Bollenfabrikant


Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

02-06-2010 19:34

Nu spreek je wartaal voor mij. Sorry.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

02-06-2010 19:52

Beste Rene
Kan je mijn naam niet schrijven? of bedoel je mij niet met "Vinkeveen" en hoe bedoel je misplaatste verontwaardiging?
Niks misplaatst bij hoor, Triggerbait is niet hetzelfde als Empirebait dus waar doel je nu op.
Als iemand roept dat het dezelfde bol is waarom mag ik dat dan niet kunnen ontkennen?
Als er twee boilie lijnen door een zelfde bedrijf wordt geproduceerd waarom kan de een dan niet compleet anders zijn? Triggerbaits heeft een testteam waarvan sommige (waaronder ik) vanaf het begin bij de ontwikkeling betrokken zijn geweest en nog nooit heb ik daarbij iemand van Empirebaits daarbij gezien behalve Rob.
Ik ken maar weinig mensen die zo verschrikkelijk zeiken en onwaarheden suggereren als jij! Dat schrijf ik niet omdat ik kwaad ben of dat ik op mijn teentjes getrapt ben maar gewoon over het feit hoe jij reageert. Dat is niet discussieren maar in mijn ogen echt zeiken. Mag je ook maar dan mag ik zeggen wat ik daarvan vind.
Dat heeft Piet Vogel gezegd en niet Vinkeveen.
Piet
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

02-06-2010 20:26

Ach meneer Piet, hallo dan, in de discussie is de inhoud van het bolletje niet aan de orde geweest. 't Zal nogthans toch een prachtig aasje zijn, zeker als u daar de/een/1 van de ontwikkelaars van bent. Echter er was iemand die beweerde dat Trigger=Empire. Nee, leugen, laster en weet ik niet wat riepen betrokkenen, snel, slotje erop. Nou ja, alleen bij de Kamer van Koophandel dan....
En DAT is wat hier boven allemaal besproken/geschreven/ werd.
Maar als je er liever een MONOloog van maakt, mijn zegen heb je. Alhoewel volk wat "de zegen" uitdeelt ook wel opvallend vaak in 't nieuws is de laatste tijd, dus daar word ik eigenlijk liever niet mee geassocieerd.... :oops:
En u vind dat zeiken? Prima hoor. En inderdaad een E=MC2 bolletje is NIET gelijk aan een E=MC3 bolletje. Daar zijn de geleerden het wel overeens...
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
Jeroen v Jole
Berichten: 51
Lid geworden op: 04-04-2010 22:47

02-06-2010 20:45

Heren,

Ik zit met grote verbazing deze thread te lezen.... wat een hoog oplopende reacties!

We beseffen toch nog wel met zijn allen dat het gaat om visvoer :o ?? Als het 2 verschillende lijnen zijn prima, als het 1 lijn is, ook prima. Staat het je niet aan, dan koop je toch wat anders?????

De laatste keer dat ik bij ons in de hengelsportzaak kwam om voer te halen kon ik bijna niet kiezen tussen alle verschillende soorten bollen, dumbels, partikels, mixen en pellets en dat van tig verschillende merken! Het zal wel aan mij liggen.

Relax, en ga lekker vissen!

Greetz Jeroen
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!

Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol...
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

