Gulp carp Boillies


Plaats reactie
Gebruikersavatar
maurice van driel
Berichten: 276
Lid geworden op: 30-03-2008 17:19

02-09-2012 17:07

dat zegt genoeg denk ik ... of iedereen houdt het stil dat het superbollen zijn
ive vannietvelt
Berichten: 52
Lid geworden op: 06-09-2011 19:38

02-09-2012 20:59

Euh ik moet eerlijk zeggen, heb ze in het begin toen ze uitkwamen mogen testen van mijn winkelier en heb er goed mee gevangen. Enig nadeel is dat ze duur zijn, te duur om een voercampange mee op te bouwen. Daarmee dat ik ermee gestopt ben toen ik ze zelf moest gaan betalen ;-)
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

03-09-2012 06:41

Er niks meer van horen wil niet altijd zeggeb dat het slecht gaat. Integendeel zelfs.. ik ken aardig wat mensen die er mee vissen, incl mijzelf, en de vangsten zijn gewoon goed.

Het is ook een kwestie van prijs zoals al eerder aangegeven wordt. Maar voor de instantsessies zitten er zeker goede bollen tussen.
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Gebruikersavatar
Dennie ten Hoopen
Berichten: 298
Lid geworden op: 10-03-2008 09:35
Locatie: neede

03-09-2012 21:00

Buzz baits of zoiets,hoor je ook geen reet meer van.En ik durf te wedden dat over 2 jaar niemand meer praat over die nieuwe spro ballen.
Het is gewoon per kilo te duur.Bij elke boilieboer krijg je een zelfde/betere bal voor veel minder.Gewoon omdat die er niet zo'n grote reclame campagne tegenaan gooien,want de reclamekosten zitten gewoon verwerkt in de kiloprijs.

Ben wel eens benieuwd of er hier ook boarders zitten die vissen met mainlineballen en ook nog eens voeren.Die houden het namelijk wel lang vol,en die kiloprijzen gaan helemaal nergens meer over.Meende rond de 60 tot 70 euro per 5 kilo.
En als er hier een boarder is die dat doet,ben ik wel eens benieuwd of die ook merkt dat hij/zij meer vangt.
www.boilieboer.nl
www.hengelsport-henniekruidenier.com
Jop Boot
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-12-2005 14:54

04-09-2012 05:30

Niet met mainline, maar wel met de source van Dynamite. Zelfdraai welliswaar , maar de mix zat toch ook zo rond de 11 euro de kilo. Tijd geleden via via wat emmers op de kop getikt uit de inboedel van het ter ziele gegane Ultimate. Heeft een tijd niks staan doen in de kelder, maar toen mijn lokale madenboer, net als veel meer winkels, ging stoppen met Dynamite en ik wat doosjes Source liquid voor bijna niks mee kon nemen, ben ik er dit jaar eens flink mee aan de slag gegaan. En het vangt. En tot nu toe blijft het vangen. En dat met een mix van toch wel een jaartje of 3 oud denk ik. Dus dat gedweep met "vers", daar zet ik dan ook voorzichtig een vraagteken bij.
Ook voor TV-snacks en Kant en Klare mee neem bami.
Plaats reactie