ervaring royal class carp baits


Plaats reactie
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

30-04-2013 18:33

iemand ervaring met www.royalclasscarpbaits.nl en dan vooral met de Smoked beef & Squid ze zijn nu in de aanbieding voor de helft van de prijs dus misschien wel een leuke boilie om een voer compagne te houden.
Ewoud Kuijvenhoven
Berichten: 183
Lid geworden op: 10-08-2008 07:39

04-05-2013 07:06

Ja, als het toch maar de helft kost kan je net zo goed twee keer zoveel in het water gooien. Wellicht dat het vis oplevert. :o

Even serieus nu. Op de site van MTC staat er een leuk stukje over:

Stel je gaat instant vissen op een druk bevist water. Je koopt een zakje aas van € 10,- per kg., maar met een hoge instant respons. Da’s duur, je vangt er drie vissen mee en je hebt nog 400 gram over als je huiswaarts keert. Uitgegeven per gevangen vis: € 2,- meneer! Strikje eromheen? Kijk dat bedoel ik. Nu eens even kijken hoe het andere kamp er voor staat. We gaan een bol kopen van € 4,- per kg en eens lekker voeren. Na twee en een halve kilo per dag en drie dagen voeren zijn we al € 30,- lichter en dan hebben we nog geen vis gevangen! Je komt aan op je stek en er zit al iemand. Da’s balen! Je water wordt druk bevist, je kunt geen stek claimen, dus je hebt je geld over de balk gesmeten. Je ‘gast’ vangt vier vissen en jij een doekje voor het bloeden. Indien je dus op zo’n water vist, kun je beter niet – of anders - voeren en als het ware ‘om de rest heen vissen’. Hiervoor kies je liever een aas met een hoge instant respons en een duidelijke identiteit. Dan hoeven we niet zo lang te wachten achter die stokken en dus eh… hoe duur is een boilie nu eigenlijk?

Stof tot nadenken?
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

04-05-2013 19:20

Ik kende het stukje al Ewoud. Zit wel wat in, maar wat als je met die bol van 4 euro, na voorvoeren, nou eens 5 vissen vangt? Duurder per vis, maar ik zou het toch wel weten.
Kortom: stof tot nadenken, maar Wally schiet er weinig mee op. :wink:
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

07-05-2013 20:45

ik hoef geen stof tot nadenken maar ik wilde puur info en of er al iemand ervaring mee had.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

30-05-2013 19:42

en wat als ik nou goedkope meuk (voerbollen) van 1,50 euro de kilo koop.ik pleurt er 20 kg en vang na een paar dagen in 1 nacht 18 vissen ?
stof tot nadenken ? :wink:

gewoon een goedkopere bol kopen,wil je een hoge instant response gooi je er een scheut melasse overheen,of 1 van die andere 80 additieven.
brasems bij de prijs inbegrepen.
Plaats reactie