wat en hoeveel????


Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

15-02-2010 18:48

Is één bol per 4 vierkante meter veel of weinig?

Ben je nou echt zo dom, of?

Wel eens van kansberekening gehoord?
50 bij 100 meter is ongeveer de grootte van een voetbalveld. 2 hengels, dan hou je 1 op 625 mogelijkheden over (allemaal hetzelfde) waar een bol met een haak ligt. Dat bedoel ik met het zoekplaatje! Voor hetzelfde geld zwemmen ze jouw haakaas voorbij.

Vang je een vis, dan voer je ineens op 20 vierkante meter, nogal een verschil met 5000!

Dat karpers samenscholen, tsjonge dat is me nogal wat, dat wist ik niet.

Jouw 3 lips hengel buigt door tot in het handvat en 40/100 knapt alsof het niks is.

Er bestaat ook nog zoiets als een molenslip, nooit van gehoord?

Doe mij dan maar schaamlippen, dat zijn er maar twee!
Laatst gewijzigd door Hilco Meijer op 16-02-2010 01:48, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

15-02-2010 20:36

Frank Meyer schreef:Hallo Peter,dat voeren op jouw derde water is dat effectief denk je?Een aas laten lopen kan mi met veel minder aas dan de genoemde 5k p/w.In mijn optiek moet je echt er bovenop zitten om een goede inschatting te kunnen maken qua andere voerders,zwaar bevoerde stekken,plekken waar de vis van nature graag aast enz.Dit is zeker geen kritiek of ietsdergelijks ik vraag me gewoon af of je het ook met minder voer zou kunnen aanzwengelen?Zes jaar gedaan op een plas van 75 hectare en op het laatst was ik het overzicht,nou ja,zo goed als helemaal kwijt.Als dit moment is gekomen moet je er mi een . achter zetten anders kun je erg snel de kansen voor jezelf en ook voor de buurman/nen ver....n.
Mvg


Ik vis in friesland het "land" waar je nog rustig kunt vissen :wink:
Ik vis op een open water samen met nog 2 die ik ken voor de rest komt er geen kip.
Je moet er namelijk nog al wat werk voor doen om er te komen dat schrikt vele al af. Ik voer dan 1,5 of 2,5 kilo per keer ik doe dat 2 of 3 x per week.
Ik vis daar samen met mijn broer dus altijd 4 stekken en nog geen kilo per stek lijkt me dan niet te veel.
Er zit een redelijk bestand aan karper op en een nog groter bestand aan brasem en geen kleintjes. Ik vraag me soms wel eens af of het wel genoeg is.
De vangsten lopen redelijk tot goed door.

5 kg per week is in mijn ogen dus zeker niet te veel eerder te weinig gezien de brasems ook nog een graantje mee snoepen. Het stopt ook een keer in je beurs vandaar dat het op 5 kilo per week blijft.

De bedoeling is ook door de bereikbaarheid dat de vis bij mij komt in plaats van dat ik achter de vis aan ga dat gaat daar gewoon niet lukken.

ik sla ook wel eens een weekje over hoor maar het liefst niet.



vr gr peter
vr gr peter
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

16-02-2010 11:39

denk dat t verschil nederland en frankrijk ook veel tussen de oren zit!
Ik probeer tog altyd een bepaald voedselnijd uit te lokken, en helemaal op gedreseerde betaalwateren! en dat hoeft helemaal niet met veel voer!

Het storten is begonnen toen daar jongens over aan het schrijven zijn gegaan! iemand die dat in verhalen en dvd's bijna aandringt is o.a. eddy ...
Als we heel zwart wit gaan kijken ...HIJ IS EEN AASFABRIKANT!!! het word de dromers onder ons allemaal binnengeluld! kijk die gratis korda dvd's eens! dat is 95% verkoop!
en waarom posten hier gasten die hier veel voeren,en die vervolgens posten ondersingele hookbaits dat dat zo goed werkt>??

