Campbell baits


Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

11-02-2010 10:31

Henk,

Als ze voor Bear Grill's goed genoeg zijn....

Bij deze wil ik ook de gelegenheid nemen, om namens Robert, een verzoek te doen op het board.
Hij is namelijk op zoek naar nog 3 testvissers om zijn team te versterken. Wat wij vragen is dat je alles overziend, alles wetend, en alles kunnend bent ingesteld. Alleen hard core stokkentrekkers komen in aanmerking bij Robert. Ervaring is geen vereiste. Als je jong bent, fanatiek, en makkelijk te beinvloeden. Willen wij graag een gesprek met je aangaan op kort termijn.
Na een betaling van €8,00 de kilo, mag je met the cow's bollock's op je voorhoofd op de foto.. Al je vrienden zullen harstikke jaloers zijn, en zullen je waarschijnlijk voor een balzak uitmaken. Maar dan zijn het ook geen vrienden zeg ik altijd maar, en ga weer alleen vissen..
Daarbij geeft Robert een garantie af. Geen vangstgarantie, maar een garantie dat als je vangt, je bij ons gratis aas kunt verdienen. Betreffende extra stimulance is om onze testvissers tevreden te houden, en om jullie voerplekken een extra boost te geven wanneer het al loopt.... Klinkt wel logic toch.

Geintereseerde kunnen zich aanmelden op onze 'nieuwe site' bij http://www.stokkentrekkers.nl/schijt..

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

11-02-2010 11:05

Ik persoonlijk word hier helemaal warm van.

Join the Campbell family!!!

Voelt zo goed die zekerheid van altijd goed en vers aas...

Proline, Mainline.. pffff......

Dumbell??

CAMPBELL!!!!!!!!!!!!

NU ook verkrijgbaar als stickmix....
Afbeelding
When your hot your hot, when your not your not.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

11-02-2010 11:11

whahaha LOL stickmix,hey ik wou even zeggen dat ik een super zware jongen in mijn bewaarzak heb liggen.gevangen op mijn tijgernoten gemixt met hennep.
RC ik moest toch bellen als ik een dikke vis had,dan zou jij die boilie zakken op de grond leggen van jouw,en na de foto mocht ik die bollen toch hebben ?
ik hoor het wel.ben je nummer kwijt :)
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

11-02-2010 11:17

Rik,

Mail even; http://www.ballenlikkers.nl
Robert komt gelijk naar je toe in zijn dikke wagen. Na foto's weet ik wel waar de vis heen kan... :wink: 8)

Peter,

Ik denk dat jij de resten hebt gekregen van een superbol welke in productie was..

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

11-02-2010 11:27

ik heb gemaild,ik kreeg een bericht terug dat ze hier zeer blij mee zijn.maar dat het nog wel een 14 uur kan duren,omdat de fotograaf momenteel ergens anders bezig was met foto"s maken,hij had het over een voerstek in dierenpark blijdorp,op een brug met water vol karpers op de voerstek onder de brug,hij had 20 euro meegekregen om het in de automaat te stoppen,daar kwam het voer uit van het bedrijf.leverde schitterende platen op zei die me.hij zij me ook dat ik die vis makkelijk 14 uur kon zakken.en anders nog wel een vrachtwagen stuurde met water en zuurstof regeling.ik blijf zitten waar ik zit,en wacht op de papparazi. gegroet,een toekomstige testvissert
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

11-02-2010 12:57

Roberto,

Ik gebruik de stickmix liever als paste rond de luchtgedroogd superballen, of waren het nou bollen...

Moet wel zeggen het is echt niet brasemgevoelig dus weinig bijvangsten.

Zou dit aas overal mee naartoe nemen...

heb een foto van een van mijn super sessie, zoals je ziet kwam er flnik wat karper op de kant...

:P :P :P :P :P :P :P

Afbeelding
When your hot your hot, when your not your not.
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

11-02-2010 16:49

Peter,

Wij van Campbell's zeggen altijd; wees zuinig op je ballen, en laat je bollen niet vallen..
Je vangsten liegen er niet om. Schijt vangt..
De stinky mix gaan we verder in ontwikkeling nemen om de juiste tekstuur te kunnen leveren aan al onze klanten..

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

11-02-2010 17:09

Misschien is er ook nog iets aan de kleur te doen??

Wel ideaal dat t aas is zonder het gebruik van eieren.
Stukken beter voor de vis..

Ook handig in de verpakking is dat kleine rolletje met witte papiertjes...
When your hot your hot, when your not your not.
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

12-02-2010 16:28

Peter,

Maar het is juist deze unieke kleur wat ons onderschijt van de rest. De vooruitstrevende karperaar, doet er alles aan de laatste meters te verbergen.

The cow's bollock's is vlug op weg koploper te zijn in de bollenmarkt. Dat komt voornamelijk omdat wij openheid van zaken bieden. Op al onze verpakkingen is te lezen, dat Robert zijn ballen blootsteld aan een lozing voor het verwerkingsprocess van start gaat. Dat is ook het geheim wanneer je ernaar streeft een constante eiwitpercentage te verkrijgen.
Daarnaast hebben wij een mega deal met de Mac kunnen binnenslepen waardoor wij onze ballen en stinkmix zo goedkoop aan de man kunnen brengen. Bij dit verwerkingsprecess komen inderdaad geen eieren van te pas.

De witte papiertjes zijn ook erg handig. Voornamelijk horen wij goede berichten van onze hard core stokkentrekkers.

