Tijgernoten?


Plaats reactie
niels hurkmans

19-08-2010 18:45

Beste mede-board gebruikers, ik vis nu al een tijdje op een klein dressuur watertje met enkele 30'ers en ik heb er alleen nog maar geblankt :cry: .
Ik hoor regelmatig dat tijgernoten dressuurdoorbrekend kunnen zijn, maar hoe moet ik er mee vissen, welke rig moet ik gebruiken en kan ik er goed mee voeren?

Mvg Niels :P
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

19-08-2010 19:05

Rechtsboven staat 'Zoeken'. Wanneer je daar 'tijgernoten' intikt, heb je binnen 2 minuten de antwoorden op je gestelde vragen! :wink:
niels hurkmans

19-08-2010 21:19

Jeffrey van der Wou schreef:Rechtsboven staat 'Zoeken'. Wanneer je daar 'tijgernoten' intikt, heb je binnen 2 minuten de antwoorden op je gestelde vragen! :wink:



Kan niks vinden
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

19-08-2010 21:20

relatief korte onderlijn (10 a 15 cm), 2 nootjes op je hair, klein handje bijvoeren.
niels hurkmans

19-08-2010 22:22

wouter mer schreef:relatief korte onderlijn (10 a 15 cm), 2 nootjes op je hair, klein handje bijvoeren.

Kijk aan zo'n antwoord heb ik wat!
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

20-08-2010 07:48

niels hurkmans schreef:Kan niks vinden


:lol: :lol: 3403 gevonden zoekresultaten op dit moment..........

Koop de laatste bladen, dacht dat zowel in Karper, Spiegel Magazine als Karperwereld een artikel staat over tijgers.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

20-08-2010 09:25

en als je een vergunning heb dan krijg je toch ook het visblad binnen???

daar staat een heel artikel over hoe je er mee moet vissen en hoe je ze klaar moet maken..

of vis jij zonder vergunning jongeman :P

maar even snel een antwoord:
je kan er heel goed mee voeren het is goedkoper als boilie als je een grote bulk party haalt dat wel, verder even klaar maken door minimaal 24 uur te weken en dan minimaal een half uur te koken.. ik zelf doe altijd een uurtje, zodat ze nog wat beter te verteren zijn voor de karper en daarna in een emmer doen met het kookvocht en de deksel erop en NIET meer aankomen en na 3/4 dagen even de deksel eraf en dan moet er wel een slijmlaag opzitten en kan je vissen.. en gewoon korte rig en 2 op de hair

ps: je kan ook gelijk na het koken er mee vissen die slijmlaag hoeft niet perse.
Oja joh!!!
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

20-08-2010 09:31

Fout R. de Winter: veruit de meeste Vispashouders zijn niet geabonneerd op Hét Visblad en zij krijgen alleen maar 2x per jaar Hét Visblad (inclusief regio editie) toegezonden.
Een beperkt aantal HSV-en heeft een collectief abonnement voor hun leden op Hét Visblad afgesloten en alleen hun leden krijgen dus iedere maand wel Hét Visblad toegezonden.
niels hurkmans

21-08-2010 00:20

R de Winter schreef:en als je een vergunning heb dan krijg je toch ook het visblad binnen???

daar staat een heel artikel over hoe je er mee moet vissen en hoe je ze klaar moet maken..

of vis jij zonder vergunning jongeman :P

maar even snel een antwoord:
je kan er heel goed mee voeren het is goedkoper als boilie als je een grote bulk party haalt dat wel, verder even klaar maken door minimaal 24 uur te weken en dan minimaal een half uur te koken.. ik zelf doe altijd een uurtje, zodat ze nog wat beter te verteren zijn voor de karper en daarna in een emmer doen met het kookvocht en de deksel erop en NIET meer aankomen en na 3/4 dagen even de deksel eraf en dan moet er wel een slijmlaag opzitten en kan je vissen.. en gewoon korte rig en 2 op de hair

ps: je kan ook gelijk na het koken er mee vissen die slijmlaag hoeft niet perse.





Ja ik heb een vergunning, en nee ik lees het visblad niet :roll:
bas brugmans

21-08-2010 00:47

Aart Lokhorst schreef:Fout R. de Winter: veruit de meeste Vispashouders zijn niet geabonneerd op Hét Visblad en zij krijgen alleen maar 2x per jaar Hét Visblad (inclusief regio editie) toegezonden.
Een beperkt aantal HSV-en heeft een collectief abonnement voor hun leden op Hét Visblad afgesloten en alleen hun leden krijgen dus iedere maand wel Hét Visblad toegezonden.


ahaa, daar krijg ik ''het visblad'' dus van. nooit geweten :oops:
rudy knoops
Berichten: 35
Lid geworden op: 01-11-2009 13:13

22-08-2010 18:53

is het toevallig asten heusden visvijver
daar is wel een dvd over gemaakt en daar visten ze ok met tijgernoten
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=659864
niels hurkmans

22-08-2010 22:27

rudy knoops schreef:is het toevallig asten heusden visvijver
daar is wel een dvd over gemaakt en daar visten ze ok met tijgernoten
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=659864



Ja die dvd ken ik, Bart vd Hurk is ook mijn neef, alleen zie ik die weinig tegenwoordig.

Mvg Niels
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

23-08-2010 11:11

niels hurkmans schreef:Ja ik heb een vergunning, en nee ik lees het visblad niet :roll:



zou je eens moeten doen staat best wel eens wat informatie in die je kan gebruiken,

en aart:
ik wist niet dat niet iedereen dat kreeg dacht dat het standaard was ;)

en bas:
altijd leuk om te weten toch ;)
Oja joh!!!
Plaats reactie