Ik denk weleens terug aan vroeger! ... zuinig zijn met 1kg bollen! en door weinig maar regelmatig wat voor te schotelen ving ik me vissen wel!


:wink:
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
K. van den Herik

16-02-2010 12:15

Tomba,

De verhalen over weinig voeren zijn de wereld in geholpen door mensen die te lui waren aas te maken of geen geld voor aas wilde uitgeven.

En voor de goede orde: NOOIT heeft Eddy op grof voeren aangedrongen. In zijn laatste DVD (of eerste?) spreekt hij zelfs over voeren met verstand.

Leuk om alles en iedereen na te lullen maar dat hoeft van mij niet hoor. Ken je Eddy trouwens?

Voeren met verstand is ook een singel inzetten waar nodig en voeren waar moet/kan/nodig is.
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

16-02-2010 12:25

tomba

Op bepaalde momenten heb je gewoon niet genoeg aan 1 kilo.
Het is niet zo dat iedereen standaard elk weekend 25 kilo knikkers staat te strooien ik in ieder geval niet. Als de situatie er om vraagt dan zal er wat meer in moeten dan doe je je zelf gewoon te kort met te weinig voer. Je zit er toch om een visje te vangen. Waarom je zelf dan te kort doen?

Dat men meer mee neemt naar frankrijk is toch eigenlijk ook wel logisch
Het bestand zal daar vele malen groter zijn evenals de vissen. Die lusten dan ook wat extra. Wil niet zeggen dat je dan maar gelijk 50 kilo er in moet dumpen maar wat nou als de vis los gaat en je hebt te weinig? Daar ga je je dure visvakantie toch niet mee vernaggelen neem ik aan.

Single hook bait pas je toe op andere wateren daar waar het niet nodig is om te voeren is toch ook niet meer dan logisch elk water is toch anders dan speel je toch op in maar dat had je zelf ook wel door dacht ik. Tenzij je standaard elk weekend op het zelfde hoekje zit van het plasje waar je al 10 x het bestand hebt gevangen en uit den treuren uit je duim kent dan word het een ander verhaal. Zou er niet aan moeten denken.

Vroeger was alles beter :lol: :lol: :wink: :wink: :wink:



Vr gr peter
vr gr peter
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

16-02-2010 13:01

klopt,vroeger was de sex nog vies,en de lucht schoon :roll:
Frank Meyer
Berichten: 358
Lid geworden op: 24-09-2009 23:23

16-02-2010 14:41

Peter,duidelijk verhaal.Geniet van de rust en ik hoop dat je een keer een mega sessie hebt daar.
Mvg
Henk Kat;stel dat Joris stel..
ron bouman
Berichten: 389
Lid geworden op: 14-02-2007 18:51

16-02-2010 17:40

Hilco,

Zo te zien heb je nog niet echt veel ervaring met verschillende wateren. Dat je andere vissers voor dom uitmaakt vind ik helemaal kortzichtig.

Zomaar een voorbeeldje; als je op een water van een paar honderd hectare een voerstekje aanlegt van een paar m2 is de kans groot dat de vis er gewoon voorbij zwemt. Dom noem ik dat. Wel eens van kansberekening gehoord? :P Een voerstek van 5000m2 op 1000 hectare water levert veel meer vis op als een voerstekje van een paar m2. Voor hetzelfde geld zwemmen ze je voerstek voorbij :wink:

Op grote voerstekken "past" veel vis. Daarnaast pak je ook vaak de moeilijkere of grotere exemplaren aangezien je minder vis verschrikt tijdens een run.
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

16-02-2010 19:27

Ron,

Noem anders de methode die Eddy Sterkcx gebruikt en plaats er de succesfoto bij..

Dan snapt ie het misschien :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
When your hot your hot, when your not your not.
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

16-02-2010 23:21

Hilco,

Zo te zien heb je nog niet echt veel ervaring met verschillende wateren. Dat je andere vissers voor dom uitmaakt vind ik helemaal kortzichtig.