02-06-2010 20:50

Rene
Je hoeft geen meneer of u tegen mij te zeggen ik sta boven niemand! Ik heb dat ook nog nooit uitgedragen als je mij persoonlijk zou kennen weet je dat.
Het gaat mij nogmaals alleen om het feit of de "bollenlijn" hetzelfde is of niet! Niet dus!
Excuus voor mijn onaardig gekozen woorden maar soms moet je gewoon even afstomen. Voor mij is het heel transparant en duidelijk. Jammer genoeg voor andere wat minder. Rob heeft niets te verbergen maar hij had toch ook niet op alle zakken van Empire of Trigger hoeven schrijven dat hij eigenaar is van beide!
Wij maken geen sluikreklame, zie jij van mij of de andere teamleden een merknaam als avatar? Nee dus. Wij hebben deze topic niet in het leven gebracht naar mijn weten!
Dat wij reageren is niet omdat wij aandacht nodig hebben want daar hebben wij genoeg legale middelen voor, wij reageren op een nep figuur die een onwaarheid neerschrijft en een naam noemt waarvan ik nog nooit heb gehoord!
Waarschijnlijk in opdracht van een andere partij. Helemaal niet nodig deze onfaire strategien als je uitgaat van je eigen sterke punten.
Ik snap nog steeds jou verontwaardeging niet maar dat zal wel aan mij liggen.
Gr Piet
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

02-06-2010 20:53

Tja, Jeroen.

Het gaat inmiddels over insinuaties die gemaakt worden richting het ingrijpen van Carpboard moderatoren bij een duidelijk laster/smaad topic die compleet uit de lucht gegrepen zijn. Dat vind ik storend, maar is kennelijk niet te bestrijden met de gewone feiten. Tja, dan houdt het inderdaad op en gaan we weer over tot de orde van de dag.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

02-06-2010 21:21

Piet,
ga ik toch nog een plastische poging doen:
Iemand met een getint uiterlijk met een groene trui aan en witte gympies heeft de kassa leeg gejat en is er vandoor op een brommer.....
Nee hoor, roepen omstanders om 't hardst. Heeft 'ie de kassa niet leeg gejat dan? (en DAT is de issue hier). Jawel, maar 't waren gele plakkies die hij aanhad....
(voetnoot bij dit soort films is dan: iedere verwijzing naar mensen/en of gebeurtenissen berust louter op toeval, voor 't zelfde geld denkt nu iemand dat jij een brommer hebt Piet...) :wink:


Kees,

Zolang je geen openkaart speelt zijn 't slechts JOUW/JULLIE feiten en niet DE feiten. Er word gesuggereerd dat de starter van het Topic (niet DIT, laat dat duidelijk zijn) in kwestie onder een alias "iemand" wilde beschadigen. Waarom word DAT dan niet bevestigd/ontzenuwd om helderheid te verschaffen? Kan deze deur ook dicht...
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

02-06-2010 21:40

Hm, moet jij inzicht in onze controle mogelijkheden hebben dan? Die bevestigen alleen wat al duidelijk was uit de toon van het bericht. Het is zoals beweerd wordt ergens hierboven en ik bevestig dat er inderdaad geen verder gedetailleerde mededelingen over worden gedaan. De gebruiker die zich voor het openen van het topic had laten registreren linkte naar een in de database bekend IP adres met andere gebruikersnaam.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

02-06-2010 21:44

En wie gaat het laatste woord hebben hier? :D




Nu een slotje misschien?
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

02-06-2010 23:04

Piet Vogel schreef:Wij hebben deze topic niet in het leven gebracht naar mijn weten!


Dat is natuurlijk de hamvraag.

Zal er vanavond nog eens over nadenken, of daar eventueel enige logica in zit.
Of waarom een mogelijke concurrent dit zou doen.

De pijp en de coke liggen al klaar!
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

03-06-2010 02:06

Zag, dat het eerste topic, wat al de commotie heeft veroorzaakt ondertussen is verwijderd. Eigenlijk wel jammer, want zonder het eerste snap je niks van het tweede.
Een rookgordijn misschien? En hoe integer is het board in dit geval? Of is iemand van het board misschien gebruikt, zonder dat hij of zij dit in de gaten had?

Feit is natuurlijk wel dat Trigger Baits en Empire Baits wel degelijk dezelfde eigenaar hebben. Het verschil is, dat het ene bedrijf aan de detailhandel levert en het andere rechtstreeks aan de consument (vandaar ook de prijsverschillen).
Bereik je en de klant in de winkel en de onlinekoper. Overigens wel heel slim bedacht, deze constructie levert je natuurlijk de meeste klanten en dus ook de meeste omzet op.
Mag en kan overigens allemaal.

