Verse ingrediënten


Plaats reactie
Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

31-03-2010 15:26

Op sites van aasfabrikanten lees je vaak dat er uitsluitend gebruik wordt gemaakt van verse ingrediënten.

In welke context wordt vers geplaatst? Vers gemalen maar wel van een partij graan die al sinds de oogst ergens ligt te wachten? Is er een constante stroom van grondstoffen zodat het gebruik van de term "vers" gerechtvaardigd is? Net aangeleverd door de leverancier? Wat is vers?
Gebruikersavatar
kornelis schipper
Berichten: 351
Lid geworden op: 31-03-2010 14:32
Locatie: putten

31-03-2010 15:40

Vers bedoelen ze waneer het product het laatst geoogst is dus niet van 1 jaar geleden maar korter.
En vers gemalen dus niet 3 maanden geleden.
Vissen is ontspanning en geen gezeur met elkaar.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

31-03-2010 16:23

En dan mag je geloven of dit wel vers is. Nu ben ik daar ook geen expert in en kunnen ze me ook vanalles aansmeren. En met mij nog vele andere. Hoe controleer je nou of je bol verse ingredienten bevat?
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
kornelis schipper
Berichten: 351
Lid geworden op: 31-03-2010 14:32
Locatie: putten

31-03-2010 16:57

Proeven, en een beetje vertrouwen hebben in je meedemens.
Vissen is ontspanning en geen gezeur met elkaar.
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

31-03-2010 17:16

Vers= het meest overschatte en nageluld woord in boilieland

In mijn ogen is iets vers, als het niet over datum is. Overgens kan er wel verschil in eigenschappen zitten qua binding of iets net gemalen is, of 3 maand geleden. Maar of je er meer door vangt......
Frank Meyer
Berichten: 358
Lid geworden op: 24-09-2009 23:23

31-03-2010 17:42

Vers?!
Zouden die karpers het verschil kunnen waarnemen tussen een bol die uit de bovenste la van de vriezer komt of uit de onderste.Als ze het daadwerkelijk kunnen laten ze hem liggen dan? ind overschat.
Mvg
Henk Kat;stel dat Joris stel..
Gebruikersavatar
kornelis schipper
Berichten: 351
Lid geworden op: 31-03-2010 14:32
Locatie: putten

01-04-2010 11:13

Tegenwoordig eten de boilieproducenten hun eigen boilies als snoepgoed,dus het vertrouwen in vers cq beter aas?
Een karper is een soort van varken op de bodem die rommel opruimt wat door de andere vissen niet geconsumeert wordt.
Mijn mening is een goede bol zal meer brassem vangen dan karper,goede bollen blijven vaak een paar dagen liggen,mischien omdat de karper geen vertrouwen meer heeft in die gekookte balletjes.Die te vol zitten met dingen die de karper niet als voedsel erkent cq uitwassemd atracteert,om te vangen.Ik koop al jaren mijn spullen bij de supermarkt omdat A dit goedkoper is B elke hengelsport winkelier niet alles op vooraad heeft C het niet iedereen in de viswinkel hoeft te weten wat ik gebruik.
Ik koop alleen de spullen die ik niet in de supermarkt kan kopen bij de hengelsport winkel en vaak bij verschillende winkels.
Zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten.en ik vertrouw niemand,inclusief mezelf.Vers garandeerd ook niet dat je meer vangdt.vertrouwen vangdt,das mijn motto.als je de bollen zelf durft te eten weet je ook wat erin zit dus dan durf je ze ook te eten.Maar garandeerd niet dat je vangdt.Onze grote vriend de karper bepaalt of de boilie geacepteerd wordt.Vers of niet vers.Als je alleen vertrouwen heb in verse boilies moet je ze zelf gaan draaien!Mijn motto als je iets goed wil doen moet je het zelf doen.En als je het produceren bij anderen legd moet je het vertrouwen hebben dat deze dit ook doen.Als je tegenwoordig het vertrouwen niet meer in de boilie heb kun je altijd nog met particles gaan vissen.
Vissen is ontspanning en geen gezeur met elkaar.
Plaats reactie