Ik kocht in 1975 mijn eerste karperhengel bij Jan Schreiner en heb sindsdien veel verschillende wateren in Nederland bevist, maar helaas nog nooit een rivier.
O.k. het is niet netjes van mij om iemand dom te noemen, maar volgens mij deed jij het ook.

Ik zal nog één keer proberen uit te leggen wat ik eigenlijk bedoel en dan hou ik op.

Het gaat hier over tactiek en in dit geval over de hoeveelheid grondvoer die op een bepaald water (in dit geval een grote rivier) gebruikt wordt.

Uitgangssituatie: er wordt gevoerd tussen twee kribben en het voer (5 k.g. bollen) wordt verspreid gevoerd over een gebied ter grootte van een voetbalveld. Daarna worden de hengels, ergens in dat gebied uitgegooid.
Vraag: waarom voeren over zo,n grote oppervlakte, wat zijn de achterliggende gedachtes. Zijn de karpers schuw (op een rivier?), of vinden de vissen her en der een boilie en gaan daarna (in de beleving van de visser) het hele gebied doorzoeken naar meer. Vertel het me maar.

Is 5 k.g. bollen veel op 5000 vierkante meter (op een rivier), nee natuurlijk niet, het is eerder veel te weinig. Waarom voer je niet in een strook van b.v. 20 bij 50 meter haaks op de oever , dat scheelt al 4000 vierkante meter! Zou je haakaas dan niet sneller gevonden worden (hebben we weer het zoekplaatje).
Of, als je wel over zo’n grote oppervlakte wilt voeren, waarom dan geen kilo extra rond je haakaas.

Ben benieuwd hoe Eddy op een maagdelijke rivier zou voeren!

Als jullie het nou nog niet snappen (wat ik nou eigenlijk bedoel), dan weet ik het niet meer en ga ik op zoek naar een ander board (grapje).

Hilco
ron bouman
Berichten: 389
Lid geworden op: 14-02-2007 18:51

16-02-2010 23:43

Ik snap heel goed wat je bedoeld! Op bepaalde wateren werkt het ook prima.

Zelf voer ik inderdaad meer rond het haakaas.

Een aantal voordelen van een grote voerstek heb ik al genoemd. Er zijn er nog een aantal.

Het aas is minder snel weg. Je hoeft dus minder te voeren om de vis bezig te houden. En je bereikt gewoon meer vis. Een strook haaks op de oever kan, maar mijn ervaring is dat je meer een groot oppervlak meer vangt en soms ook groter.

Mijn inziens gaat een vis echt wel zoeken als hij een paar boilies gevonden heeft, en het valt me soms op hoe snel ze je haakaas ook hebben.

Zoals ik al zei past er meer vis op je stek. Op groot water is het soms alles of niets. Wanneer een nacht hebt met 15 runs of iets in de richting weet ik zeker dat je het maximale uit je stek haalt door verspreid te voeren. De vis schrikt dan niet zo snel.
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

17-02-2010 00:46

Ik kan het toch niet laten.

Een aantal voordelen van een grote voerstek heb ik al genoemd. Er zijn er nog een aantal.

Het aas is minder snel weg. Je hoeft dus minder te voeren om de vis bezig te houden. En je bereikt gewoon meer vis.


En dat met 5 k.g. bollen, op een halve hectare, op een grote rivier??

Kan ik me niet voorstellen, met al die apen en andere witvis.

Ik kan er natuurlijk ook best naast zitten, ben daarom zeer benieuwd naar de ervaringen van de echte riviervissers.
K. van den Herik

17-02-2010 07:24

Ik weet wel hoe ik het doe en ervan uitgaande dat ik geen hit n run taktiek toe kan passen

Kilo of 50 28 mm kei en kei hard. Liefst 2 dagen en de 3e dag vissen. Noem het de hogendijk taktiek

Hiljo ook in 1975 is jou situatie niet de kans van 1 op veul. En jan s had een tering hekel aan karpervisse((n)(rs))

Zodra een karper gaat azen, gaat het nog niet zo hard. Bezoeken er meerdere vissen je stek gaat het al veel harder. 1 Hengel vis ik ALTIJD net buiten de stek. De kans dat je op deze wijze MEERDERE vissen kan vangen ONDER de resterende vissen verstoord is heul groot. Maar ja da's taktiek en daar kies je, afhakelijk van de ( te verwachte) situatie voor.