De vraag is dan natuurlijk, wat doe je met de producten die je verkoopt.
Twee zeer verschillende bollen maken lijkt me niet logisch, kan je beter twee verpakkingen gebruiken, die bollen lijken toch allemaal op elkaar en als je ze al verschillend wil maken, gebruik je gewoon een andere flavour of een ander kleurtje.
Ik beweer niet dat het zo is, maar het zou natuurlijk heel goed mogelijk kunnen zijn. Die domme karpervissers hebben het toch niet in de gaten.
Mag en kan overigens ook nog allemaal.

Dan komen we natuurlijk uit waar alles om draait, onze grote (fictieve) vriend Dirk, die volgens Rob uit onverwachte hoek kwam.

Wie heeft hem bedacht en waarom en wat voor rol heeft iemand van het board daarin mogelijk (bewust of onbewust) gespeeld? Ik zeg niet dat het zo is, maar wel vreemd dat de boel binnen vijf kwartier op slot gaat!
Maar daar gaat het niet om, het gaat om Dirk, of was het nou Rob?

Nou ga ik me op glad ijs begeven en wat volgt is dan ook pure speculatie.

Het is eigenlijk heel simpel, want er zijn eigenlijk maar twee mogelijkheden, of het was een buitenstaander (wat ik me dan wel afvraag, wat die daar bij te winnen heeft) , of het was een bewuste actie van … zelf.

Met als doel? Misschien gaan de zaken wel slecht en een kat in het nauw maakt …

Moraliteit, integriteit en eerlijkheid duren het langst!

De pijp is leeg en de coke is uitgewerkt, dus ik neem nog maar een biertje.

Mogen weer een nieuwe dag.
ronny geens
Berichten: 174
Lid geworden op: 18-08-2003 02:00
Locatie: beverlo

03-06-2010 10:44

Ik denk dat vele vissers of mensen in het wereldje zaten al wisten dat het één eigenaar is.
Misschien nog niet zo slecht voor het bedrijf nu het open en bloot is.
Ik denk dat er heel wat andere merken zijn die nu vloeken dat ze er zelf niet op zijn gekomen want is commercieel zeer goed gezien.Want hij heeft nu de particulier als klant en de winkels.

Hilco,
Jij hebt het er moeilijk mee dat het bord gebruikt wordt als reclame maar denk dat hier 75 % van de antwoorden bewust of onbewust geplaatst worden om reclame te verspreiden. Dat het board er aan meewerkt kan goed zijn die mensen doen het ook allemaal voor niets he. Bij mijn weten geldt voor veel dingen nog beter slechte reclame dan geen reclame (tenzij het product wordt afgebroken wat hier het geval niet is). Alleen op dat punt is nu het bekende BP een uitzondering.

Maar als je er toch zo veel moeite mee hebt is het dan niet beter om geen antwoorden hier meer te geven zodat het hier doodbloed want hoe meer antwoorden hier gegeven worden hoe meer mensen het bekijken en dan help je zelf mee waar je zo'n hekel aan hebt.

Mij maakt het allemaal niet uit en wens iedereen veel succes toe in de sector.

Gr Ronny
K. van den Herik

03-06-2010 12:34

ook niet door hebbend dat je in je eigen voet schiet?

