Frank Warwick begint voor zichzelf


Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

04-11-2010 14:24

Hey gasten,

Ik kon er nog niet eerder over beginnen, maar nu mag het open: Frank Warwick is weg bij Dynamite en brengt een eigen lijn uit, te beginnen met Gel Baits:
http://www.gelbaits.net/
Dit is een samenwerking met Ashley Sims, een uitvinder/productontwikkelaar.
Ze zijn er samen meerdere jaren mee bezig geweest en het begin is een range van 20 soorten/smaken Gel Baits, een soort gelatine achtige boilies vol met flavour/attractors.

Alles is al online verkrijgbaar maar binnenkort ook via de betere hengelsportzaken.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

04-11-2010 14:29

Lijken wel op die vis olie tabletten :lol:

Maar eindelijk heeft ie het licht gezien dus
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

04-11-2010 14:45

Ziet er in elk geval Gel uit. :lol:
René van der Linden
Berichten: 149
Lid geworden op: 31-07-2010 20:15

04-11-2010 15:07

Wat doet dit voedingstechnisch?
Mense mense, kalm aan dan breekt het lijntje niet...

Plofkarper... Mag het een pondje minder zijn alstublieft?
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

04-11-2010 15:56

Ze zijn iig eerlijk :P

Gel baits are already catching Anglers on the River Severn putting the Halibut flavoured ones in the feeder fished


Wel raar dat Franck er al jaren 'stiekem' aan werkt terwijl hij een andere brood heer had.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

04-11-2010 16:15

Je kan zeggen wat je wil maar hij is vaak wel vernieuwend bezig. Ik zou de stap met deze handel ook genomen hebben. Ik wens hem bij deze veel succes.
Let op slagboom !
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

04-11-2010 17:05

Had al een lap tekst getypt,maar wat is er zo nieuw aan gelei gebruik je zoekmachine eens.
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

04-11-2010 19:06

En na enkele maanden hier in ned op veel open water doen die gell ballen t gewoon goed.
utrecht staan de mannen hierachter met een kraampje.
Gewoon proberen,kan geen kwaad TOCH????.
Eens iets anders dan die doodsaaihe meelbol met heel verhaal erachter hoe goed wel niet,lach me dood om die verkooptruc,s.
M,F,G DER SUPER RONNIE.
breek me de slurf niet open
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

04-11-2010 19:58

[quote="Marc Schrikkema"]Ze zijn iig eerlijk :P

[quote]Gel baits are already [u][b]catching Anglers [/b][/u]on the River Severn putting the Halibut flavoured ones in the feeder fished [/quote]

Wel raar dat Franck er al jaren 'stiekem' aan werkt terwijl hij een andere brood heer had.[/quote]

Andere broodheer valt wel mee hoor...Mensen denken altijd dat de "namen" fortuinen verdienen....het tegendeel is echter waar. We hebben het hier echt niet over volwaardige salarissen hoor...Een groor misverstand die maar hardnekkig blijft bestaan.
Gebruikersavatar
Richard Mol
Berichten: 436
Lid geworden op: 17-12-2009 21:17
Locatie: Westfriese carp scene
Contacteer:

04-11-2010 20:03

JELLYBEANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Yuri Monster
Berichten: 840
Lid geworden op: 22-05-2006 19:52
Locatie: papendrecht

04-11-2010 21:00

dit is wel goed in te zetten rondom de brasem paai vooral als ze 10mm hebben.
_________________

PB Schub: 18 KG.
PB Spiegel: 24,3 KG.
ronny geens
Berichten: 174
Lid geworden op: 18-08-2003 02:00
Locatie: beverlo

05-11-2010 00:08

Dennis ik wil mijn volwaardig loon direct omdraaien met wat jij Frank zijn onvolwaardig loon noemt.
Zou zelfs een gat in de lucht springen en denken dat ik de lotto gewonnen heb.
Heb het dan over al zijn contracten bijeen he.
ronny geens
Berichten: 174
Lid geworden op: 18-08-2003 02:00
Locatie: beverlo

05-11-2010 00:11

Ik wil hierbij niet zeggen dat hij het niet verdient he.
Want het is hem zeker gegunt.
Persoonlijk een hele toffe gast die het van mij dik verdient.
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

05-11-2010 00:55

Vraag me af, wat ze voor het omhulsel gebruiken.