Komt er een school windes helpt 100 kilo ook niet wat wel helpt is niet voeren totdat ze opgepleurt zijn en dan weer voeren.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

17-02-2010 12:02

Riviervissen : waar ik vis is een kribbe van bak hem beet 300 meter breed en 200 meter tot de vaargeul.ik gooi hier dus 5 kilo bollen op van 20 mm,
van links naar rechts van voor naar achter,waarom ? om de vis bezig te houden.zodra er een (school) karper binnen zwemt wil ik dat die op zijn minst 1 boilie tegenkomt,waarvan ik hoop dat hij het een lekker snoepje vind.het heel makkelijk is om op te eten in vergelijking met zijn natuurlijke voedsel (mosselbank), waar ik tevens boven op leg met mijn haakaas.op deze manier ben ik meerdere malen succesvol geweest,ik ben van mening dat je namelijk vis niet vast houd op een rivier,en al helemaal niet in de kribbe waar ik vis,word het hier eb dan scheelt dit gewoon 3 meter water als het geen 4 meter is.dan zit ik dus op een stek te vissen waar het soms 50 cm water is.mijn tactiek is om de vis bezig te houden en te blijven houden met die bollen zo verspreid mogelijk voeren dressuur kennen ze niet op een rivier,geloof daar niet in.
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

17-02-2010 13:44

K. van den Herik schreef:Tomba,

De verhalen over weinig voeren zijn de wereld in geholpen door mensen die te lui waren aas te maken of geen geld voor aas wilde uitgeven.

En voor de goede orde: NOOIT heeft Eddy op grof voeren aangedrongen. In zijn laatste DVD (of eerste?) spreekt hij zelfs over voeren met verstand.

Leuk om alles en iedereen na te lullen maar dat hoeft van mij niet hoor. Ken je Eddy trouwens?

Voeren met verstand is ook een singel inzetten waar nodig en voeren waar moet/kan/nodig is.


als jij dat denkt dan is dat zo he! mijn mening en mede de ervaring van me eigen is dat als ik begin te dumpen! (want 10kg in per dag is dumpen!) dat mijn vangsten achteruit gaan! tuurlijk heb je niet altyd aan 1kg genoeg! maar voor mijn vissery aan het kanaal werkt dat het beste!
Wat ik op ieder water probeer te doen is een bepaald dresuur te krijgen op mijn stek! dat iedere vis maar net genoeg aas heeft ! en dus gaat zwemmen voor zijn vreten!

Denk ook dat jullie niet 3x op n nacht je wekker zetten om te voeren ???? ik altyd!

En om terug te komen op de dvd van eddy!
als jij denkt dat t geen reclame is zou ik lekker naar zn garage rijden en iedere week 100 kg bollen ophalen! ook zou ik meteen de gratis korda dvd's nalopen en het schap leeg kopen want alles wat ze laten zien is goed!

Hij gaat op zn dvd egt niet laten zien dat hij vissen vangt door er maar 50 bollen bij te gooien,,, en de mannen van korda laten de lossers ook niet zien!

ieder water heeft een eigen aanpak maar persoonlijk denk ik dat er veelsteveel gevoerd word en ook te weinig versprijd , veel zit ook tussen je oren, lees maar eens een willekeurig verhaal en er word altyd wel wat aanbevolen of altyd wel stille reclame gemaakt meer het een of het ander!

