KGB Boilies


mark berk
Berichten: 514
Lid geworden op: 23-03-2010 10:33

15-04-2011 17:07

4 eurie alleen om een deegbal te veranderen in ronde balletjes? :lol: toch nooit :P 4 eurie in totaal ? :lol: mijn eigen mix? :lol: DEAL!
Cor Hendriksen
Berichten: 119
Lid geworden op: 07-10-2010 22:33

15-04-2011 19:26

als je ze door iemand laat draaien die honderden kilo's per week draait voor mensen, kan hij ingredienten veel goedkoper halen omdat hij dan in 1 keer 100kg koopt. :wink:
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

16-04-2011 21:18

Dan alsnog kan je niet elke willekeurige mix aanbieden voor 4 euro. Ook moet er nog aan verdiend worden?
Maarten Themans
Berichten: 50
Lid geworden op: 04-04-2006 21:13
Locatie: obl

17-04-2011 12:24

mijn god wat een blabla, beter dan homemade kan niet!!!! zeker niet als je voor een duppie op de eerste rij wil zitten . instant kan je op een drol je visje nog vangen(zie proline), maar blijven vangen op dezelfde stek is meer voor nodig dan een biggenmeel bal. denk niet dat je voor euro of drie een waanzinnige bal kan kopen die het verschil maakt. kijk eens wat ingredienten kosten tegenwoordig en dan koop ik via groothandel dus perfecte bal voor euro of drie is BULLSHIT.ik draai zelf en zweer daarbij en mijn vangsten tov andere vissers zijn echt vaak beter zeker na dag of drie op zelfde stek!!! en niet dat ik dit zeg omdat ik beter vis, maar denk echt dat aas verschil uitmaakt. probeer het gewoon eens en laat die chemo ballen lekker liggen en overtuig u zelf van voordeel van vers aas en de weet wat er in uw boilies zit. geen recept ervoor?? stuur maar een pb, groet en petri heil, maarten. en onthou echte vissers vangen vis, zeikerds vangen pis. de mijne!
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

17-04-2011 13:04

Ben gestopt met zelf draaien
Tijd gebrek!

Ben dus overgestapt naar bollen van verschillende merken. Waarvan er 1 tussenuit springt!
Of de boilie van mij was net zo slecht tegenover de merk bol,en dat het dus beter gekund had. Of dat ene merk is gewoon zo goed.

1 Ding is zeker,ben tevreden met de massa productie bol. (Geen Pro line dynamite of dergelijke.)
het is maar waar je in gelooft he

Vrijdag de 13e moet je ook maar in geloven,dan kan je ook alles in verband leggen met die dag ;)
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Mark Tent
Berichten: 7
Lid geworden op: 21-03-2011 14:20
Locatie: Glimmen

22-04-2011 01:21

Jan,

Vorig jaar heb ik meerdere malen instant, succesvol gevist met de sweet elite's van KGB.
Dan wel alleen met de mix en de dumbells, maar aan de bollen zelf zal dan ook niet veel mankeren.
En dat ze uit het assortiment zijn gehaald heeft natuurlijk ook niet altijd alles met de resultaten te maken, maar ook met andere factoren.
Vis ook geregeld met de overige soorten uit het assortiment en vang er leuke vissen op.

Groeten
Beter weinig van veel, dan veel van weinig.
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

22-04-2011 10:49

mijn god wat een blabla, beter dan homemade kan niet!!!! Enz...


Tuurlijk wel. Goedkoop, door een ander gedraaid en veel. Vind ik al beter. Aas maakt inderdaad het verschil, al heeft dat niet persé (kan dus wel) met de samenstelling te maken. Kan ook de hoeveelheid zijn die het verschil maakt. Daar ga je wel heel makkelijk aan voorbij, beetje eenzijdig gedacht. Ik zit namelijk op sommige wateren liever met 50 kilo Pro Line langs de waterkant, dan met 10 kilo supersonische eigendraaisels. Vind zowiezo dat er niks mis is mer Pro Line trouwens...
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

22-04-2011 11:18

Is ook niets mis met Proline net als met KGB is er niks mis mee.
Zoals ik zei heb ik dus een bestelling gedaan en het is idd wat zachter aas.
Maar ik vis altijd instant en ben geen voerder dus dat neem ik van harte.
Het aas is hard genoeg en blijft verder goed aan de hair zitten.

mvg; jan
Maarten Themans
Berichten: 50
Lid geworden op: 04-04-2006 21:13
Locatie: obl

22-04-2011 11:34

goedkoop je eigen mix door een ander laten draaien is niets mis mee, maar je kan beter 50 kilo van een goede bal voeren dan 50 kilo troep. dus als je van zelfde hoeveelheden uitgaat blijft kwaliteit beter toch??alleen heb ik slechte ervaringen met laten draaien door anderen boilies gingen veel sneller schimmelen of waren veel zachter dan dat ik dezelfde mix zelf draai. dus heb er weinig vertrouwen meer in[. en het enige dat ik aan proline goed vind is de marketing en ik heb er zat van geprobeerd . zelfs op de moselle gingen die pro line testers huilend naar huis. ze vingen de eertse 2 dagen echt veel en daarna begonnen wij te vangen en bleven vangen en bij hun alles over. instant ok maar als je wil blijven vangen heb ik al zo vaak verschil gemerkt en ik geloof niet dat het is omdat ik beter vis of zoiets