BOLLEN BOILIEMAN


Plaats reactie
leon leendert
Berichten: 144
Lid geworden op: 26-05-2013 10:13

19-08-2013 08:44

Ik heb een zakje kunnen bemachtigen bij deze heer en ik ben me kapot geschrokken,in mijn beleving MEUK van de bovenste plank.Ik begrijp tevens zijn bedrijfsfilososie wel wij mensen zijn nieuwsgierig en nemen een aantal kilo,s af om het te bekijken en te proberen om er dan achter te komen dat het niet veel bijzonders is en ondertussen is hij door zijn voorraad heen.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

19-08-2013 09:44

wally de weijer schreef:als je zoveel posts hier hebt wil dat ook zeggen dat ze niet veel aan de waterkant zitten maar meer achter dit schermpje. :)


je hebt gelijk.... sinds 2004 zijn dit mijn statistieken:

2781 berichten
[0.38% van alle berichten / 0.88 berichten per dag]


dan kom ik nog niet eens op 1 bericht per dag lol. (waarvan 95% tijdens mn werk geplaatst is :o )
enne... heb je wel eens van een smartphone gehoord? :P

maar ergens heb je gelijk hoor... ik heb zeker een periode van 3 jaar in de afgelopen 15 jaar amper gevist.. maar de draad/lijn heb ik alweer een tijdje geleden opgepakt.

en wat maakt jou dat jij wel veel recht van spreken hebt hier ? u is geweldig ? :roll: :lol:

OT: nogmaals , voor dat geld draai ik liever zelf.. komt de prijs van mijn bol boven de 3 a 4 euro dan is het voor mij een reden eens te kijken wat er zoal te koop is.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

19-08-2013 10:42

leon leendert schreef:Ik heb een zakje kunnen bemachtigen bij deze heer en ik ben me kapot geschrokken,in mijn beleving MEUK van de bovenste plank.Ik begrijp tevens zijn bedrijfsfilososie wel wij mensen zijn nieuwsgierig en nemen een aantal kilo,s af om het te bekijken en te proberen om er dan achter te komen dat het niet veel bijzonders is en ondertussen is hij door zijn voorraad heen.


zou je wat verder kunnen vertellen wat er precies meuk aan is in plaats van alleen meuk.

zijn ze te hard of te zacht, ruiken ze chemisch, dat zijn dingen waar we wat aan hebben, want alleen meuk,... ja daar schieten we allemaal niks mee op.

hoop dat mijn zakje vandaag binnen komt dan kan ik het zelf wel zien en zal ik ruiken voelen en misschien wel proeven ;)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

19-08-2013 10:44

en waarom precies die drie mensen omdat ze de meeste posts hier hebben(dus lijkt of ze er verstand van hebben) op het forum of om een speciale reden?....
als je zoveel posts hier hebt wil dat ook zeggen dat ze niet veel aan de waterkant zitten maar meer achter dit schermpje. :)


Ach Wally, ze zeggen vaak dingen waarmee ik het wel eens ben. En aangezien ik de beste ben (van de wereld), zullen zij dus ook wel verstand van zaken hebben.
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

19-08-2013 10:48

Eventjes op MP gekeken bij de Boilieman en nu moet me toch iets van het hart:

Ik heb gezegd dat ik het niet normaal vind dat boilies die je bij een bedrijf koopt niet werppijp-proof zijn. En dat dit toch zeker voor verkoop gemeld zou moeten worden. Wat lees ik, nu ik de advertentie van de Boilieman nog eens goed doorneem?

Gekopieerd van de Marktplaats advertentie van de Boilieman:

(LET OP VOORDELIGE BOILIES IN PRIJSKUNNEN ZACHT ZIJN.BIJ VRAGEN OVER EEN BOILIE MAIL APP BEL OF LIEVER NOG KOM EVEN LANGS EN OORDEEL ZELF

Dus excuses mijnerzijds zijn wel gepast. Sorry dat ik suggereerde dat de Boilieman de consument min of meer voor de gek houdt.
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

19-08-2013 14:02

Nou de bollen zijn binnen,...

Ik kan jullie zeggen,.. niet kopen die rommel het is toch echt waar,.. goedkoop is duur koop.

Er wordt gezegd dat er verschillende bollen in zitten qua hardheid, maar ik heb er allemaal wat uitgepakt en ze waren allemaal zacht. Sommige waren zelfs zo zacht dat als je ze laat vallen op laminaat ze al breken.

Daarbij geuren ze weer wel goed, maar ik had even van wat bollen geproefd, maar dat smaak nergens naar het is niet een chemische smaak, maar het smaakt wel ranzig.
Weet van de wat duurdere merk bollen dat die beter smaken dan deze..
Wat voor toevoegingen hun er ook in doen, dit kan gewoon niet goed zijn en dat merk je dan dus ookw el terug in de prijs.

