Wintervissnen met fluo pop up op voerstekje


Plaats reactie
Chiel marchal
Berichten: 63
Lid geworden op: 07-12-2010 19:40

06-12-2011 18:09

Hallo ,
ik heb totaal geen ervaring met het wintervissen , maar het leek me wel is leuk om dit jaar gewoon door te vissen in de winter ( Het is nu lekker rustig ).
Nou heb ik een watertje gevonden wat mij wel geschikt leek, niet te groot . er zijn duikers, rietkraagen,overhangende takken etc aanwezig . En machines die water in het watertje laten stromen.
nu was mij plan om er wel te gaan voervoeren omdat ik de vis tog een beetje op mij stek wil krijgen.
Dat doe ik met 15mm boilies wat hennep, mais kikkerewrten tijgernoten etc.
maar nu wil ik natuurlijk wel een beetje opvallend vissen. Mijn vraag is wat lijken jullie dan goede aaspresentaties?
ik dacht zelf aan een oranje of roze sterk ruikende fluo pop up. Maar nou lees ik veel dat dat vooral dat die vooral single word gevist , of met een klein bedje hennep. Maar als ik dan 3 dagen heb gevoerd denken jullie dan dat zo'n fluo popup in de winter ook gewoon werkt op een voerstekje met wat kikkererwten mais boilies etc?
normaal gesproken in de zomer vis ik gewoon met bijv een boilie en een nepmaiskorreltje. Maar ik zou niet weten of dat nu effectief is? ik bedoel als ik dat met wat voer heb liggen valt het niet echt op ofzo.
als ik popup vis vis ik hemm zoiezo denk niet te hoog bijv 2 cm van de grond af .
ik zou het fijn vinden als jullie mij wat tips konden geven met betrreking tot aas presentaties in de winter.
als ik voorvoer doe ik dat gewoon met me voerbootje, bij het vissen vaar ik ze natuurlijk dus ook uit met me voerbootje
alvast bedankt Gr chiel
Cor Hendriksen 1
Berichten: 55
Lid geworden op: 05-10-2011 16:12

06-12-2011 18:20

Ik zelf vindt het geen meerwaarde hebben om in de winter te gaan voorvoeren. Ik heb vorige winter ook een paar dagsessies gedaan, gewoon een pva zak met pellets of boilie kruim en popupje.(In dat geval pine apple 15mm)
Chiel marchal
Berichten: 63