Trigga


Plaats reactie
Stefan Desar
Berichten: 256
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Gemert

17-03-2003 16:33

Beste allen,

In het Engelelse karperblad "Carpwold" lees je veel over Trigga bollies en pellets. De Engele zijn lijkt het helemaal weg van dit product. Heeft iemand ervaring met Trigga en weet iemand of en eventueel waar het in Nederland te verkrijgen is?

Groetjes
Frank van Doorn
Berichten: 111
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Veenendaal

18-03-2003 08:00

Beste Stefan,

Als je de berichten moet geloven dan is dit wel het ultieme karperaas/voer.
Het trigga assortiment bestaat uit boilllies, pellets en dips, die je "natuurlijk" allemaal moet gebruiken om de vis van je dromen te kunnen vangen.
Ik ken geen mensen die er mee hebben gevist, maar ik kan jou wel vertellen dat je een dikke portomonee mee moet nemen om hier mee te gaan vissen.
Voor exacte prijzen kan je contact op nemen met Eurotackle in Tiel 0492-361751 deze winkelier heeft het hele trigga assortiment op voorrraad.
G.J. Mark Kamans
Berichten: 23
Lid geworden op: 11-03-2003 01:00
Locatie: Rijssen

18-03-2003 11:27

Schijnt inderdaad een goede te zijn, en ook een hele dure mix. Maar hoeft niet altijd beter te zijn.

In het verleden veel gebruikt op enkele betaalwateren.

Situatieschets: Een Engelse onderneming maakt afspraken met betaalwater in Frankrijk, wekelijks of dagelijks worden er kilo's Nutrabaits Triggaatjes gedumpt, Engelse vissers komen en vangen maar. Een water waar dit in het verleden is gebeurt ben ik geweest, en moet je na enkele jaren zonder trigga's deze boilies eens gaan inzetten.

Alsjeblieft geen betaalwaterdiscussie hier, maar relativeer de vangkracht van een boilie aan alle factoren, dus ook aan het structureel voorvoeren.

Blijft gewoon een topper hoor, die boilie,
maar is mij te duur.

Groeten,

Mark
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

18-03-2003 14:41

Hey Stefan,
Ik heb laatst een zak trigga boilies gekocht voor 20 euro!! (ja ik weet het, gekkenwerk), gewoon om te proberen. Ik kan absoluut niet zeggen dat ik er meer door vang. Ik heb wel ook de trigga carpet feed (methodmix geprobeerd). Hier ben ik wel zeer te spreken over (grove structuur, veel granen, ruikt goed). maar voor die kilo boilies koop ik liever 4 kilo pro**** boilies. mijn favoriete boilie is echter al enige tijd de monster pursuit van nash. echt onverslaanbaar!

groeten,
karperlimbo
Ferdi van Essen
Berichten: 149
Lid geworden op: 13-06-2002 02:00
Locatie: Nijverdal

18-03-2003 19:31

Dag mensen,

Een even voor alle duidelijkheid, een zak van 5 kilo kost 86,95 eurotjes, das maar ongeveer 200 ballen, dus kopen die dingen :wink:
Overigens wel top boilies!!!!!

Groeten Ferdi
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

18-03-2003 19:36

Das toch echt gewoon achterlijk duur zeg... Voor dat geld koop ik nog liever bestaande mixen die je zelf aanmaakt met eieren enzo, alleen dan voor veel minder.
Want hoe wil je dat nou gaan doen, als je ook nog wilt voorvoeren..? Het zou een dure grap worden als je 5 kilo gaat gebruiken om te voeren.
En het lijkt me niet dat je met 1 kilo kan voeren.

met abnormaal dure groet,
Robbert
Plaats reactie