bananen deeg


Plaats reactie
Daan de korte
Berichten: 59
Lid geworden op: 07-05-2003 02:00
Locatie: hillegom

11-05-2003 22:17

kan je ongekookt boiliedeeg gewoon op de haak vissen? ik wil dan gewone boilie bulk ingredienten (3/4 van de mix) mengen met gemixte banaan, is dit mogelijk of heeft hier iemand ervaring mee?????
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

12-05-2003 14:36

hoy daan,

dnek wel dat je de zelfde mix kan gebruiken v oor op de haak.
vroeger wrd er toch niet anders geviste ttoch?

ik zou wel in plaats van eieren water toevoegen want ik denk dat het deeg anders heel erg snel zal gaan schimmelen.

wat betrefd die banaan moet je gewoon even uitproberen.

groeten rob
Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

12-05-2003 16:35

Daan,

van elke boiliemix die ik maak vries ik ook een bal deeg in. Dit is dus precies het zelfde spul als mijn boilies alleen ongekookt en ideaal om mee te pennen.
De avond voor je visdag zo'n bal uit de vriezer halen en je kan de hele dag vooruit zonder bang te hoeven zijn voor schimmel.
Feit is wel dat het vrij snel gaat schimmelen. Na een dag of twee, drie wordt het harig en na een week gaat die bal uit zichzelf aan de wandel :lol:

Groet,

Hans
Daan de korte
Berichten: 59
Lid geworden op: 07-05-2003 02:00
Locatie: hillegom

13-05-2003 22:16

thnx 4 tha info.. both
ga ik zekers wat mee doen, nieuw penwatertje uitproberen. heb dope stek gevonden ideaal:
-duiker
-brug (duh)
-en een soort rioolbuis die gaat naast de brug en verbind de twee overigens dzelfde wateren aan beide kanten van elkaar (zwaar onnodig dus die buis, maar goed voor de stek)
-lelies

heb laatst toen ik me kranten aan het lopen was 2 dikke biggen gezien, zekers 25 + dus dat beloofd wat.
ik laat jullie horen al vang ik wat met het bananendeeg.

overigens: weten jullie waar ik polentabloem kan kopen?
Jelle Rijmt
Berichten: 202
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00

13-05-2003 22:40

met polentabloem kan ik je niet echt helpen, ik dacht in de meeste viswinkels...

maar heb wel nog een tip mbt het ongekookte deeg, ik vries ook, net als Hans, steeds een bal ongekookt deeg in, en dan wat van dat deeg rond je haakboilie kneden, echt top! krijg je een schitterend geurspoor van ...
Plaats reactie