Is het al tijd voor?

Plaats reactie
Eric Steenwijk

22-09-2012 13:36

Fish achtige geuren aas?

Meestal in de zomer vis ik met meer zoetere aassoorten maar wanneer het water afkoelt stap ik altijd over op fish en soortgelijken.
Nu ben ik er even een poosje uitgeweest met het karpervissen en ben even kwijt wanneer nu dat punt was om over te gaan op hartig.
Danny Slaats

22-09-2012 17:32

daar is in mijn ogen geen goed standaard antwoord op voor alle wateren.

visser 1 : vis vangt altijd zo lang je maar door blijft voeren en bovendien vismeel kun je ook combineren met een zoete boilie .
visser 2 : in de zomer vangt zoet duidelijk beter , misschien ook omdat er dan veel jongeren zitten die met zoet voeren ?
visser 3 : BIJ MIJ merk je duidelijk dat vissen bij een water temperatuur van een X aantal graden of lager beter vismeel boilies pakken.
visser 4 : vis liever waar de vis zit dan alleen aan ingrediënten te denken denk bijvoorbeeld aan verschillende dieptes.
visser 5 : ik vis alleen in het voorjaar met zoete en fel gekleurde boilies dat werkt hier het beste.
visser 6 : ACH MAN GA TOCH LEKKER VISSEN ! je neemt vist waarschijnlijk met 2 hengels dus ik zeg hang er bij de ene
een zoete en de andere een vismeel boilie aan en je weet het snel genoeg.

kortom zoveel vissers zo veel meningen denk ik + niet iedereen vist op hetzelfde water ¿

verder ben ik ook wel benieuwd naar meningen ( of misschien wel feiten ) van mede karpervissers

oh wacht even er is nog iemand die zijn mening wil geven.

Danny Fairbrass : koop Korda en merk X boilies en alles komt goed. ( DENKT HAHA SUCKERSSSSS ) :lol:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Plaats reactie