Dynamite baits fluro pop-ups


Plaats reactie
Sven Van den Bruel
Berichten: 73
Lid geworden op: 12-08-2010 15:22
Locatie: Herentals

23-08-2010 18:09

Ik heb zonet bovenstaande pop-ups gekocht, met smaak Mussel & Ansjovis.

Het is iets wat ik normaal nooit zou kiezen, maar ga het toch eens proberen.

Iemand dit al eens geprobeerd, wat zijn de resultaten?
Cor Vermeulen

23-08-2010 21:01

Hallo,

Heb deze fleurig gekleurde bollen standaard in mijn tas zitten. Heb meestal één hengel voorzien van een Pop-Up. Moet eerlijk zeggen dat ik blijf proberen er iets op te vangen, maar het is me tot op heden nog steeds niet gelukt. Eerlijk gezegd moet ik bekennen dat ik zo langzamerhand mijn vertrouwen kwijt ben geraakt in dit aas. Aangezien ik er veel positieve verhalen over hoor blijf ik stug volhouden.

Mijn bevindingen zijn echter dat ik toch denk dat ondanks de nieuwsgierigheid van de karper de felle kleuren van dit aas argwaan veroorzaakt.

Ik zelf gebruik de Mulberry Florentine 20 mm.

Met vriendelijke groet,
Cor Vermeulen
nick swaans
Berichten: 36
Lid geworden op: 21-06-2010 18:24

23-08-2010 21:08

heb er al redelijk wat vissen op kunnen vangen , zowel op grote als op kleine waters
overdag en snachts :wink:
heb ook de pineapple eens gebruikt , een echte killer :P
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

24-08-2010 08:40

ik gebruik de hele reeks van dynamite baits fluo en vang er best goed mee vooral in de putten waar veel wier zit, maar zo nu en dan ook op de kleine weiland slootjes maar dan wel drijvend...

Vind het ook een leuk aas, want je kan er echt van alles mee vangen.. ik gebruik zelf veel de 15mm Pineapple & Banana en de Coconut Cream en de Robin Red..
Oja joh!!!
Rens Meeuwesen
Berichten: 22
Lid geworden op: 20-12-2009 16:47

24-08-2010 11:08

Cor Vermeulen schreef:Hallo,

Heb deze fleurig gekleurde bollen standaard in mijn tas zitten. Heb meestal één hengel voorzien van een Pop-Up. Moet eerlijk zeggen dat ik blijf proberen er iets op te vangen, maar het is me tot op heden nog steeds niet gelukt. Eerlijk gezegd moet ik bekennen dat ik zo langzamerhand mijn vertrouwen kwijt ben geraakt in dit aas. Aangezien ik er veel positieve verhalen over hoor blijf ik stug volhouden.

Mijn bevindingen zijn echter dat ik toch denk dat ondanks de nieuwsgierigheid van de karper de felle kleuren van dit aas argwaan veroorzaakt.

Ik zelf gebruik de Mulberry Florentine 20 mm.

Met vriendelijke groet,
Cor Vermeulen


Ik gebruik ook al een tijdje de fluropop-ups van dynamite baits en met name met de mulberry fluorentine heb ik al aardige resultaten geboekt. Misschien wekken jouw 20mm pop-ups argwaan bij de karpers vanwege de vrij grote omvang van je pop-up. Ik kies in iedere situatie die ik vis met pop-ups veel sneller voor maten als 14/15mm.
Cor Vermeulen

24-08-2010 11:23

Heb inderdaad ook al zitten denken om het met de kleinere broertjes te proberen, de 20 mm is een aardige bol!

Met vriendelijke groet,
Cor Vermeulen
Rens Meeuwesen
Berichten: 22
Lid geworden op: 20-12-2009 16:47

24-08-2010 11:28

Cor,

Als je geinteresseerd bent in de kleur roze voor een pop-up zou ik je de smaak fruit-tella aan kunnen raden van Mainline. De kleur van de pop-up is echt fel-roze en verkleurt zeker niet als de pop-up al een tijdje in het water ligt. Mijn voorkeur gaat dan uit naar de maat 15mm.
Gebruikersavatar
Emile ZEEKOE
Berichten: 25
Lid geworden op: 03-08-2010 10:43
Locatie: Heerhugowaard

24-08-2010 12:34

Ik heb ze afgelopen zaterdag ook voor het eerst gebruikt (15mm). Gebruikte ze in combinatie met een gewone boilie (snowman??) Heb er ook eentje gehaakt alleen vlak voor de kant is mijn rig losgeraakt van mijn leadcore. Maar goed werkt dus wel.
de beste visser is diegene die het meest plezier haalt uit zijn hobby
Sven Van den Bruel
Berichten: 73
Lid geworden op: 12-08-2010 15:22
Locatie: Herentals

24-08-2010 22:26

vandaag eerste keer meer gevist, maar niets kunnen vangen. Met de gewone boillies (andere stok) ook wel niets.
Plaats reactie