Jij kent dn eddy zeker als je beste vriend>?? ik weet wie het is en heb m een aantal keer gesproken.. en ben weleens wa bollen bij m weze halen ,vriendelijke kerel! en hij heeft t goed geschoten met zulke voerders als hier opt forum zitten!

suc6 met dumpen en het volgen van dvd's!Gr Tomba
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

17-02-2010 15:12

tomba verwey schreef:En om terug te komen op de dvd van eddy!
Hij gaat op zn dvd egt niet laten zien dat hij vissen vangt door er maar 50 bollen bij te gooien,,, en de mannen van korda laten de lossers ook niet zien!

ik weet wie het is en heb m een aantal keer gesproken.. en ben weleens wa bollen bij m weze halen ,vriendelijke kerel!


reden dat ie niet laat zien dat ie zijn vissen vangt met 50 bollen is omdat dat ook totaal niet het geval is,hooguit na een aanbeet
maar absoluut niet tijdens het VOORvoeren.
ik kan wel merken dat je eddy enkel kent van zijn garage en absoluut niet buiten het verkopen van zijn boilies om.
heb de dvd ook gezien en kon er net als Klaas niks in vinden dat je zijn boilies MOET kopen, of zijn voermethode MOET aanhouden.( misschien verborgen boodschap Klaas net als led zeppelin..)


als ik het me goed kan herinneren stond er in zijn eerste boek ook een soort schema om je een indruk te geven van het aantal kilo's voer...als hij nou zo graag aan zijn kilo's verkochte voer wilde komen had hij hoeveelheden tot 5 kilo niet eens vernoemd.

qua korda.....ooit wel eens korda 6 bekeken??,.... geloof dat 5 van de 7 losschieten op die dvd....deuntje van benny hill eronder en je lacht je een nekkramp.

en 3x per nacht me wekker zetten om te voeren doe ik niet aan nee.....ik voer wel als ik beet gehad heb en als ik in de vis zit is dat meestal meer als 3 keer in een nacht.
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
K. van den Herik

17-02-2010 16:24

Wat het beste is gaat het niet over, jij beschuldigd iemand totaal onterecht en dan nog met niet bestaande argumenten en

wat korda van doen heeft, of andere artikelen met verborgen (reclame)boodschappen) weet ik al helemaal niet

Mijn record staat op 135 kilo met 2 man in 4 dagen en 3 nachten. Samen ongeveer 80 vissen. Inderdaad ik viste 's nachts niet maar moest ik pissen kegde ik er een kilo of 5 bij. Moezel

Ander record: 12 vissen binnen 24 uur. 2,5 kilo bollen bij aanvang en ruim 1,5 kilo over. kanaaltje in belgie

Voeren met verstand....

Heel veel klepels en weinig klokken.

Jeroen heel hard achteruit gooien?
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

17-02-2010 16:31

K. van den Herik schreef:Wat het beste is gaat het niet over, jij beschuldigd iemand totaal onterecht en dan nog met niet bestaande argumenten en

wat korda van doen heeft, of andere artikelen met verborgen (reclame)boodschappen) weet ik al helemaal niet

Mijn record staat op 135 kilo met 2 man in 4 dagen en 3 nachten. Samen ongeveer 80 vissen. Inderdaad ik viste 's nachts niet maar moest ik pissen kegde ik er een kilo of 5 bij. Moezel

Ander record: 12 vissen binnen 24 uur. 2,5 kilo bollen bij aanvang en ruim 1,5 kilo over. kanaaltje in belgie

Voeren met verstand....

Heel veel klepels en weinig klokken.

Jeroen heel hard achteruit gooien?


Ik haal of gooi niemand 8eruit! ik zeg ook aleen hoe ik er over denk! en dat ik me helemaal kapot eriger aan van die lijers die op n plaatselijk putje hier even aankomen met 3dagen lang 10 kg bollen! terwijl je ze ook met nog geen kilo de hele nacht op de stek kan houden!
en wil niet zeggen dat jullie ook zo zijn, maar eddy is ook geen god he heren! (en zo word er hier wel gesproken).

jullie moeten maar kijken wat je zelf verantwoord voeren vind , en ik ben blij dat je zo verantwoord weet te voeren en niets dumpt! En 135 kg moet weleens kunnen joh! :wink: :roll:
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

