Tuinbonen gedroogd


Plaats reactie
Danny Broere
Berichten: 2
Lid geworden op: 05-06-2012 10:41

05-06-2012 10:46

Beste mede karpervissers,

Na (veel te lang) gezocht te hebben heb ik toch maar besloten hier mijn vraag te stellen.

Een jaar of 5 geleden kwamen wij op de karperbeurs iemand tegen uit Friesland die daar tuinbonen verkocht per baal, we hebben toen 1 zon baal gekocht van 25 kg en hier zeer goed op gevangen. Later hebben we nog een keer 100 kg besteld omdat we zijn telefoonnummer hadden...je raad het al, dit is inmiddels kwijt :(

Nu de concrete vraag, heeft iemand toevallig of de contact gegevens van deze sympathieke mensen, danwel een adres/tip hoe we aan deze bonen kunnen komen (circa 100kg)

Het waren kleine gele bonen die na weken en koken zeer groot uitzetten...

Hoop dat iemand mij verder kan helpen, alvast bedankt in ieder geval!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

05-06-2012 11:02

gewoon naar een bonenboer gaan en ff aanbellen en vragen of hij 25kg bonen voor je heb..
de meeste verkopen het ook gewoon aan de deur en particulieren, hier bij ons doen ze dat ook met bloemen ook staan er vaak van die kraampjes met bloemen en een bakje voor de centjes aan de oprit.
Of aardappelen hebben zer hier ook een overvloed aan die zie ik ook vaak liggen ;)

succes!

of je neemt ff contact op met dit bedrijf en vraagt of ze ook hele tuinbonen willen verkopen inplaatst van vlokken:

http://dieza.nl/index.php?page=shop.bro ... &Itemid=16
Oja joh!!!
Plaats reactie