Moest ik als winkelier er achter komen dat mijn leverantier onder eigen/andere naam de procucten tegen een lagere prijs verkocht, komt ie er bij mij niet meer in.
Rob Kuijpers
Berichten: 177
Lid geworden op: 06-02-2005 22:39
Locatie: Lieshout

03-06-2010 14:50

Hilco,

Nog 1 keer: ik wist echt helemaal NIETS van die topic af. Ik kreeg een telefoontje van een vriend van me de dag nadat hij geplaatst was door die zogenaamde Dirk ik ben toen meteen naar huis gereden (was boilies aan het draaien natuurlijk) en op de pc gekeken toen was de hele topic al gesloten voor ik daar dus uberhoud op kon reageren. Daarop heb ik contact gezocht met Marco die de topic gesloten had. Deze vertelde mij dus dat ze wisten wie die Dirk Sneijders was, dat het een fictief persoon was en dat het uit een onverwachte hoek kwam. En dit wordt nog eens bevestigd door de heer Kees Ouwehand. Ik weet zeker, als Karperwereld zou denken of weten dat wij hier zelf achter zouden zitten dit topic al lang gesloten en verwijderd was????

Denken jullie nou echt zelf dat dit reclame is? Ik betaal duizenden euros aan Karperwereld en Spiegel om advertenties te plaatsen in de bladen en dan zou dit voor mijn bedrijf reclame zijn op een board via een valse naam dingen op een board zetten of LATEN zetten? Lijkt mij niet echt heel erg logisch?

Als ik ooit te weten kom wie die Dirk Sneijders figuur is zal ik het direct plaatsen in dit topic maar ik weet het ECHT niet en heel eerlijk gezegt vindt ik het allemaal niet zo spannend ook. Dat de discussie zou komen dat beide bedrijven van mij zijn dat had ik al verwacht voor ik uberhoud begon.

Wat ik persoonlijk zelf denk is dat het iemand anders uit de aaswereld is die ook aan hengelsportzaken leverd en het mij niet gunt, daardoor dit topic startte in de hoop het mij moeilijker te maken om via de detailhandel te verkopen.. (nee ik bedoel niet Pro Line)

Groeten
K. van den Herik

03-06-2010 15:02

Goed gezegd Rob.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

03-06-2010 15:27

Ow ow ow

Maare 10 soorten verschillende haken uit 1 der zelfde fabriek hoor je niemand over. :o :-?
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
matthias franssen
Berichten: 129
Lid geworden op: 06-11-2007 16:00
Locatie: rotterdam

03-06-2010 15:31

René = beetje een zeur

Hilco = geinteresseerd in conspiracy theories, wel leuk met een pijp en coke :-)

Kees = moderator naar eer en geweten, van geen kwaad bewust

Rob = goede bollenbakker

Ik = Heb er geen zak mee te maken maar ook geen binding met één van bovenstaande partijen dus spuug slechts mijn mening.

Mvg,
Karperkoorts.. Ja ik heb er ook last van!
Henry Huijberts
Berichten: 4
Lid geworden op: 07-04-2010 18:07

03-06-2010 16:22

Hallo Heren.

Nou wat Kees zegt over de het waarom de vorige topic gesloten is en Verwijderd, heb ik mijn bedenkingen!!
Iedereen die deelneemt aan dit topic heb ik ook leren kennen op het onderwerp wat over mijn bedrijfje ging.
En wat nog steeds leesbaar is op CB ( maarja wij maken ook geen reclame in de kaperwereld ect. )

Waar Rob me bezig is , is het verdedigen van zijn 2 bedrijfjes, nou ik kan zeggen op CB heeft dat geen nut.
Altijd zul je mensen hebben die je het licht in de ogen niet gunnen.

verdedigen van je bedrijfje heeft dus geen nut, wel het staan achter je bedrijfje kan je veel voordeel opleveren.

Wij van BB hebben al veel over ons heen laten komen op CB, maar we zijn er nog steeds.
Ik hoop dat Trigger en Empire baits ook nog lang zullen bestaan, want wie weet heb je elkaar nog eens nodig.

Jongens, ik lees hier van alles van de blikken van Hak tot de c1000.
Volgens mij kan dit topic beter gesloten worden , zodat we allemaal naar de waterkant kunnen gaan.
mischien wel om de boillies van trigger en empire baits uit te testen.

wel zou ik willen vragen aan Rob, om nog eens contact met me op te nemen.

