Tering Jantje! Dat was een lange, koude winter


Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

31-03-2010 08:33

we delen dezelfde passie, hebben dezelfde hobby / levenswijze

maar ondertussen haten we elkaar allemaal,gunnen we elkaar niks,en vertellen we elkaar vooral niks want alles is geheim...

welkom in de wondere wereld van de karpervissert....

:lol:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

31-03-2010 11:47

Ik geef zelf het goede voorbeeld.

Mijn voorjaarsbol:

50% gemalen Nutribird P19
25% gemalen Orlux gold patee rood
10% tarwe griesmeel
10% WPC 80
5% tarwekiemen

5 gram toevoeging (op 500 gram droge mix) bestaande uit een combinatie van Knorr vleesjus met pittige kruiden en Maggi rundvleesbouillon.

Verder helemaal niks.

Jullie hoeven natuurlijk geen recepten te geven, maar een stukje openheid, b.v. wat zit er in jullie bollen (qua percentages), daar zitten veel mensen wel op te wachten.
matthias franssen
Berichten: 129
Lid geworden op: 06-11-2007 16:00
Locatie: rotterdam

31-03-2010 12:42

Hey Rik,

thnx voor de tip, ga binnenkort gelijk even langs de vredeman de vriesstraat om een kijkje te nemen! ;-)
Karperkoorts.. Ja ik heb er ook last van!
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

31-03-2010 12:59

Die Mitsz toch... :lol:

Ik zou voor visserbaits gaan ouwe 8) :wink:

Joooooo
Gebruikersavatar
kornelis schipper
Berichten: 351
Lid geworden op: 31-03-2010 14:32
Locatie: putten

31-03-2010 15:15

Goed voorjaarsbeetje blikje goede hapklare brokken van merk ....!Weten we meteen waar het overgaat.
Mitz welkom hoor ik laat me ook niet meer de mond snoeren,gewoon de dingen plaatsen die je wilt.
We hebben daar moderatoren voor die beslissen of het mag of niet .
Dus laat je niet gek maken
greets kornelis(kees)schipper.
Vissen is ontspanning en geen gezeur met elkaar.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

31-03-2010 16:26

michel Tja schreef:we delen dezelfde passie, hebben dezelfde hobby / levenswijze

maar ondertussen haten we elkaar allemaal,gunnen we elkaar niks,en vertellen we elkaar vooral niks want alles is geheim...

welkom in de wondere wereld van de karpervissert....

:lol:


En puntje bij paaltje hebben veel bollendraaiers elkaar nodig voor ingredienten/additieven etc etc etc.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

31-03-2010 17:07

geen dank matthias. mvg
K. van den Herik

01-04-2010 07:09

Tuurlijk mag iedereen plaatsen wat ie wil en moet ook zo blijven. Wat ik wel begrijp, is dat als je eur 100 per maand betaalt voor reclame en je het gevoel krijgt, dat elke keer een ander, op een voor jou misschien slinkse wijze, zijn product onder de aandacht brengt zonder te betalen, je daar een beetje de pe in hebt. Ik zou de beheerder aanspreken en als die er niets aan deed, dan de advertentie intrekken en hetzelfde doen


Ik ga ook niet heel de tijd ttb en of proline en en ook niet targetten, kijk spro heb ik niks mee, maar hareco is top en korda kut
Gebruikersavatar
kornelis schipper
Berichten: 351
Lid geworden op: 31-03-2010 14:32
Locatie: putten

01-04-2010 10:41

Ach ja sluikreclame zal je altijd hebben,maar goede produckten die vis vangen verkopen zich zelf zonder reclame.
En praten over produckt x en produkt y is wat de mensen vertouwen geeft,maar iedereen bepaalt zelf wel wat hij/zij gebruikt.
En tegenwoordig als je geaccepteerd wilt worden door de meute ben je verplicht om mee te doen(reclame).
Maar om nu 100€ te gaan betalen om je weer presenteren? Is overigens wel een idee 2€ betalen voor elke posting,wordt er mischien eens een keer wat vertelt/gepost wat enige inhouding geeft aan het forum,denken mensen wel eerst na wat ze posten.
Vissen is ontspanning en geen gezeur met elkaar.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

01-04-2010 10:56

ik vind het allemaal een beetje ver gaan maar dat is mijn persoonlijke mening.ik vind persoonlijk dat mits geen reclame maakt.verder ken ik mitz helemaal niet,zijn bedrijf of het des betreffende bedrijf.sterker nog ik heb nog niet eens gekeken naar het bedrijf en zou zelfs terug moeten gaan naar pagina 1 om te kijken hoe het nou ook alweer heette.ik vind persoonlijk dat er veel mensen vaak te snel en heftig reageren op mensen zodra er enige vorm is van concurentie.vroeger gaf je elkaar een hand en de beste wensen.tegenwoordig mag je blij zijn als men je begroet.

ik zou zeggen neem het eens niet zo nauw.ipv te janken over reclame kan je ook zeggen succes met je onderneming.ik denk dat mensen maar beter helemaal geen merknamen meer niet moet zetten dan.dan maar alles via pm ?
Gebruikersavatar
kornelis schipper
Berichten: 351
Lid geworden op: 31-03-2010 14:32
Locatie: putten

01-04-2010 11:47

Helemaal mee eens jongen.En mensen kopen zelf wel wat hun vinden en willen gebruiken.
Als sommige mensen nog steeds denken met al hun negative posting en gezeur over anderen hun gelijk te halen,meer klanten aan hun deur te krijgen met produckten die niets vangen.mensen die zijn wel slimmer geworden door veel te veel negative reclame die lezen alleen nog mee.En beslissen aan de waterkant wel met welke produckten vissen worden gevangen,en kopen ze die dan ook.
Vissen is ontspanning en geen gezeur met elkaar.