hier hebt wil dat ook zeggen dat ze niet veel aan de waterkant zitten maar meer achter dit schermpje. :)
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

18-08-2013 18:42

Neem maar van mij aan dat dat wel snor zit Wally :wink:
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

19-08-2013 07:16

Moest ff iet sjekken.

Voor eur 1.30 de kilo kan je bij carpfood bollen kopen. Alleen als bedrijf en ik meen vanaf eur 400 kilo

Als je dus 2 kwartjes per kilo over wilt houden is het dus best mogelijk om voor eur 2 de kilo bollen te verkopen.

Zoals al gezegd: het is moeilijker om een bol te maken die NIET vangt.

www.basboilieshop.nl/LT-vismeel
Prijs € 3,19 per kilo. Onze LT vismeel is een specifiek vismeel dat op een lagere temperatuur (LT) bereid wordt om zo de hitte gevoelige aminozuren beter te ...


http://www.molendeput.nl/Prijslijst.htm

Stel dat de goedkoopste inkoop 30 % is.

Afschrijving machines, verpakken, salaris personeel, vervoer, beetje flavour en iets van zoetstoffen.

Dus alleen al door doodsimpel te redeneren bestaat het voor mij niet dat er maar iets van voedszaams in het aas zit.

tarwe met gom met een handje negerzaad voor de vogelvoer bol?

Vangt ook, maar ga er in godsnaam niet mee voeren. Aldus een maker van het product.

Als dit soort aas voor jou voldoet, leef je uit. Hoe meer er mee vissen hoe liever.

Een voordeel: MPG is een atractor en nog geen slechte ook.


Noot: gezien de tussen handelraren en winkeliers kan het niet anders dat een cc moore zo duur is. Zou gek zijn van niet.

Ook 1 van de redenen, dat MTC, TTBBaits en een KS nog voor ons vissers redelijke prijzen kunnen hanteren. Er zit geen ander tussen scheelt dus al gauw 3 a 4 euro de kilo.

Artinasaal aas, no less.... :wink:
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

19-08-2013 08:04

wally de weijer schreef:als je zoveel posts hier hebt wil dat ook zeggen dat ze niet veel aan de waterkant zitten maar meer achter dit schermpje. :)



uhm wally,

nooit gehoord van een laptop met wifi verbinding??? die je mee kan nemen naar de waterkant??
Oja joh!!!
Plaats reactie