Lost blijkbaar niet op in water, maar laat wel 12 uur lang geur- en smaakstoffen vrij.

Wat gebeurt er in de darmen van een vis, als ie ze doorslikt, zonder ze kapot te kauwen?

Zijn in essentie waarschijnlijk gewoon flavours (met misschien nog wat vrije amino’s), opgesloten in een soort gelatine capsule.

Attractie zullen ze zeker hebben.

Grote vraag is natuurlijk, hebben ze ook voedingswaarde? Waarschijnlijk helemaal niet dus.

Zie persoonlijk dan ook eerder nadelen (over the top) dan voordelen, maar ’t is maar net waar je in geloofd.

Overprikkeling?

Mijn zegen hebben ze in ieder geval.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

05-11-2010 07:55

Hilco Meijer schreef:
Wat gebeurt er in de darmen van een vis, als ie ze doorslikt, zonder ze kapot te kauwen?



Op het gebied van afgifte ben ik daar ook benieuwd naar, qua verteerbaarheid zal het spulletje er zo wel weer uitrollen.

Wel grappig, al die stoffen werken dan in de darmen van die vissen. Laat ie een harde scheet, zie je ineens hele scholen vis erom heen.

Grote vraag is natuurlijk, hebben ze ook voedingswaarde?


Is dat belangrijk bij een pure lokker? Zowieso vind ik voedingswaarde ondergeschikt in mijn visserij, het water moe wel gezond zijn bij voldoende natuurlijk voedsel krijgen ze genoeg binnen...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

05-11-2010 07:59

Idd Hilco is niet meer dan een gelatine capsule die langzaam oplost.

Je kan ze ook van gelatine maken en er een geurtje en kleurtje aan toevoegen als je dat wenselijk vind maar meer dan dat is het niet.

Wat ik al zeg niks vernieuwend worden al jaren gebruikt in de sport brance.

Plak er een naam op en het verkoopt.
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

05-11-2010 08:02

O ja het zal best wel vangen maar waar vang je een karper niet op het zijn net zwemmende vuilnisbakken,varkens van het zoete.

smak smak.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

05-11-2010 08:06

EN omdat meneer Warwick zijn naam eraan plakt verkoopt het misschien net ietsjes beter :wink:
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

05-11-2010 08:30

James warner schreef:EN omdat meneer Warwick zijn naam eraan plakt


:lol:

"Frank Warwick uses ...... "
















Flavoured Condoms..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

05-11-2010 09:32

ronny geens schreef:Dennis ik wil mijn volwaardig loon direct omdraaien met wat jij Frank zijn onvolwaardig loon noemt.
Zou zelfs een gat in de lucht springen en denken dat ik de lotto gewonnen heb.
Heb het dan over al zijn contracten bijeen he.


Geloof me Ronny, dat wil je niet. Of je moet momenteel een dramatisch laag salaris hebben en dan zou je idd een gat in de lucht springen. Vergeet niet dat Frank, net als vele anderen, een gezin moet onderhouden. Ben je single, zoals bijv. Terry Hearn, kun je er zeker goed van leven(Nu heeft Terry ook wel hele goede contracten). Maar Frank verdient absoluut geen fortuinen(geloof me, ik ken Frank vrij goed..). Wellicht dat er nu verandering in gaat komen. Het probleem is dat er altijd heel veel geld door anderen is verdient aan zijn ideeen. Denk maar aan de Fluro pop-ups, de Eazy Stick, de revolutie van het plastic aas etc etc.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

05-11-2010 12:59

Chod rig helemaal.

