red devil 1


antonie bartels
Berichten: 348
Lid geworden op: 20-09-2009 15:33
Locatie: thuis

20-12-2009 10:49

hallo
ik wil binnekort een paar kilo red devil 1 bollen gaan halen/bestellen.
maar kun je deze bollen ook in kleinere hoeveelheden kopen dus bijvoorbeeld 5 kilo? ik zag namelijk op een paar plekken staan dat je per 50kilo kon afhalen.
en waar kun je ze hier in nederland via internet bestellen? of een winkel in omgeving van roosendaal.

mvg, antonie
Gebruikersavatar
bas van der kloot
Berichten: 186
Lid geworden op: 12-07-2007 16:47
Locatie: zundert

20-12-2009 10:59

per 50kg alleen bij eddy s
bij bhc liggen ze ook gewoon in de vriezer volgens mijn zakken van 1 en van 5kg maar dan betaal je wel een hoop meer dan dat je bij eddy 50kg haalt

bas
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

20-12-2009 11:25

er zijn idd diverse adressen waar je deze bol af kunt halen ...
in Tilburg zit een proline verdeler.
en in Belgie bij eddy kun je ze afhalen. toot een normale prijs mer kg.

bij de andere en kleindere afnemers zijn ze meestal fix aan de prijs.

suc6
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
theo kievits
Berichten: 142
Lid geworden op: 25-08-2008 19:03

20-12-2009 11:37

hee tomba

in tilburg bij baithouse
hebben ze geen red devil bollen
we het gehele assortiment van proline

gr theo
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

20-12-2009 12:23

Ter informatie Antonie, om misverstanden uit de wereld te helpen:

Red Devil is een Private Label boilie gemaakt door Pro Line en exclusief verkrijgbaar is bij Eddy Sterckx. Hij is dus niet in een Nederlandse winkel te bestellen. Er zijn naar mijn weten wel een aantal dealers die ze bij Eddy gaan halen om ze zo weer door te verkopen, dit gezien de grote vraag naar deze boilie. Eddy verkoopt zijn boilies enkel in partijen van 50kg. Dit doet hij mede om te voorkomen dat mensen met een zakje van 5kg gaan profiteren van iemand anders zijn voerstek. Dus een los zakje halen zal lastig zijn verwacht ik.

Pro Line komt komend jaar met een nieuwe serie Robin Red boilies op basis van vismeel op de markt, deze zijn wel bij alle winkels in Nederland te bestellen. Misschien dat daar wat tussen zit wat je aanstaat? In Zwolle worden ze iig gepresenteerd aan "het grote publiek".
mvg

Bart van den Hurk
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

20-12-2009 12:25

Gewoon 1 keer de stap nemen of even naar Eddy te rijden, daar scheelt de prijs inderdaad een heel stuk en ben je er (meestal) van gegarandeerd dat het verse bollen zijn. Minimale afname is wel 50 kg. Volgens mij kosten de Red Devil's €4,- p/kg.
Koos van Spronsen
Berichten: 186
Lid geworden op: 08-06-2003 02:00
Locatie: 's-Gravenzande

20-12-2009 13:02

Ik ben nu 2x bij eddy geweest. De eerste keer ging ik met mijn baas/collega karpervisser mee. Ik had toen niets besteld maar was wel benieuwd. Hij nam 100kg red devil af geloof ik en er lagen wat restpartijen in zijn garage. Ik heb toen 10 kg red devil 2 meegenomen. Dan mocht toen gewoon.

De tweede keer, een jaar later, had ik zelf wel besteld, 100 kg monsterdevil. Toen lag er niets aan restpartijen.

Maar neem van mij aan. Het ritje naar belgie is het dubbel en dwars waard. Alleen voor de prijs al.
Ik heb goed gevangen dit jaar. Zeker weten door de bollen.

groet
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

20-12-2009 19:16

theo kievits schreef:hee tomba

in tilburg bij baithouse
hebben ze geen red devil bollen
we het gehele assortiment van proline

gr theo

hej theo.
hebben ze eerst wel gehad hoor! het kan zijn dat dat 1malig was maar het was egt zo !

wat je zegt is wel waar bart .. een maat van me koopt ze elke keer per 100 kg ..
en je hebt idd wel winkels die ze verdelen in kleine verpakkingen.. Vlemmix en Bhc zijn er al 2 van mij mij in de buurt!

