proline goed of slecht


Gebruikersavatar
jasper van gelderen
Berichten: 625
Lid geworden op: 25-09-2009 17:04
Locatie: wamel

30-03-2010 17:08

ik vind het een zwaar klote merk maarja in ieder water is het anders
bij mij word er gewoon teveel mee gevoert/gevist
groeten, jasper

"There Are No Shortcuts To A Place Worth Being"
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

31-03-2010 10:02

Mijn maatje vist alleen maar met proline en zweert erbij ik zelf heb er geen ervaring mee maar als ik zie wat hij er mee vangt en op welke manier af en toe moet het haast wel goed zijn :D .Wat mij juist erg aan staat bij Proline knikkers in tegen stelling tot Rik is juist de vorm en de hardheid van bol.Vind het echt om te zien een erg mooie bol maar das persoonlijk.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
van lierde kevin
Berichten: 14
Lid geworden op: 21-12-2009 20:12

31-03-2010 23:01

voor mij slecht
Laatst gewijzigd door van lierde kevin op 02-04-2010 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

01-04-2010 08:49

Wil je daarmee aangeven dat meerdere van onderstaande stoffen er niet in zitten, zelden zoveel onzin vernomen.

Voedingstoffen zijn bruikbare bestanddelen van voedingsmiddelen. Er zijn zes groepen voedingstoffen: koolhydraten, eiwitten, vetten, vitamines, mineralen en water.

Een boilie is net zogoed als de visser die er mee vist.

Peter
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

01-04-2010 13:37

Geen vis vasthouden met een spodmix? Vanwege gebrek aan voedingsstoffen? Rare jongens, die karpervissers...
En die Pro Line bollen bestaan uit lucht en water zeker?
Ik weet het ook allemaal niet...
van lierde kevin
Berichten: 14
Lid geworden op: 21-12-2009 20:12

01-04-2010 21:56

Mart Honen schreef:Geen vis vasthouden met een spodmix? Vanwege gebrek aan voedingsstoffen? Rare jongens, die karpervissers...
En die Pro Line bollen bestaan uit lucht en water zeker?


dus jij wil zeggen datge met spodmix kan voeren en de vis blijven houden????? ja voor 1,2,3 dagen echtniet voor langere sessies hoor. je geeft commentaar maar heb je hetzelf getest???
Laatst gewijzigd door van lierde kevin op 02-04-2010 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

01-04-2010 23:16

Waarom zou je met spoDmix de vis niet vast kunnen houden? En met bollen wel? Spodmix is wat je er zelf van maakt. Dus aan de voedingswaarde kan het niet liggen, die heb je zelf in de hand.
Leg mij maar eens uit waarom je met bollen wel de vis vast kan houden en met spodmix niet. Al kun je volgens mij zowiezo een vis niet altijd en overal "vast houden". Zeker geen dagen lang. Maar goed, daar gaat het niet om: ervan uitgaande dat het kan, waarom dan niet met spodmix en wel met bollen?
Ik hoor het graag, leer ik ook nog eens wat bij!
Oh ja, Kevin: je geeft commentaar, maar denk je wel na over wat je schrijft en leest?!
Ik weet het ook allemaal niet...
van lierde kevin
Berichten: 14
Lid geworden op: 21-12-2009 20:12

02-04-2010 21:47

Mart Honen schreef:Waarom zou je met spoDmix de vis niet vast kunnen houden? En met bollen wel? Spodmix is wat je er zelf van maakt. Dus aan de voedingswaarde kan het niet liggen, die heb je zelf in de hand.
Leg mij maar eens uit waarom je met bollen wel de vis vast kan houden en met spodmix niet. Al kun je volgens mij zowiezo een vis niet altijd en overal "vast houden". Zeker geen dagen lang. Maar goed, daar gaat het niet om: ervan uitgaande dat het kan, waarom dan niet met spodmix en wel met bollen?
Ik hoor het graag, leer ik ook nog eens wat bij!
Oh ja, Kevin: je geeft commentaar, maar denk je wel na over wat je schrijft en leest?!


nee,zet ermaar iets op om mensen zoals u bezig te houden :lol:
het gaat erom wat ik ervan denk hé.iedereen heeft een ander idee erop,
en wat ik zeg is door te testten,nuja als ik me vis maar vang ben ik al tevreden. het verschil is simpel karper kannie leven op spodmix alleen.... aldoe je er 100 flavours in (nogmaals mijn mening hé)
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

02-04-2010 22:07

?