Maar dat ter zijde
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

05-11-2010 13:10

Geloof me Ronny, dat wil je niet. Of je moet momenteel een dramatisch laag salaris hebben en dan zou je idd een gat in de lucht springen. Vergeet niet dat Frank, net als vele anderen, een gezin moet onderhouden. Ben je single, zoals bijv. Terry Hearn, kun je er zeker goed van leven(Nu heeft Terry ook wel hele goede contracten). Maar Frank verdient absoluut geen fortuinen(geloof me, ik ken Frank vrij goed..). Wellicht dat er nu verandering in gaat komen. Het probleem is dat er altijd heel veel geld door anderen is verdient aan zijn ideeen. Denk maar aan de Fluro pop-ups, de Eazy Stick, de revolutie van het plastic aas etc etc.


Als je bekijkt waar zn naam allemaal opstaat en dan niet goed verdienen?
Dan is hij, of een heel slecht zakeman, of jij kent hem niet zo goed als je denkt.
Maar geloof me als mijn naam op al die dingen zou staan zoals bij hem het geval is, zou het geld gewoon binnen stromen.


Gradus....
....................
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

05-11-2010 15:20

Ik zou niet zo druk maken over ingredienten gell balletjes,als men nu eens kijkt wat een onozele soms in ze meelballen stopt wahah daar krijgt de karper gewoon acute verstopping,en dan heb ik het puur om de binders.
heb nu enkele met flink wat amino.s een die snel oplost max 1 uurtje welke temp water ook heeft en daarbij een gewone smeltfase,in darmkanaal is die gell niet schadelijk wat ik van sommige boilie,s niet zeker durf te zeggen.
Oh ja maak je om de finaciele kant frank geen zorgen,dat zit wel goed wat hij verdient gaat hij niet aan de boom hangen,of is het klok????
Hij is een van de gene die de klote heeft met iets anders te vissen dan de andere karpergoeroe,s
m,f,g de suuuuuuuper ronnie.
breek me de slurf niet open
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

05-11-2010 16:58

Er word nergens gezegd dat je er niet mee moet vissen,althans in mijn geval.

En idd geef ik je helemaal gelijk als het om bollen gaat heb al genoeg op dit board gelezen dat mijn broek op de enkels hing.

Het salaris van Frank is hier toch niet aan de orde.
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

05-11-2010 19:14

[quote="gradus scholtens"]Geloof me Ronny, dat wil je niet. Of je moet momenteel een dramatisch laag salaris hebben en dan zou je idd een gat in de lucht springen. Vergeet niet dat Frank, net als vele anderen, een gezin moet onderhouden. Ben je single, zoals bijv. Terry Hearn, kun je er zeker goed van leven(Nu heeft Terry ook wel hele goede contracten). Maar Frank verdient absoluut geen fortuinen(geloof me, ik ken Frank vrij goed..). Wellicht dat er nu verandering in gaat komen. Het probleem is dat er altijd heel veel geld door anderen is verdient aan zijn ideeen. Denk maar aan de Fluro pop-ups, de Eazy Stick, de revolutie van het plastic aas etc etc.[/quote]

Als je bekijkt waar zn naam allemaal opstaat en dan niet goed verdienen?
Dan is hij, of een heel slecht zakeman, of jij kent hem niet zo goed als je denkt.
Maar geloof me als mijn naam op al die dingen zou staan zoals bij hem het geval is, zou het geld gewoon binnen stromen.


Gradus....[/quote]


Gradus, ik hoef me hier verder niet te verantwoorden en te bewijzen hoe goed ik Frank wel of niet ken...
En vooruit dan maar, als iedereen denkt dat er een fortuin in de hengelsport te verdienen is. Waarom springt niet iedereen erin als het zo simpel zou zijn?