Gr
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

20-12-2009 19:51

Ja dat kan dan wel zo zijn, maar dan is de versheid van de boilies je zeker [u]niet[u] gegarandeerd! Als je het goed wil doen zal ik ze gewoon halen bij Eddy. Scheelt je ook nog eens een paar centen!
antonie bartels
Berichten: 348
Lid geworden op: 20-09-2009 15:33
Locatie: thuis

20-12-2009 20:00

ik heb alleen geen 50 kilo nodig! kilo of 5 is genoeg. ik voer geen kilo's per keer. ik vis dan ook niet op het kanaal ofzo. gewoon op klein water
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

20-12-2009 20:02

Jeffrey van der Wou schreef:Ja dat kan dan wel zo zijn, maar dan is de versheid van de boilies je zeker [u]niet[u] gegarandeerd! Als je het goed wil doen zal ik ze gewoon halen bij Eddy. Scheelt je ook nog eens een paar centen!

dat klopt! bij eddy zijn ze EGT vers ... maar denk dat ze in de winkels ook niet heel erg lang liggen..
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

20-12-2009 21:41

[/quote]dat klopt! bij eddy zijn ze EGT vers ... maar denk dat ze in de winkels ook niet heel erg lang liggen..[/quote]

Daar kan men zich nog wel eens flink in vergisse. Het ligt mischien wel netjes ingevroren maar je weet nooit hoelang ze die bollen al op voorraad hebben.. :wink:
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

20-12-2009 22:00

Jeffrey van der Wou schreef:
dat klopt! bij eddy zijn ze EGT vers ... maar denk dat ze in de winkels ook niet heel erg lang liggen..[/quote]

Daar kan men zich nog wel eens flink in vergisse. Het ligt mischien wel netjes ingevroren maar je weet nooit hoelang ze die bollen al op voorraad hebben.. :wink:[/quote]
ik weet het jef! maar je praat niet over zomaar een bol! deze is zeer gehypt en ook een goed bewezen bol in de praktijk ... en zeer gewild!

Als ik jou vertel dat ik denk dat 10% van alle karpervissers ze weleens aan de hair heeft gehad ! :) incl ik.
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

20-12-2009 22:48

als ik volgend jaar nog bollen ga halen rij ik ook wel ff naar belgie. goedkoper als met een tussenhandelaar en zowiezo verser als hier in de buurt verkrijgbaar. en tis nog nie ver rijden ook.

heb ik wel een vraagje: als je ze vers haalt hoe lang kun je ze dan zelf in de vriezer bewaren??
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

20-12-2009 23:18

bas van geffen schreef:als ik volgend jaar nog bollen ga halen rij ik ook wel ff naar belgie. goedkoper als met een tussenhandelaar en zowiezo verser als hier in de buurt verkrijgbaar. en tis nog nie ver rijden ook.

heb ik wel een vraagje: als je ze vers haalt hoe lang kun je ze dan zelf in de vriezer bewaren??


In een vriezer kun je zeer lang eten enz goedhouden .. zo geld dat ook met bollen ..

als ik kijk naar hengelsport zaken waar ik heen ga dan houden die dr bollen max 1 jaar in de vriezer.

Gr T
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

21-12-2009 11:07

Tomba, dat jij zegt dat 10% van de karpervissers de Red Devil aan hun hair hebben gehad geloof ik niet! Dat 10% van de karpervissers met Proline boilies vissen geloof ik wel!

Bas, als jij voor het volgend seizoen bolle bij Eddy gaat halen (bijv. in maart) dan zou ik zorgen dat je ze in 1 seizoen opvist (t/m november) dus ga hier dan uit van een goede 8 maanden, in deze periode zullen de bollen hun kwaliteit nog redelijk houden (alhoewel Red Devil een hele goede kwalitiets boilie is)
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

21-12-2009 11:13

Hoi Antonie,

Supercatch in St. Willebrord heeft Pro Line in het assortiment, dus misschien kan/wil die iets voor je regelen. Anders wordt het lastig begrijp ik uit andere reacties. 50 kilo is nogal wat natuurlijk als je nauwelijks voert, maar Eddie's reden om het zo aan te pakken vind ik persoonlijk wel een goede...
En als je in de buurt van Roosendaal vist, kun je met zoveel bollen aardig uit de voeten!