Henry Huijberts
Bosche Boillies
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

03-06-2010 17:04

He die bollen van empire baits zien er goed uit! Binnenkort maar even een zooi bestellen! :D
Mvg, Janieck
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-06-2010 17:43

Henry Huijberts schreef:Nou wat Kees zegt over de het waarom de vorige topic gesloten is en Verwijderd, heb ik mijn bedenkingen!! Iedereen die deelneemt aan dit topic heb ik ook leren kennen op het onderwerp wat over mijn bedrijfje ging.


Haha, wordt je voor leugenaar uitgemaakt omdat het forumleden toegestaan is info uit te wisselen over producten. Je argumentatie betreffende iedereen is wel heel onwaarschijnlijk. Maar je mag mij via PB vertellen welke gebruiker dan in jouw topic aantoonbaar onder valse voorwendselen het topic begon met het bewuste doel de reputatie beschadigen (=smaad).
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Henry Huijberts
Berichten: 4
Lid geworden op: 07-04-2010 18:07

03-06-2010 18:07

hallo kees

nou via een PB een antwoord geven vindt ik te moeilijk.
Ik maak niemand uit voor leugenaar, een lezer van mijn antwoord op dit topic,weet beter.
Ik zeg dus alleen bedenkingen.

Maar kees mocht ik dit mis hebben , Sorry.

verder wens ik iedereen nog een fijn weekend toe.
En hoop jullie allemaal eens te ontmoeten aan de waterkant,om te genieten van de Karperhengelsport.
want daar draait het toch om.

Henry

maak je niet druk om regels, maar geniet ervan.
carlo van de boom
Berichten: 159
Lid geworden op: 21-07-2004 14:27
Locatie: Valkenswaard

03-06-2010 22:17

Zo wat een topic zeg, en dat voor een paar ballen.

Even voor de duidelijkheid wat smaad is: Wetboek van strafrecht –art 261=

Smaad Is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waaraan hij of zij zich schuldig zou hebben gemaakt, zonder dat wordt gehandeld uit noodzakelijke verdediging of dat te goeder trouw kon worden aangenomen dat deze feiten waar zijn en dat het algemeen belang vereiste dat de feiten naar buiten werden gebracht. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.

@kees: wat ik van het topic begrijp is dat jij zeg dat die 'dirk' smaad pleegt. Ik ben benieuwd hoe je dat ziet. Jij kan namelijk nooit controleren of dat die ‘Dirk’ misschien wel of niet de waarheid spreekt. Jij gaat ervan uit dat Tigger en Empire Baits de waarheid vertellen. Bovendien is het in het belang van het algemeen dat consumenten worden geïnformeerd over dit soort zaken. Ook kun jij niet aannemen dat ‘Dirk’ niet ter goed trouw heeft gehandeld. Hoe dan ook, smaad kun je dit absoluut niet noemen (en je komt er voor de rechter niet mee weg). Je kunt het hoogstens niet netjes noemen..Over het geven van IP adressen: Geeft het carpboard deze vrij dan zijn ze strafbaar volgens de wet bescherming persoonsgegevens en de wet op de privacy. Hiermee sluit ik me aan bij Rene…

@ Rob Kuipers: Jij zei op pagina 1 dat Pro-line werd zwart gemaakt over een WK actie. Die discussie over die actie ben ik toentertijd vol aangegaan en was compleet legitiem. Dat had niets met zwart maken te maken. Dat ging over de effecten van dat soort reclame op consumentengedrag. Als wat ik daar beweer komt uit veelvuldig geciteerd artikelen van wereldberoemde marketing wetenschappers. Jij zegt dus dat ik (en de andere deelnemers van dat topic) Pro-line zwart maak, terwijl als er iets over jou gezegd wordt dan begin je te piepen. Dat is een beetje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Kun je niet beter van deze mogelijkheid gebruik maken om te laten zien dat beide merken anders zijn? Levert je een hoop free publicity op.

