boilieboeren opgelet !!


Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

18-03-2010 03:35

zalm,tonijn,garnaal,krab,kreeft,sardienen etc etc etc etc altijd te vinden,als je maar niet fixeerd op een hengelsportzaak. En nee niet persee verkocht op oliebasis,al maakt ook dat weinig uit!

Of moet er persee dynamite,proline of een ander geil merknaampje opstaan? :o

Kijk verder dan de viswinkel,en er gaat een wereld voor je open.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

19-03-2010 17:13

en wat doet olie in koud water leen en yuri ??
en wat doet ethyl in koud water ??

bekijk deze verschillen even aub.heb het met deze flavour puur over wintervisserij temperaturen onder water van 10 graden of daaronder.

een karper kan inderdaad niet ruiken.een karper proeft ipv te ruiken.bijna over de gehele vis zitten smaak knoppen met een mooi woord,verdiep je er eens in en verklaar nader,en ja uiteraard kan je met alleen meel soorten een bal maken die het goed doet,maar dat hoor je mij niet zeggen.ik zeg dat ik graag een ethyl flavour wil zien op de markt,vroeger was die er namelijk wel.en wil die graag weer gebruiken.dus stop het offtopic gebeuren maar,en laat me weten of er iemand aan komen kan.je maakt er mij en een paar ouwe rotten ontzettend blij mee.mvg
Gebruikersavatar
Erik Rozen
Berichten: 588
Lid geworden op: 24-11-2003 01:00

20-03-2010 10:29

Rik koster schreef:en wat doet olie in koud water leen en yuri ??
en wat doet ethyl in koud water ??

bekijk deze verschillen even aub.heb het met deze flavour puur over wintervisserij temperaturen onder water van 10 graden of daaronder.

een karper kan inderdaad niet ruiken.een karper proeft ipv te ruiken.bijna over de gehele vis zitten smaak knoppen met een mooi woord,verdiep je er eens in en verklaar nader,en ja uiteraard kan je met alleen meel soorten een bal maken die het goed doet,maar dat hoor je mij niet zeggen.ik zeg dat ik graag een ethyl flavour wil zien op de markt,vroeger was die er namelijk wel.en wil die graag weer gebruiken.dus stop het offtopic gebeuren maar,en laat me weten of er iemand aan komen kan.je maakt er mij en een paar ouwe rotten ontzettend blij mee.mvg


Snap ik, maar kijk anders bijvoorbeeld even specifiek naar de eigenschappen van zalmolie in relatie tot watertemperatuur en oplosbaarheid...
Elk nadeel heb z'n voordeel...
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

20-03-2010 11:50

erik ook ik gebruik wel eens zalmolie,maar daar gaat het allemaal niet om,het gaat er puur om of die flavour iemand kan krijgen/maken.mensen maken zich veels te druk over anderen hun visserij,als ik en nog een paar maten die flavour perfect vinden voor wintervisserij ala toch ?
nou moet er alleen nog van de 3 pagina"s vol 1 antwoord komen.ik heb hem gevonden ! http://www.....///htttml zus.
meer vraag ik niet.

mvg
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

20-03-2010 12:45

Zucht......Rik makkelijk he internet?

Olie basis of niet,heb weinig gezeik ermee.........Oowjah ik vis gelukkig niet op olie basis gebasceerde boilies bij lage temps. Tja toch wel een beetje inzicht
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

20-03-2010 13:22

verklaar je nader leen,makkelijk internet he ?
internet is zeker weten makkelijk.ik vraag niet naar ervaringen hoor leen.ik vraag naar een flavour op ethyl basis,zelf heb je er nog nooit mee gevist,want jij gebruikt geen flavours,hoe heb je dan weet over ervaringen als ik vragen mag ?
je heb ervaringen met zalmolie,maar dat heb ik ook.en in de winter heb ik goede ervaringen met ethyl flavour,ieder zijn meug.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

30-03-2010 18:12

is die flavour nog ergens op de markt mannen ??

waarschijnlijk niet.ik houd de flavours van ron thompson wel in de gaten,hoorde dat die ook met ethyl flavours bezig was.

bedankt alvast voor de moeite allemaal