hoelang blijft getoaste hennep goed?


Plaats reactie
eumir teterissa
Berichten: 276
Lid geworden op: 30-08-2005 08:40

18-07-2011 22:22

Beste aasgoeroes,

Ik vroeg me af hoe lang getoaste hennep goed blijft. Ben namelijk nog een mix aan het bouwen welke nog niet helemaal naar mijn zin is. Alleen na een paar maanden is de zak met getoaste hennep aan de buitenkant op dit moment helemaal plakkerig.. doos met ingredienten heeft trouwens op zolder gestaan, maargoed ik kan me ook best voorstellen dat door het strakopelkaar zitten van de verschillende zakken in de doos, de hennep hierdoor in elkaar gedrukt is en daardoor misschien is gaan zweten..
Ben benieuwd hoe lang het normaliter goed blijft.

Alvast dank voor de reacties

Groet Eumir
Danny Kwakman
Berichten: 461
Lid geworden op: 25-04-2011 13:27
Locatie: Noord-Holland

19-07-2011 01:57

Als je het in vriest lang haha :D :lol: maar nee weet niet egt,,
ik had me hennep laten drogen uit de vriezer,, en in pva gestopt,, fcking dom,,! was helemaal vergeten dat het dreef als het droog was!!!!!!!!:S:S dus niet zo slim ahha sorry hoort eigenlijk niet in dit topic maarja wou het even kwijt
Je zit aan de waterkant, je hengels staan stabiel.
Je tuurt over het water en vind rust in je ziel.
------------------------------------------------
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

19-07-2011 07:56

Eumir,

als je aan de hennep ruikt en er hangt een muffe lucht aan: de kliko in. Vette producten zoals hennep kun je het best in kleine hoeveelheden inkopen en zo koel en donker mogelijk bewaren. De kelder is daarvoor beter dan de zolder, daar deze vaak onderhevig is aan temperatuurschommelingen.

Als de zak plakt ( is het zo'n witte geweven zak?), dan zou ik de boel eens grondig inspecteren. Ouwe hennep vangt niet erg goed.

groetjes Mitsz
eumir teterissa
Berichten: 276
Lid geworden op: 30-08-2005 08:40

19-07-2011 23:23

Ha Mitszie,

Het was zo'n doorzichtige groen, wit met rode logo zak, je kent ze vast wel :wink:
Vrouwtje had de doos met melen zelf vanuit de kelder naar de zolder gezet...waarschijnlijk teveel stankoverlast :roll:
Vandaag toch maar een nieuw kilo'tje gehaald bij de plaatselijke hengelshop.
Rook nog niet echt muf, eerder naar een ouderwetse superskunk. Ach, toch maar het zekere voor het onzekere genomen.


Toedels
Plaats reactie