Alsof ze alleen op die enkele boilies leven?

Spodmix houd vis soms gewoon vast,werkt net zo goed als een boilie op afstand,of dichtbij.

Spodmix kan ook bestaan uit,tijgers en 10/14 mm boilies en pellets en noem maar op. Duzzzzzz zie eigenlijk het verschil niet,maargoed tis maar wat je je eigen wijs maakt he ;)
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
van lierde kevin
Berichten: 14
Lid geworden op: 21-12-2009 20:12

02-04-2010 23:51

das waar, en wat voor u het beste werkt :P
Mark van Wijlen
Berichten: 1
Lid geworden op: 04-04-2010 14:44

04-04-2010 15:04

Mensen, ik ben erg blij met Pro Line boilies heb er goede vangsten mee! Mijn PR heb ik gevangen met een bol van Pro Line, binnen het uur! Mijn vangsten die ik doe met deze bollen maakt mij alleen maar zekerder in mijn vissen.

Bovendien vindt ik dat je opbouwend kritiek moet leveren en dat uit respect voor je medemens en "bollen leverancier", we doen allen ons best toch! Wie respect geeft, krijgt respect terug!
Ik vindt het ook van belang voordat je kritiek levert op een ander, eerst eens met een kritische blik naar jezelf te kijken en je eigen visserij. Dan kun je daarna altijd nog overgaan om onredelijk een fabrikant de grond in te trappen.... :o

Owh ja als je dan de bollen van Pro Line dan helemaal niks vindt dan koop je ze toch niet, hoef je er ook niet zo stom over te praten. Scheelt weer!

Zoals ik al zei, Pro Line vindt ik TOP en vis er GRAAG mee. Ik vang er prima mee en daar gaat het om, de karpers blijven ze eten. Die vinden ze ook goed en lekker

Anyway veel visplezier en vangsten toegewenst aan iedereen!!!!!! :D
Gebruikersavatar
erik pors
Berichten: 180
Lid geworden op: 06-08-2004 19:34
Locatie: langs de waterkant en bij mn vijver

07-04-2010 01:11

heb twee maanden geleden drie emmers ready mades gekocht van proline heb nu alles kunnen weg gooien omdat ze beschimmeld waren en stonken zuur.
twee emmers waren nog helemaal dicht en die andere was nog maar half vol. zins dien geen proline bollen meer voor mij.
mvg erik
vissen tot je er dood bij neervalt :):)
http://www.hareco-hengelsport.nl
spiegel :20 kilo
schub :18 kilo
spiegel :24 kilo
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

07-04-2010 02:21

das een goed teken !!
zit er niet zo veel van die troep in. goed bezig mannen van proline !
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

16-04-2010 18:22

hoezo goed of slecht ?
Is gewoon vis mee te vangen en onder de boilie,s een gezond product voor de karper.
Niks mis met hun bollen , ze hebben zowel goede als minder goede / maar welke boilie merk niet !!
Vang je niks met pro line licht het zeker niet aan de bol maar eerder aan de persoon.
Groeten uit AMSTERDAM
Gebruikersavatar
stefan visser
Berichten: 105
Lid geworden op: 20-09-2009 16:45

18-04-2010 17:07

Ik vis nu 2 jaar met Proline freezers en moet zeggen ze zijn TOP!!!
Het eerste jaar viste ik vooral met RR/Garlic,toen ik weer eens 25kg wilde halen waren ze helaas op bij mijn winkelier. Wel had deze de gewone fish/garlic(nog goedkoper dan de RR al zijn deze ook niet duur) heb hier 25kg van gekocht en sindsdien niks anders meer voor mij vang me de ballen uit me broek.
Voer altijd 2 dagen vooruit en al ik de vis op de mat heb schijt vaak boiliepulp uit dus verteren doen ze het zeker.
Zoals hier al veel gezegd is iedereen heeft zijn mening(gelukkig)de mijne is duidelijk lijkt me.
Voordat ik met Proline viste,viste ik altijd met Msb,ook hier ving ik mee al gaat het nu veel beter(op t zelfde water)ben overgestapt op proline omdat Msb 'toen' NOG geen freezers had en ik moet zeggen
GELUKKIG MAAR
MET VRIENDELIJKE GROET EEN TEVREDEN PROLINE VISSER