Passioncarp boilie's


Plaats reactie
jan van haren
Berichten: 31
Lid geworden op: 07-05-2010 19:35

04-05-2011 18:47

Wie heeft er ervaring met dit bedrijf en hun boilie's?

Mvg Jan
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

04-05-2011 21:16

Ik heb net de website effe bekeken. Alle bollen even duur en geen enkele info m.b.t. hetgeen de boilies succesvol zou doen zijn. Wat dus het verschil is tussen de boilies onderling, los van de flavour en kleur, blijft ook een raadsel. Voedingswaarde of inzetbaarheid per jaargetijde: ook maar gokken.
Ik zou er m'n vierenhalve euro per kilo niet aan uitgeven.
Ik weet het ook allemaal niet...
jan van haren
Berichten: 31
Lid geworden op: 07-05-2010 19:35

04-05-2011 21:26

Juist Mart, vond ik ook een beetje vreemd.

Daarom was ik ook beniewd of er iemand was die dit bedrijf kent.

Mvg Jan
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

05-05-2011 09:10

Ik ken dit bedrijfje al jaren, de eigenaar heet Aart de Bruin, en komt van oorsprong uit Zwijndrecht, Aart vist al een paar jaar niet meer, Willem Verspoor (tegenwoordig Nash) en Jaco Mol (tegenwoordig Triggerbaits en Rigsolutions) zijn vroeger testvissers geweest voor Passion Carp. Ik heb vroeger ook nog wel spullen gebruikt van Passion Carp, toen het nog gevestigd was in Zwijndrecht, ook zeker wel succes mee gehad, maar nadat hij verhuist was naar Alkmaar ben ik hem uit het oog verloren. Ik weet ook dat hij vroeger echt de bollen zelf draaide, hoe dat nu is weet ik niet, maar ik kan je wel zeggen dat toentertijd hij prima bollen afleverde met een goeie kwaliteit aan ingrediënten.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Plaats reactie