Dream Baits


Gebruikersavatar
Jorden Van Heuvel
Berichten: 102
Lid geworden op: 16-08-2008 20:58

03-11-2009 17:42

heeft iemand al ervaring met de boilies van Dream Baits? mijn viswinkel vervangt Pro Line boilies door Dream Baits en wil weten of deze boilies deugen? heeft iemand foto's van de vangsten met deze boilies?

Grtz,
Jorden
Gebruikersavatar
Ger Milius
Berichten: 332
Lid geworden op: 19-02-2008 19:29
Locatie: Breda
Contacteer:

03-11-2009 20:22

mischien eens een kijkje nemen op de site van dream baits :-?
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het ook langs de waterkant
Gebruikersavatar
robert heutmekers
Berichten: 27
Lid geworden op: 11-10-2009 17:18

03-11-2009 20:29

goede bollen ik vis met de krill en met de cascualls ben zeer tevrede beter dan de proline bollen,de bollen van dreambaits mogen alleen wat harder zijn,groetjes
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

03-11-2009 22:50

Ger,

Denk niet dat de site een objectief beeld geeft.
Denk dat je aan de ervaringen van gebruikers meer hebt.


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Roy van Goor
Berichten: 865
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00
Locatie: maasbracht

03-11-2009 22:54

hoi,

vis er zelf ook mee..prima knikkers..vooral de krill & octopus is een echt topper
gewoon proberen, en daarna je eigen oordeel erover geven.
vind de hardheid persoonlijk prima, kan ze goed met de werpbuis wegzetten zonder dat ze uit elkaar splijten.

greetz roy
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

03-11-2009 23:12

zeer content over!! :o :o :o :o :o
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Ewoud Kuijvenhoven
Berichten: 183
Lid geworden op: 10-08-2008 07:39

05-11-2009 11:50

heeft iemand foto's van de vangsten met deze boilies?


Zucht...............
Gebruikersavatar
Jorden Van Heuvel
Berichten: 102
Lid geworden op: 16-08-2008 20:58

05-11-2009 19:50

zo te zien toch veel goede reactie's. ik ga zelf ze binnekort kopen en zal die krill eens proberen, heeft ook iemand al ervaring met de pop-ups van dreambait?
Gebruikersavatar
kevin schopenhouer
Berichten: 312
Lid geworden op: 20-05-2008 22:04
Locatie: Breda

07-12-2009 15:30

Ik heb al 10 dertigponders gevangen met de boillies van Dreambaits, En al een Nederlandse 40tiger.

Tevreden ? :lol:

Sorry,
Catch safetly
release the safest
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

07-12-2009 22:20

Ik heb een slechte ervaring met Dreambaits wat ook erg slecht werd afgehandeld door Mario zelf.

Daarnaast hebben bekende van mij ook en bestelling gedaan die eveneens verre van fatsoenlijk werd afgeleverd.

Hij smeert ze maar in z'n haar.

Groetjes Lex
Als je er maar vertrouwen in hebt.
tom de groot
Berichten: 144
Lid geworden op: 22-11-2009 15:11

08-12-2009 16:25

Vreemd dan want hij is een aardige kerel en als er iets is altijd bereikbaar.

vaker afspraken met hem gemaakt en tot nu toe 100% nagekomen.
Gebruikersavatar
robert heutmekers
Berichten: 27
Lid geworden op: 11-10-2009 17:18

08-12-2009 17:45

ja geen problemen gehad,heb eens een party zachte bollen gekregen ,maar dat heeft hij weer goed gemaakt,dus ik denk dat je maar wat zeurd,mario is een tegekke kerel,met kwalieteit produkten,zeker kopen dreambaits
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

08-12-2009 21:03

Waar zijn deze bollen te verkrijgen?
Gebruikersavatar
Bart Voeten
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-12-2005 22:09
Locatie: rijkevorsel
Contacteer:

08-12-2009 21:39

Ik vis ondertussen ook al een tijdje met de bollen van mario, en moet zeggen ben er zeer tevreden over.
Op meerdere fora is deze discutie al gevoerd, en op uitzondering van de reacties van steeds dezelfde ene persoon is iedereen tevreden.
Procentueel op het aantal klanten is dit te verwaarlozen.
Je kan toch nooit goed doen voor iedereen.
Goed bezig dus zal ik zegen mario.
greetz
carpanglers soak their balls in love juice
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