Dus…het is weer een fijn zeik topic, misschien is het een idee om lekker te gaan vissen.

De groeten..
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-06-2010 22:39

Ja Carlo, dat zegt Wikipedia en niet het wetboek. Je draait de zaak ook om. Wij gaan niet naar de rechter, maar beschermen de voortgang van het board. Maar als we voor de rechter moeten komen, roepen we jou er dan wel bij. Onzin. Een eerlijk topic onder je eigen naam, waarin op een fatsoenlijke manier de zaak uit de doeken wordt gedaan met gelegenheid tot hoor en wederhoor wordt niet verwijderd. Daar is het algemeen belang mee gediend. Wij zijn het dus die geen informatie vrijgeven over personen of IP adressen. Dit topic is niet verwijderd. Het pro-line topic ook niet. Voorbeelden ten over.

Tja, wat moet ik nu zeggen over een zeiktopic? Dat is de feitelijke reden waarom ik hier reageer en ook op jou. Voor de laatste keer dan. Inmiddels genoeg stuurlui aan de wal.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
carlo van de boom
Berichten: 159
Lid geworden op: 21-07-2004 14:27
Locatie: Valkenswaard

03-06-2010 23:08

Kees,

Jij kunt niet zomaar roepen dat iets smaad is. Misschien klopt het wel wat 'dirk' zegt, heeft hij inside info?
Daarom kun jij als moderator hoogstens zeggen: dit is tegen onze regels, daar hoeft het woordje smaad of laster niet bij. Dan beschuldig jij iemand en niet andersom. Ik begrijp dat je de voortgang van het board probeert te waarborgen maar dat betekend niet dat iedere claim die een member doet tegen een fabrikant meteen smaad is. Dat je via een board discussieert over een bepaald merk is normaal, daar horen goede en slechte ervaringen bij. Al zou de bovengenoemde boilie maker twee verschillende merken op de markt zetten met dezelfde content dan mag de consument dit weten. Dit publiceren is met geen enkele wet in strijd. Behalve als 'dirk' een geheimhoudingsverklaring getekend heeft. Bovendien bepaald de rechter wat wel en geen smaad of laster is, niet jij. Ik begrijp dat je de bedrijven en toekomstige bedrijven die hier adverteren wilt beschermen maar trek die bescherming niet te ver door. We hebben kunnen zien dat Roy/Rob? zich prima kan verweren, en dat ook met verve doet. Ik zou je interventie kunnen begrijpen als er op de man gespeeld zou worden, maar niet als er iets over een boilie gezegd wordt waar wij totaal niets van af weten.

Welterusten..
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-06-2010 23:16

Wat kan ons die bedrijven nou schelen?

Iemand maakt onder valse naam een tweede account aan en begint een topic met een zeer negatieve teneur tegen 2 voor ons volslagen onbekende bedrijven. Met dat soort topics loopt CarpBoard een risico waarvan de jurisprudentie terug te vinden is. De voortgang van het board is ons enige belang. Derhalve grijpen we daarop in.

Wat begrijp je daar niet aan? Of is het de sport om het niet te willen begrijpen? We kunnen altijd een verkeerde inschatting maken, maar de suggestie op de hand te zijn van bepaalde bedrijven is zo onjuist dat mij dat bovenmatig irriteert. Dus laat ik daar voor de allerlaatste maal heel duidelijk over zijn.

Ps. Even teruggezocht welke merken het waren. Empire en trigger baits, die adverteren hier volgens mij niet eens. Er wordt genoemd dat ze adverteren in Kaperwereld en Spiegel. KWO is KarperWereldOnline en heeft niets uit te staan met het blad Karperwereld. Nog zoiets.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======