reclamepraet?


K. van den Herik

21-01-2010 11:06

Freezerbaits
Over dit onderwerp wordt vaak te makkelijk gedacht. Voor veel mensen is een simpele freezerbait met een lage prijs al voldoende voor hun visserij. Dit is een veel gemaakte fout. Zeker op langer termijn is een goede voeding van groot belang. Veel ''bekende'' merken produceren te lage kwaliteit boilies. Voer met weinig vitamines en mineralen, maar met een hoge mate van verzadiging. Niet bevorderlijk voor de karper dus!


Graag wil ik als consument uitleg wat er bedoeld wordt.

Vragen als:

Wat is te laag, wat is dan voldoende, wat is niet bevordelijk, waarom niet, dure bollen vangen altijd beter, wat is duur...

Schieten me zo te binnen.
Laatst gewijzigd door K. van den Herik op 21-01-2010 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

21-01-2010 11:09

waar komt dat vandaan, klaas?
K. van den Herik

21-01-2010 11:16

Wie echt wilt zoekt
:wink:

pb
Gebruikersavatar
Ben de Groot
Berichten: 333
Lid geworden op: 11-08-2005 13:04
Locatie: Leidschenveen ====== The Hague

21-01-2010 11:24

Klaas moet zijn "target" vandaag nog halen Mourad :wink:
C atch
A nd
R elease
P lease

<*))))><
Gebruikersavatar
Michael Voormeulen
Berichten: 338
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

21-01-2010 14:37

Heer K. van den Herik,

Zijn wij nu aan de beurt? Zo aan je hoeveelheid berichten te zien ben je een belangrijk man op het forum, complimenten! Maar ga niet zitten zoeken en spitten naar bedrijven die je het op Eén of andere manier niet gunt. Als je je aan zoiets stoort dan kun je dat via een PB laten weten, wel zo netjes, maar blijkbaar heb je niks beters te doen. Albert Heijn & Jumbo supermarkt zijn ook geen vriendjes. En concurreren ook :)

Weet niet wat je met deze topic wilt bereiken? Laat ons het eens weten!
Om nog meer discussies te mijden, hebben het stukje tijdelijk van de site afgehaald.

Bedankt voor de reclame.
'Ze kunnen zo nu en dan beter slecht over je praten, dan niet over je praten!'
TargetBaits & Tackle
Reach your target today!

http://www.TargetBaits-Tackle.com
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

21-01-2010 14:46

hij (michael) heeft wel gelijk en noemt verder niemand bij naam...

ik zie het probleem niet zo,hij geeft enkel aan met die zin dat hij voedzame bollen heeft en sommige bedrijven dat niet hebben.

ik zou zeggen zet al die praatjes van al die bollenmannen onder elkaar, is er geen een die zegt: ik heb redelijke bollen voor een mooie prijs, het is allemaal geweldig, en tuurlijk zeggen ze dat je wil toch verkopen of niet soms?

ik zou het gewoon weer terug zetten michael. je doet er niemand tekort aan naar mijn idee.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
K. van den Herik

21-01-2010 14:58

ipv je eigen falen op een ander af te wentelen zou je wat antwoorden kunnen geven:

Wat is te laag, wat is dan voldoende, wat is niet bevorderlijk, waarom niet, dure bollen vangen altijd beter, wat is duur...


Als ik niets meer ter discussie mag stellen op een bd ga ik wel op een prikboard van de
Amish kijken ofzo, daar is alles het met iedereen eens halleluja.

Michel,

Ik noem ook geen naam, maar als hij reclame put uit het feit dat hij zich afzet tegenover zijn collegae ( veel bekende merken) vind ik dat gewoon zielig. Ga van je eigen kracht uit ( geef dus gewoon antwoord)
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

21-01-2010 15:05

En waar noemt Klaas namen dan? Als je iets op internet beweert (en ik zeg: aperte onzin!) dan mag je daar best rekenschap van geven en niet als door een wesp gestoken reageren door op de man te spelen. Direct maar van de site halen? Dan sta je dus echt niet voor wat je hebt beweerd, erg zwak!