Wat betreft de vangsten kan ik niks melden, want ik ga hier echt niet mee vissen.

Gr,

R.
Oja joh!!!
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

19-08-2013 14:40

Ik zeg altijd maar, wat de visser niet vreet, voert ie niet...
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

19-08-2013 14:41

Bjorn Schoemacher schreef:Ik zeg altijd maar, wat de visser niet vreet, voert ie niet...


dat doe ik ook, maar dan met mn katten :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

19-08-2013 14:43

Hahah doe ik ook altijd, kwam laatst een pakket binnen, had ze zich een weg door de doos EN door de zak gegraven :-)
leon leendert
Berichten: 144
Lid geworden op: 26-05-2013 10:13

19-08-2013 15:41

R de Winter schreef:Nou de bollen zijn binnen,...

Ik kan jullie zeggen,.. niet kopen die rommel het is toch echt waar,.. goedkoop is duur koop.

Er wordt gezegd dat er verschillende bollen in zitten qua hardheid, maar ik heb er allemaal wat uitgepakt en ze waren allemaal zacht. Sommige waren zelfs zo zacht dat als je ze laat vallen op laminaat ze al breken.

Daarbij geuren ze weer wel goed, maar ik had even van wat bollen geproefd, maar dat smaak nergens naar het is niet een chemische smaak, maar het smaakt wel ranzig.
Weet van de wat duurdere merk bollen dat die beter smaken dan deze..
Wat voor toevoegingen hun er ook in doen, dit kan gewoon niet goed zijn en dat merk je dan dus ookw el terug in de prijs.

Wat betreft de vangsten kan ik niks melden, want ik ga hier echt niet mee vissen.

Gr,

R.


Moet ik hieraan nog iets aan toevoegen betreft mijn bevindingen??? :wink:
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

19-08-2013 15:47

Nee hoor Leon dat hoeft niet ;)

Maar ik zelf wil het liever altijd zelf uit vinden en dat heb ik nu gedaan.

Denk dat we deze beste man maar gewoon moeten boycotten en niks kopen, want dit gaat ten koste van onze portemonnee en onze gevinde vriend de karper.
En de boilieman rijd straks in een nieuwe Audi of ander duur merk...

Dus mensen wees gewaarschuwd, dit is gewoon een simpele bal met kleur en geurstof en is echt van slechte kwaliteit..
Dus geef liever een eurootje of twee meer uit aan een andere bol per kilo, waarvan je meer zekerheid hebt qua ingrediënten..

Zelfs zo erg dat ik het niet eens in het water wil gooien voor 'gratis' voedsel voor onze visjes..

De prullenbak ermee in..

Gr.
Oja joh!!!
Danny Slaats
Berichten: 542
Lid geworden op: 07-08-2008 11:55

19-08-2013 15:49

R de winter of eventuele andere mensen die deze boilie ook echt hebben gehad even een vraagje ;

Heb je wel het idee dat de bollen nog uit kunnen harden of is dat ook niet het geval ?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
leon leendert
Berichten: 144
Lid geworden op: 26-05-2013 10:13

19-08-2013 16:30

Ik ga nu een stapje verder en wellicht zullen er wel mensen zijn die zich voelen aangesproken maar het gemiddelde lowbudget bolletje van Kuijpers of Carpfood is die dan wel zo bijzonder?
Bart Bloem
Berichten: 94
Lid geworden op: 15-04-2013 23:06

19-08-2013 16:54

Volgensmij gebruikt een grote keten dezelfde boillies, althans een deel van wat de boilieman aanbied. Alleen dan voor zo ongeveer de dubbele prijs. Heb geen keiharde feiten maar heb ook niet zo heel veel zin om dat uit te zoeken.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

19-08-2013 16:56

wally de weijer schreef:
en waarom precies die drie mensen omdat ze de meeste posts hier hebben(dus lijkt of ze er verstand van hebben) op het forum of om een speciale reden?....
als je zoveel posts hier hebt wil dat ook zeggen dat ze niet veel aan de waterkant zitten maar meer achter dit schermpje. :)


Waarom denk je dat ik af en toe een dag of 5 niet online ben bijvoorbeeld? Zelden zal ik met mijn mobiel KWO bezoeken vanaf de waterkant, alleen als er discussies zijn die directer vragen of dat je wel eens een tipje krijgt..