Overigens zijn wij door de vele reacties van bovenstaande oproep, opzoek naar ballensorteerders.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

12-02-2010 19:59

Overigens zijn wij door de vele reacties van bovenstaande oproep, opzoek naar ballensorteerders.

RC[/quote]

Volgen de CAO van de Bedrijfsvereniging van Algemenewet van bollenverwerkers is het verplicht door de Firma wel helmen en schoenen met stalen neuzen en nucleare bedrijfskleding beschikbaar te stellen.
CN
Unicorn Carp Fisching
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

12-02-2010 21:54

Hallooo..CN zijn we niet wat vergeten :roll: :o



De ANTI-SLIP zolen !!!! 8)
Wel je cao goed lezen hoor!!! :D :wink:
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

13-02-2010 15:00

:lol:

Hallo Cor,

In het CAO van stokkentrekkers, is te lezen dat wij op sandalen lopen. Daarnaast zijn we te herkerkennen doordat we ons hele hebben en houden naar het water slepen :wink: en lachen serieuze jongens uit wanneer ze een nachtje onder een plu pakken, in een stoel.
Dat ze het nodige voorwerk hebben gedaan, waardoor ze vele runs verwachten, doet ons niks :lol: Wanneer ons kamp staat, zijn we koning ter rijk!
Daarbij komt natuurlijk het feit, dat we met the cow's bollock's vissen, waardoor we onze (vervreemd van de karperwereld) witte trainingspakken aan het water dragen. Overigens een goed herkenningspunt.
Ik snap wel dat het voor een buitenstaander als jij Cor, erg moeilijk te begrijpen is dat het geen nucleare pakken zijn. Maar het is een weerspiegeling op een vroegere imago. Hetgeen ook erg kenmerkend is voor een stokkentrekker.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

14-02-2010 00:30

Hallo, Robert mag ik je hier even terugfluiten.. : :roll:
Let wel..cor had het over de cao van de bedrijfvereniging v.d bollenverwerkers. Jij verwart zaken met de cao van stokkenstrekkers.
Wel goed lezen hoor!! :evil: :lol: :lol: :lol:

Bye the way, kan ik nog ff 50 kg van die smell,ngazzie bestellen in 20 & 24 mm??
Je kent ondertussen m,n adres.

gr, Fred

P.s vorige keer waren er problemen met betalen, moest het geld nou naar
je rekening in Belgie of Zwitserland?? :roll: :lol: :lol:
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

14-02-2010 12:04

Hallo Fred,

Het mogen duidelijk zijn, dat het CAO van de vereniging van ballenverwerkers, integraal verworven is met de belangen welke voortvloeien uit het CAO van de stokkentrekkers.
Betreffende maatregelen welke hier uit voortvloeien, geven het schijt gehalte aan..

50kilo 'smell naar grassie' komt naar je toe Fred. Daarnaast, rekening houdend met de huidige economie, willen wij graag je contributie op de zwitserse rekening ontvangen.
Zo kunnen wij namelijk garant staan dat Robert de dikke vissen betaalwateren kan blijven bevissen om the cow's bollock's te blijven promoten.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

14-02-2010 14:46

Lopen jouw medewerkers op slippers?

Niet eens op croqs???
When your hot your hot, when your not your not.
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

25-02-2010 16:49

Verduidelijking is op zijn minst gepast. Meesten hadden het al in de gaten :wink:
Betreffende teksten is een dikke middelvinger naar een individu. Ik heb echt schik gehad dat ik het openlijk op het board heb mogen doen zonder slotje. Bedankt daarvoor beheerders, ik ben weer wat frustratie kwijt....

Ik beloof dat ik het weer bij karpers hou...

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

25-02-2010 16:53

En het liep zo goed met die bollen...

Moeten wij het nu gaan missen allemaal???

:evil: :evil:
When your hot your hot, when your not your not.
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

25-02-2010 16:57

ik ben blij dat je het op deze manier gedaan hebt, degene die jij bedoelt bergrijpt het punt wel, en de rest heeft erom kunnen lachen.

groeten bas


maar goed dat die mexicaanse springbonenballen op voorraad heb :wink:
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

25-02-2010 16:58

Ik voel me bedonderd.

Bas kan nog wel voorraad ontvangen..

:cry:
When your hot your hot, when your not your not.
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

25-02-2010 17:06

:lol:
Ik ben geneigd door te gaan Peter... Maar ik wil opbouwend bezig zijn ipv onderuit te halen.
Betreffende topic is ook weinig anomo voor. Mensen weten niet hoe ze er mee om moeten gaan, laat staan hoe ze me nemen moeten...
Fanaten in de sponsorwereld blijven verdacht stil ook... op mijn eigen contacten na die zich afvroegen what the fuck ik mee bezig was.. :lol:

Vriendelijke groet,

RC

PS. Cow's bollock's, introduceerd binnenkort the dog's bollock's....! Misschien dat daar nog kansen voor je liggen..
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

25-02-2010 18:55

Ik hou me aanbevolen;)
When your hot your hot, when your not your not.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

25-02-2010 22:23

Je zus Robert,

Als ze voor Bear Grill's goed genoeg zijn....die Cow's bollocks..
Wat mogen wij stokkentrekkers in een tijd van inovatieve ontwikkeling nu dan wel verwachten van dah Dog's bollocks?
Ongekende en onbegrensde mogelijkheden op aasgebied, schijnbaar tot achter de horizon.

Hopelijk komt er ook nu weer een Dog's Bollocks shit-stickmix als aanvulling met natuurlijk de antie-slib aanklikzolen als optionele accessoires. :P
Groet'n Henk..

still growing Old.