En ik ben niet eens van de concurrentie of Klaas z'n vriendje ofzo. Belangrijk al helemaal niet.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

21-01-2010 15:12

ehm heren,

ik bedoelde eigenlijk dat Michael niemand bij naam noemt met die zin :P

verder kan ik me opzich ook wel vinden in de mening van klaas, maar aan de andere kant vind ik nog steeds dat hij daarmee naar mijn idee enkel probeert aan te geven dat hij voedzame bollen heeft en geen kale schrale bol voor de hoofdprijs.

"ik heb mn laatste zin maar weggehaald voordat de boel ontploft hiero" :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

21-01-2010 15:15

Op schrale bollen komen vaak wel de dikste vissen.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

21-01-2010 15:16

maar jij bent een rivier visser he , ik weet hoe dat werkt 8)

je hebt wel gelijk daarmee. ook niet op de rivier..

(heb die zin weggehaald trouwens)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
K. van den Herik

21-01-2010 15:17

Serieus? OK.

Hoe meet je de hoeveelheid mineralen en vitaminen?
Welke vitaminen en mineralen zijn essentieel voor een karper? En in welke hoeveelheid?
Wat voegt het toe in karperAAS?
Wat voor verzadiging wordt bedoeld?
Waarom zweren vele kreks bij zoete bollen met zo min mogelijk atractie en voedingswaarde? De zg schrale meuk?

Misschien zit ik er wel een jaar of tig al vet naast, dus nogmaals: ik ben consument en ik wil dat wel weten.


"Zijn wij nu aan de beurt?" Wat bedoel je daar nu mee? Dit is toch een DB? Make my day en toon aan dat ik ongelijk heb. Ik durf dan wel toe te geven dat ik fout zit hoor...
Laatst gewijzigd door K. van den Herik op 21-01-2010 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Michael Voormeulen
Berichten: 338
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

21-01-2010 15:21

Freezerbaits
Over dit onderwerp wordt vaak te makkelijk gedacht. Voor veel mensen is een simpele freezerbait met een lage prijs al voldoende voor hun visserij. Dit is een veel gemaakte fout. Zeker op langer termijn is een goede voeding van groot belang. Veel ''bekende'' merken produceren te lage kwaliteit boilies. Voer met weinig vitamines en mineralen, maar met een hoge mate van verzadiging. Niet bevorderlijk voor de karper dus!

Precies zoals het hierboven staat beschreven. Een dure ready (bijv.) met totaal geen inhoud, alleen een flavour, is op den duur niet bevorderlijk voor de karper. Jij kunt toch ook niet leven van elke dag patat.
Wij benadrukken dat een goede basis van vitamines, mineralen etc... zeker op langer termijn van groot belang is! En wij mogen zeggen, dat we vinden, dat andere firma's daar soms niet goed over nadenken! En alleen een schrale bol met flavour verkopen. Buiten het feit om dat de boilie wel of geen vis vangt.

Voldoende?

Lekker man, zo ff voor de beurs! Worden we alleen maar scherper van klaas, thanx!
K. van den Herik

21-01-2010 15:23

zie mijn nog steeds openstaande vragen. Zal de naam van het topic iets minder scherp maken.

Je kan en mag in nl alleen iets zeggen trouwens als je dat kunt bewijzen.

MVG

Klaas
Laatst gewijzigd door K. van den Herik op 21-01-2010 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Michael Voormeulen
Berichten: 338
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

21-01-2010 15:25

Jij weet net als ik dat je ingrediënten hebt en ingrediënten hebt.
Als je die weet te vinden en goed weet te gebruiken, heb je echt wel een bol met de juiste huishouding!
Gebruikersavatar
Michael Voormeulen
Berichten: 338
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

21-01-2010 15:27

Je bent me net voor!