Groeten Mart
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

21-12-2009 18:37

Jeffrey van der Wou schreef:Tomba, dat jij zegt dat 10% van de karpervissers de Red Devil aan hun hair hebben gehad geloof ik niet! Dat 10% van de karpervissers met Proline boilies vissen geloof ik wel!

Bas, als jij voor het volgend seizoen bolle bij Eddy gaat halen (bijv. in maart) dan zou ik zorgen dat je ze in 1 seizoen opvist (t/m november) dus ga hier dan uit van een goede 8 maanden, in deze periode zullen de bollen hun kwaliteit nog redelijk houden (alhoewel Red Devil een hele goede kwalitiets boilie is)

hej Jef
als ik kijk naar mijn visvrienden .. van de 10 man denk ik dat er 6 met proline vist!
en dat komt maby omdat wij hier heel dicht bij de grens wonen bij belgie en iedere vis zaak proline heeft liggen hier,,, en eddy is maar 30 min rijden ....

Ik hou het in nederland bij me eigen bollen maar als we naar frankrijk gaan neem ik altyd proline mee!

Vis jij ook met eddy's ballen:P ??

Gr Tomba
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

21-12-2009 18:40

Mart Honen schreef:Hoi Antonie,

Supercatch in St. Willebrord heeft Pro Line in het assortiment, dus misschien kan/wil die iets voor je regelen. Anders wordt het lastig begrijp ik uit andere reacties. 50 kilo is nogal wat natuurlijk als je nauwelijks voert, maar Eddie's reden om het zo aan te pakken vind ik persoonlijk wel een goede...
En als je in de buurt van Roosendaal vist, kun je met zoveel bollen aardig uit de voeten!

Groeten Mart


Hej Mart! ik kan je wel een reden geven waarom dat je in roosendaal en bergen nu met alles vangt:p

voor mijn gevoel zitten ze voortaan allemaal hier aan het kanaal! wahahaha

8) is niet zo erg hoor... maar je rijd zoveel mooi water voorbij he.. :D
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

22-12-2009 11:40

Tomba, Dat zal dan wel de reden zijn dat al jouw maten met PL vissen. Nee, vis (nog) niet met Eddy zijn boilies, maar wil het wel gaan overwegen.
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

22-12-2009 12:58

Hoi Tomba,

Haha, kun je wel eens gelijk in hebben. Waarom iedereen het altijd zo een eind van huis zoekt is mij een raadsel. Typisch voor karpervissers, helaas: zien ze ergens een set up langs een kanaal, willen ze er zelf ook vissen. Terwijl hier in de buurt volop prima bevisbaar kanaalwater te vinden is. En ander water trouwens ook!
Van mij zul je daar geen last hebben, ik gooi m'n geld hier wel in het water...

Grtn Mart
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

22-12-2009 16:44

dat vind ik nou wijze praat mart 8)

Bij mij in de omtrek liggen 5 mooie wateren en 1 kanaal.
3 van die wateren ben ik al uitgevist 2 nog niet aan begonnen(omdat het er nu te druk is).
en het kanaal kan nog wel 10jaar duren voordat ik die schatten allemaal gevangen heb !

en als ik alles heb gezien ga ik in roosendaal zitten denk ik maar ! :)
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

22-12-2009 18:22

Wat heeft dit te maken met de Red Devil boilies? Ontopic maar weer dan (haha geintje hoor)! :lol:
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

22-12-2009 18:43

okay dan ... waarom vis jij nogniet met proline in roosendaal :wink:
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

22-12-2009 19:13

In tijd van 4 dagen 92 berichten. Je zou bijna denken dat je zonder Eddy een beetje doelloos de week door moet. Of heeft 'ie een paar (nieuwe) vertegenwoordigers op 't board geknalt? :evil:
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.