08-12-2009 21:46

Bart bedankt! Iemand ervaringen met de 'The Casual' bol? Lijkt mij een goede bol voor een mooie prijs!
K. van den Herik

09-12-2009 07:16

als het er maar 1 is, zou de problemen zo opgelost moeten zijn. Kweet wel datLex niet voor een lullig zakkie komt.
gijbels mario
Berichten: 8
Lid geworden op: 09-12-2009 11:12

09-12-2009 11:16

Beste Lex,

Ik vind persoonlijk dat ervaringen gebaseerd moeten zijn op recent gebruik van ons produkten en niet van in het jaar 2008 . Elk bedrijf maakt in zijn kinderschoenen fouten, hetgeen u al meermaals in diverse forums duidelijk gemaakt heeft.

Deze 'slechte' ervaring is dan ook niet meer toepasselijk voor de produkten die we vandaag aanbieden. We hebben dan ook in de afgelopen tijd zwaar geinvesteerd om steeds weer een kwalitatief produkt te leveren aan onze klanten. Momenteel zijn we hier ook in geslaagd naar onze bescheiden mening.

Indien u ons van recente voorbeelden kan voorzien, gelieve deze dan mee te delen via dit forum. Er is namelijk altijd ruimte voor verbetering waar we zeker de nodige aandacht aan besteden.

Mvg,
Mario
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

09-12-2009 11:40

Mario,

De manier hoe ik een jaar geleden behandeld ben (en met mij nog iemand) heeft niet alleen met kwaliteit te maken, maar ook met de manier van service verlenen. Door deze slechte ervaring heb ik er niet eens aan getwijfeld om nog eens een bestelling te doen, ik zou niet weten waarom...
Als je er maar vertrouwen in hebt.
gijbels mario
Berichten: 8
Lid geworden op: 09-12-2009 11:12

09-12-2009 12:21

Hey Lex,

Iedereen is vrij om hun spullen te kopen waar ze willen en ik zal de laatste persoon zijn die zegt dat je iets bij me moet kopen.

Maar wat noem jij een slechte service?

Ik offer mijn zondag op om meer als 500km te rijden om in rockanje te komen leveren.
Ik heb daar nog een leuke babbel gehad van zeker een half uurtje en ik denk niet dat ik geen onvriendelijk persoon ben.
Ik ben op zondag gekomen op vraag van de klant omdat dat het beste uitkomt voor jullie, wat voor mij alvast geen probleem vormde en met veel plezier gedaan werd.

Jij bestelde via een jongeren waardoor je 15% korting kreeg ,waarop je eigenlijk geen recht op hebt.
Daar heb ik ook niet het minste probleem van gemaakt.

Het klopt idd dat ik teweing bollen had meegbracht ,ik was een zak vergeten met een bepaalde diameter.
Maar daar doe ik me zelf ook tekort in en als je 500km aflegt met de wagen is dat ook niet plezant voor mij.
Als ik me niet vergis heb je de hoeveelheid korting alsnog gekregen ,wat ook terecht is.
Al weet ik niet meer welke hoeveelheid werd afgenomen (is ook al tijdje geleden).

Bij de tweede bestelling is het misgelopen met de levering. (dus zo slecht zullen de producten ook weer niet zijn geweest...)
Ik had die dag een paar keer contact opgenomen om te komen leveren maar kreeg niet meteen respons terug.
Contact via mail en gsm.
Ik kreeg vrij laat wel contact maar toen zag ik het niet meer zitten om de 500km+ te maken.
Heb nieuwe afspraken gemaakt met je makker maar het is er niet meer van gekomen ,niet door mijn onbeschikbaarheid maar door dat je makker weinig tijd had en opvakantie is gegaan.

Als jij dat een slechte service vind is dat je goed recht ,maar dan verschil ik toch van mening.

Mvg Mario
Laatst gewijzigd door gijbels mario op 10-12-2009 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

09-12-2009 12:44

Producenten dienen er altijd rekening mee te houden dat een enkele negatieve ervaring niet snel zal worden weggenomen en lang kan blijven doorwerken. Hoe je je best ook doet.

