Waar vind ik Waterland-Baits


Plaats reactie
Sander Timmers
Berichten: 98
Lid geworden op: 11-12-2009 14:29

24-12-2010 19:03

Beste medevissers,

Waar vind ik waterland-baits de Lt en de solution?
Bij henk koster weet ik dat ze verkocht worden alleen valt er met koster niet te handellen als je meerdere hoeveel heden af neemt.
Zit met de handen in het haar dus wie gunt mij de informatie waar ze wel te koop zijn!

Mannen alsvast bedankt!.

Mvg Sander Timmers.
Gebruikersavatar
richard otte
Berichten: 99
Lid geworden op: 20-11-2002 01:00
Locatie: Goes

24-12-2010 19:59

Sander,
deze zul je niet meer vinden mischien op een oude voorraad na dan.Ze worden niet meer gemaakt.
Wil je de originele solution kijk dan op de site van mtcbaits.
weer of geen weer tijd voor een beer.
Sander Timmers
Berichten: 98
Lid geworden op: 11-12-2009 14:29

24-12-2010 21:03

Hoi Richard,

Zo net even gekeken op de site van mtc ziet er goed uit ik heb een antwoord op me vraag bedant richard!

Mvg Sander Timmers.
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

25-12-2010 10:44

Zeer weten dat het de echte "originele" zijn Richard?
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

25-12-2010 12:05

Jan Willem,
ik kan niet Voor Richard's zeker weten spreken.

Wel dat ik zeker weet dat ze daar de "originele" Solutions draaien evenals de Strawberry-Spice en de MB8.
Ook de mixen van deze soorten zijn daar te verkrijgen, dit ter info voor de verwoede thuisdraaiers/bakkers.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Rene Treffers
Berichten: 1318
Lid geworden op: 29-04-2006 19:51
Locatie: Voorhout

25-12-2010 17:02

Precies Henk!

Voor de geïnteresseerde zal ik even een link plaatsen waar er meer over te lezen valt.

http://www.karperwereld.nl/produkt/Solu ... _Baits.php

Groeten,

René
Gebruikersavatar
richard otte
Berichten: 99
Lid geworden op: 20-11-2002 01:00
Locatie: Goes

25-12-2010 20:30

@jw
weet jij iets wat wij niet weten?
Volgens mij worden daar toch de solutions gedraaid waar mitsz mee begonnen is of nie?Kan me vergissen.........
weer of geen weer tijd voor een beer.
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

26-12-2010 08:36

Henk,

Dat ze daar de bollen draaien weet ik. Heb zelf divers contact met Dennis gehad. Dus snap je bericht niet?

Richard,

Jij zegt dat jet de echte origenele zijn. Is alweer een tijd geleden toen hij ze draaide.. Misschien zijn sommige ingrediënten er niet meer en is t een look à like.. Daarnaast rolde hij ze samen met Henk en of wb?? Correct me if I am wrong please!! Waarom verkopen zij ze dan niet meer als Het echt zulke toppers zijn? Dus lijkt mij een beetje raar als die bollen dan ergens anders verkocht worden met dezelfde receptuur.. Zou Henk ze ook nog wel maken en verkopen.. Of denk ik nu heel zwart wit?

Was alleen maar een vraag, geen aanval. Ik ken de oude mix niet en de nieuwe ook niet! Maar jij geeft met je bericht aan dat je de bol goed kent. Vandaar
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

26-12-2010 10:31

Jan Willem,
Jij twijfelt aan de echtheid en het originele van de soort.
Wanneer ze als zodanig verkocht worden zullen ze het ook moeten zijn, daar zijn vast afspraken over gemaakt.
Daarom mijn berichtje.

Solution XL is de enig originele zoals Mitsz het ooit maakte.
Alle ingrediënten zijn er nog, WB echter niet meer.
Wat jij zo raar vindt hoeft nog niet raar te zijn, de recepten kunnen zomaar in overleg bij MTC gekomen zijn. Zoiets gebeurt wel vaker met goeie splullen.
Ze worden dus volgens dezelfde receptuur nog steeds verkocht integenstelling tot jou bericht en het zijn nog immer toppers.

MTC en Ruud Visser in A'dam zijn de enige verkooppunten tot op heden.
Henk maakt ze altijd zelf, koopt of verkoopt geen bollen.
Mocht ik m'n eigen boilies niet meer kunnen draaien of er mee knutselen en sleutelen dan is het einde visvermaak voor mij en stop ik ermee.

Je denkt dus gewoon zwart - wit, maar da's niet geheel vreemd in het karperwereldje en lees het linkje.

http://www.mtcbaits.nl/nieuws/nieuws/Solution/
Groet'n Henk..

still growing Old.
Plaats reactie