Goedkoope Bollies


Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

05-10-2012 19:30

Als je zelf niks anders probeerd,zal je altijd een stijven piemel houden van een bepaald merk.

Al dat geslijm om een bepaald merk,en het is zo goed.



ZUCHT!
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

05-10-2012 20:04

Leon, schei nu toch uit met die onzin die je verkoopt. Bollen die machinaal gedraaid worden komen tot stand door compromis te sluiten die je bepaalde beperkingen oplegt. Die beperkingen kan je door handmatig te draaien heel goed omzeilen. Zelf Solar bollen hebben daardoor een achterstand ten opzichten van jongens die kleinschalig goed weten waar ze mee bezig zijn. Door bekende namen in te huren en er mee te laten vissen is commercieel gezien erg leuk. Zegt verder niets van het product zelf al luistert het naar de naam Solar.

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
Marco Boer
Berichten: 428
Lid geworden op: 20-02-2012 20:09

05-10-2012 21:28

Leon,

Waarom moet jij er dan nu altijd bijhalen dat iemand ergens belang bij heeft... ZOOOOO kinderachtig...

Waarom kan je gewoon niet aannemen dat het echt NIET ALLEEN aan dat mixgebeuren van merk S ligt???

Beantwoordt eens even de volgende vraag:

Want als dat wel het geval zou zijn, waarom vist dan niet iedereen met die mix?

En niet aankomen met geen geld voor, blablabla. Als het werkelijk waar het goud zou zijn waarvan jij pretendeert dat het is (je lonkt overigens wel heel erg naar een soort van sponsoring hoor met dat gezwets over die mix), dan moet geld niet uitmaken en koopt iedereen dat dus gewoon...
Ciao,

Marco

Werken is voor mensen die niet kunnen vissen...
Gebruikersavatar
Marco Boer
Berichten: 428
Lid geworden op: 20-02-2012 20:09

06-10-2012 09:44

Nee, ik heb nog nooit met die mix gevist en ik ben het niet van plan ook voor rond de € 10,00 per KG!!! Vind ik hoogstpersoonlijk belachelijk duur, maar dat was al duidelijk.

Ik vang mijn visjes wel met de boilies waar ik zelf mee vis, geen probleem. Daarnaast probeer ik ook af en toe wat andere dingen uit, maar dat zijn dan meer eigen creaties en die komen uit mijn eigen hoofd. Het is dan uiteraard altijd afwachten of het vis oplevert, maar het geeft me voldoende voldoening en uitdaging om zelf bezig te zijn met het creëren van een mooie bol die leuk vissen vangt...

Tot zover...
Ciao,

Marco

Werken is voor mensen die niet kunnen vissen...
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

06-10-2012 10:12

Heb hier al meer verkondigd dat ik totaal geen binding heb met TTB. Wel heb ik beroepshalve van uit het verleden een binding met Jacco. Vind het leuk om met name kleinere bedrijven wat extra onder de aandacht te brengen b.v. hier in de vorm van een banner, wat ik overigens al jaren doe.

De enkele jongens grootschalig gesponsord worden, en daarbij jaarlijks vele honderden kilo’s bollen in het water gooien om tot foto’s te komen. Gaan echt niet zelf vele uren rommelen in een keuken of waar dan ook om hun eigen bollen te draaien. Zij vissen simpel veelvuldig met readys. Elke vergelijking met een emmertje (verse) Solar mix gaat niet op. Verwacht hier argumenten die overeenkomen met de werkelijke gang van zaken. Pronken met namen van fanatieke vissers die er werkelijk alles over hebben om tot resultaat te komen is verder prima hoor gun het de mannen van Solar en elke andere boilie boer van harte. Probeer er doorheen te kijken dat het niet allemaal zaligmakend is.

Vissen is geen competitie maar een beleving die bij een aantal van ons wel eens wat doorslaat.

Groet,
Peter