Verder graag via persoonlijke mail of PB voortzetten. Bedenk ook even of het zo slim is hier vertrouwelijke klant communicatie te posten.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

09-12-2009 12:47

kan dit niet via PB ?

ik weet nu dat Lex in Rockanje woont, dat zn maat Patrick wageveld
heet, hij fieldtester was voor pukka etc etc etc.

deze informatie gaat ons niks aan, en het is niet echt integer dat soort info te verspreiden..
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

09-12-2009 12:58

Denk dat het misschien een stuk verstandiger is om deze info te verwijderen.

Worden hier persoonlijke mailtjes getoond wat ook in strijd is met de regels. En leuk reclame maken zo voor je bedrijf..

Beetje ongepast dit!
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

09-12-2009 13:40

Vriendelijk verzoek dat mailtje te verwijderen, gaat inderdaad nergens over.

Mario,

Je begint je posting al met dat je je zondag moest "opofferen" om boilies te bezorgen, zegt dat voor mij al genoeg!

Waarom bied je het dan uberhaupt aan en sterker nog, je stelde zelf voor op zondag te komen. En het mooiste komt nog; je kwam geloof ik 6 uur te laat! En nog zonder te bellen ook! En dat terwijl je klant zijn zondag opoffert!

Wat ben jij een mannetje zeg.

PS die bestelling van Patrick zat niks van mij bij, dat was de 2e bestelling. Dus helaas je beschuldiging gaat niet op
Als je er maar vertrouwen in hebt.
gijbels mario
Berichten: 8
Lid geworden op: 09-12-2009 11:12

09-12-2009 14:52

Hey Lex,

Kijk, ik vind het jammer dat we nu beide het forum misbruiken.
Denk dat dit niet bijdraagt tot nuttige info voor de forums gebruikers.

Ik dacht dat we in het verleden deze kwestie al via mail en pb besproken hadden.
Nu lees ik al meermaals op verschillende forums ,reactie over dezelfde feiten door u.
Ik ben daar telkens niet op in gegaan.

Maar nu lees ik gisteren weer een reactie van u, eerst wou ik er weer niet op ingaan maar heb de dag erna een fatsoenlijke post op terug gedaan.
En ik ben in de volgende posting mss iets te diep erop ingegaan en dat is mss niet nodig en daar hebben de forum gebruikers niets aan en daar dient een forum ook niet voor.

Maar je zal wel begrijpen dat ik me voel aangevallen en dat is niet fijn, ik steek in Dreambaits dag en nacht mijn tijd in en probeer een deftige naam op te bouwen en dan raakt zoiets me, en zeker als het om foute informatie gaat.
Daarom dat ik reageer via dit forum omdat blijkbaar die eerdere mails en pbtjes niets uithaalden en ik wil gewoon dat het stopt.

Juist is juist en je laatste post klopt ook weer niets van... ik citeer :En het mooiste komt nog; je kwam geloof ik 6 uur te laat! En nog zonder te bellen ook! En dat terwijl je klant zijn zondag opoffert!

Terwijl ik een duidelijke afspraak had met patrick via mail lees:

Date: Sun, 7 Sep 2008 13:11:46 +0200
Kan ik ook later komen? bv 5uur ofzo?
Groetjes Mario

Antwoord :
Tuurlijk zie het van zelf wel.
gr Patrick

Elk geval ik zal er niks meer over posten via dit forum ik denk dat er al veel teveel is over gezegt waar niemand iets aan heeft, hopelijk doet lex het zelfde of stuurt hij een pb.

Hopelijk hebben jullie begrip voor mijn reactie via dit forum.
Ik ben een eerlijk persoon en wil niet dat mensen denken dat ik niet te vertrouwen ben.
Maar als iets niet juist is ,wil ik het recht zetten...

Alvast mijn excuses om dit forum te misbruiken, het zal niet meer voorkomen.

Mvg

Mario
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

09-12-2009 15:55

mario je hebt geen moord gepleegd om je zo te verdedegen kijk als je boilies verkoopt krijg je nooit 100% van je klanten tevreden hoe goed het aas ook is gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.