17-02-2010 16:48

btw Tomba,

Korda laat juist WEL de lossers zien :P :P
When your hot your hot, when your not your not.
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

17-02-2010 17:10

En daarmee dus ook de losers :lol:
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

17-02-2010 17:19

eddy heeft een bepaalde visserij , en hier vangt ie al jaren (en nog steeds) heel veel vis mee elk jaar.
waar je het vandaan haalt dat er hier over eddy wordt gespoken als god is mij ook een raadsel.
heeft waarschijnlijk de zelfde reden als dat je je door zijn boek of dvd gedwongen voeld om veel te voeren
en je de losschieters in de korda dvd's heb gemist.

dat er mensen zijn die op jouw plaatselijke pispot 10 kilo boilies per dag erin knallen daar heeft eddy natuurlijk geen blaam aan.
ook meneer de beats heeft al de halve karperwereld over zich heen(opgevreten en uitgekotst) gehad na het prijsgeven zijn succesvolle vergelijkbare voerstrategie.(das dat beetje verstand wat je moet gebruiken he)

schijnbaar was je wel zo onder de indruk van eddy zijn resultaten, dat je het niet kon laten om er ook maar eens boilies te gaan halen.
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

17-02-2010 19:51

Jeroen van Groen schreef:eddy heeft een bepaalde visserij , en hier vangt ie al jaren (en nog steeds) heel veel vis mee elk jaar.
waar je het vandaan haalt dat er hier over eddy wordt gespoken als god is mij ook een raadsel.
heeft waarschijnlijk de zelfde reden als dat je je door zijn boek of dvd gedwongen voeld om veel te voeren
en je de losschieters in de korda dvd's heb gemist.

schijnbaar was je wel zo onder de indruk van eddy zijn resultaten, dat je het niet kon laten om er ook maar eens boilies te gaan halen.


Dan moet eddy lekker blijven vissen en voeren zo! en jullie ook!

ik heb het over de gratis reclame dvd van korda zoals beschreven! en t gaat om het idee er achter!

en mijn vismaat vist idd al jaren met eddy's bollen! zelf vis ik echter altyd met me zelfgemaakte bollen! en heb in het verleden weleens een zak garlic/robinred van proline gekocht! maar ben er voorgjaar beurs op afgeknapt! omdat er in iedere poederdip een dikke laag schimmel zat en 4 man van hun mij wilde duidelijk maken dat dat altyd is en ieder merk dat heeft! nou jah sorry maar niet mijn ding!

ik vind t raar dat iedereen op div forums eddy in de hemel prijst! dat gaf ik even aan !
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

17-02-2010 22:21

Tomba,

Ik denk dat ze hem prijzen voor zijn resultaten denk ik...

Je moet t maar ff doen en durven....


En tja....

Reclame... kijk eens links in je scherm;)

Ook "gratis" reclame...


Das toch met alles, als jij Nike Air max koopt loop jij toch voor hun ook gratis reclame, sterker nog, je betaald er nog dik voor ook..


Reclame zul je altijd houden..

Peter
When your hot your hot, when your not your not.
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

17-02-2010 22:37

Klopt wel wat je zegt en de vergelijking is ook goed die je maakt... wil ok niemand de grond in trappen maar iets duidelijk maken!
Merk gewoon dat er teveel mensen oogkleppen ophebben en doen wat ze gezegd word .. en snap even niet dat iemand dan juist mij hier meeloper noemde!??????????

Ik bedoel wat julie voeren zal mij een worst wezen! maar probeer het ook eens met wat minder!Dit is mij veel meer vis gaan opleveren!

en ook ik ben jaloers hoor op de vissen van eddy! maar als jij 80uur in de week kan draaien op zulk water zal jou lijst wss ook 2x zo groot zijn! :wink:

Greetz
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

17-02-2010 22:41

Ik ben ook geen grootverbruiker;)

Nooit geweest, zalk nooit worden..

En er word idd veel ged8 dat dat de enige manier is van vis vangen, ben ik met je eens...

Vooral de beginners...
When your hot your hot, when your not your not.