Ben in de gelukkige positie dat ik op mijn werk buiten de bediening door gewoon kan surfen op een privé laptop. Mag ook. Dan is KWO of FB een goede tijdsbesteder. Dus drie vliegen in één klap (soms wat meer na een paar dagen hengelen ;) ) Hoeveel ik vis, en wat ik vang is voor de buitenwereld niet belangrijk.

Vangsten op datum zou aardig wat pagina's bij krijgen, maar aangezien ik zuinig ben op visplekjes hoef ik niet iedere vis te delen nog voor ie geschept is ;) Dat ook weer duidelijk ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Johan van Sloten
Berichten: 161
Lid geworden op: 18-02-2012 11:12

19-08-2013 18:44

ik heb deze bollen mogen aanschouwen bij iemand die er erg tevreden over is, ik vond ze er niet verkeerd uit zien ruiken en smaken maar dat zag er niet verkeerd uit en vond ze eerder wat aan de harde kant toen dan wat aan de zachte kant. dus raar dat veel mensen dit toch echt slechte bollen vinden want zoveel verscheel kan er toch niet inzitten??

gr scipio
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

19-08-2013 19:16

Leg anders eens een paar handen bollen in een kom met water en bekijk na twaalf uur eens het residu...
Piet Den Otter
Berichten: 20
Lid geworden op: 14-05-2011 19:50

19-08-2013 21:24

R de Winter schreef:Nou de bollen zijn binnen,...

Ik kan jullie zeggen,.. niet kopen die rommel het is toch echt waar,.. goedkoop is duur koop.

Er wordt gezegd dat er verschillende bollen in zitten qua hardheid, maar ik heb er allemaal wat uitgepakt en ze waren allemaal zacht. Sommige waren zelfs zo zacht dat als je ze laat vallen op laminaat ze al breken.

Daarbij geuren ze weer wel goed, maar ik had even van wat bollen geproefd, maar dat smaak nergens naar het is niet een chemische smaak, maar het smaakt wel ranzig.
Weet van de wat duurdere merk bollen dat die beter smaken dan deze..
Wat voor toevoegingen hun er ook in doen, dit kan gewoon niet goed zijn en dat merk je dan dus ookw el terug in de prijs.

Wat betreft de vangsten kan ik niks melden, want ik ga hier echt niet mee vissen.




Graag zou ik wat bewijs zien van dat je bollen hebt ontvangen. Ik durf hier 100% te stellen dat je geen pakket hebt ontvangen. Maar kom bewijs even het tegendeel. Laat even je overschrijving zien van de 34,95 of een foto van het binnen gekregen verzend label. Stuur een foto van je pakket wat je binnen hebt gehad. Kan natuurlijk niet meer want bij jouw zijn alle bollen verkruimeld en liggen op het laminaat.

Wat je schrijft is echt belachelijk maar gelukkig hebben vele mensen wel een pakket ontvangen en val je bij hun ook door de mand.

Ik durf dit te stellen omdat ik en de verzendlijst en de rekening van de boilieman heb gezien. en precies weet waneer het laatste testpakket is verzonden.

Ik vind het in en in triest dat mensen zich van dit soort zaken bedienen. Maar gelukkig zegt dit meer over hun als van mij.

Over een ding ben je gelukkig eerlijk over de vangsten kun je niets vermelden want je hebt nooit een testpakket gehad. Dus met deze bollen ga jij echt niet vissen. Want je hebt ze ook niet.

Ik ga verder ook niet mee reageren

Ten eerste omdat ik ook echt de tijd er niet voor heb.
Ten tweede dat ik aan dit soort praktijken mijn tijd niet wil verdoen.
Maar blijf alstublieft reclame maken in dit Topic mijn zwager John dankt Jullie hij heeft het nog nooit zo druk gehad.





Groetjes

Piet
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

19-08-2013 21:38

Één keertje is wel genoeg hoor Pieter..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

19-08-2013 22:28

Mooi verhaal dit...
Ik weet het ook allemaal niet...
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

19-08-2013 22:31

Moet nie gekker worden nie... :roll: :roll:
Ach man..Ga toch vissen !!
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

19-08-2013 22:35

Mooi verhaal? ik vind het een zéér triest verhaal. Ik mag dan ook hopen dat R de Winter wel een pakket ontvangen heeft en dit verhaal niet verzint. Mocht blijken (ga er vooralsnog niet vanuit) dat het hele testpakket verhaal verzonnen is, dan is dat toch wel een bewijs dat de karperwereld verziekt is.
....................
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

19-08-2013 22:45

Of de boilie wereld!!

Groet, Peter

Ps of beide
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

19-08-2013 22:47

Is maar net hoe je het bekijkt Peter.
....................
rob westendijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-08-2013 22:24

19-08-2013 23:04

heb de bollen besteld helemaal toppie niks mis mee
Plaats reactie