Ik ga hier mensen (concurrenten) niet wijzer maken dan dat ze al zijn. Wil je tekst en uitleg kom je gezellig naar de beurs toe en onder genot van een bakkie koffie praten we er eens over.

Michel bedankt voor je bijdrage, en verder laat ik het erbij.
TargetBaits & Tackle
Reach your target today!

http://www.TargetBaits-Tackle.com
K. van den Herik

21-01-2010 15:59

karperAAS Was niet voor niets vet Hilco.


Wat voor verzadiging wordt bedoeld?


Deze verraad toch geen geheim? Koffie lust ik niet.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

21-01-2010 16:19

Klaas, vraag het Jacco of is hij geen hofleverancier meer? Hem kennende geeft hij een juiste weergave van zijn producten waar niets op af te dingen is, of heb ik het mis?

Peter

http://www.ttbbaits.com
K. van den Herik

21-01-2010 16:46

Kijk Peter, ik weet wat ik weet, ik weet veel wat Jacco weet, nu wil ik ook weten wat een ander weet, zodat ik kan vergelijken. Misschien moet ik dan wel eens mijn mening bijstellen.
Gebruikersavatar
Michael Voormeulen
Berichten: 338
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

21-01-2010 16:55

Verzadigd, volzitten en niet de juiste hoeveelheid vitamines, mineralen etc.. eruit kunnen halen. Dat bedoelen wij ermee.

Voorbeeldje?
Ga maar bij de MAC eten, snel vol, boertje laten en weer honger hebben! :P

Snappie?
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

21-01-2010 17:01

Klaas,

De link was bedoeld ter algemene informatie.

Ik ben afgelopen oktober, na zo’n 15 jaar afwezigheid weer begonnen met karpervissen. Het wereldje is niet zoveel veranderd, al is het materiaal wel een stuk verbeterd.
Waar ik me wel over verbaas zijn de enorme hoeveelheden boilies die door sommige mensen gevoerd worden. Mogelijk zijn de karpers op de kleinere afgesloten wateren voor een groot deel afhankelijk (of ze nou willen of niet) van de gevoerde hoeveelheden.
Als je de prijzen van veel aasfirma’s bekijkt, worden door deze firma’s waarschijnlijk veel goedkope melen (koolhydraten) in hun mixen verwerkt, maar ja, de concurrentie is natuurlijk moordend en dan is de gezondheid van de vis niet zo belangrijk.
Voordeel is dat de karpers dit opslaan als vet en daardoor veel zwaarder worden.
De consument zou inderdaad informatie moeten krijgen wat er al of niet in de gekochte bollen zit en daar ligt dus inderdaad een verantwoordelijkheid van de aasfirma’s.
Misschien zou Michael het voortouw kunnen nemen?

De link is ook bedoeld om mensen te laten nadenken, hoeveel en wat ze in het water gooien.
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

21-01-2010 19:41

Klaas.... Succes :D
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

21-01-2010 19:43

Michael Voormeulen schreef:Verzadigd, volzitten en niet de juiste hoeveelheid vitamines, mineralen etc.. eruit kunnen halen. Dat bedoelen wij ermee.

Voorbeeldje?
Ga maar bij de MAC eten, snel vol, boertje laten en weer honger hebben! :P

Snappie?


Wie weet zijn al die dingen die verzadigend zijn en vitaminerijk wel kapot gekookt in het draaiproces en is er bar weinig van over??????
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
Mike van den Eijnde
Berichten: 152
Lid geworden op: 12-11-2009 19:44
Locatie: Haarlem

21-01-2010 20:43

Michael Voormeulen schreef:Ga maar bij de MAC eten, snel vol, boertje laten en weer honger hebben!


Klinkt precies als het gedrag zoals we dat graag zouden willen zien bij de karper :wink: