Dream Baits


Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

09-12-2009 16:43

Inderdaad Harald.

daarnaast het blijven gooien van die mailtjes op een forum... Totaal NIET gepast.

Als je 1 ontevreden klant hebt, tegenover 100.. Laat die ene lopen en zorg voor die andere. Je kan in een wereld als deze nooit iedereen tevreden houden ;)

Daarnaast Mario, kom je zelf al met het antwoord.. Beiden het forum misbruiken.. Neem dan het recht in eigen handen en stuur hem een prive bericht en verwijder je eigen bericht met de mailtjes.

Een kleine schending van privacy in mijn ogen om je gelijk te halen... Doe het via pb
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Gebruikersavatar
robert heutmekers
Berichten: 27
Lid geworden op: 11-10-2009 17:18

09-12-2009 19:00

mario je hebt gelijk en wat betreft,dat je dit op het forum uitpraat is toch je goed recht,als iemand mijn product zo afkraakt op verschillende forums,zou ik me ook verdedigen,goed gehandeld,maar laat hem toch gaan,de meesten weten wel beter,groeten...see you
Gebruikersavatar
Jorden Van Heuvel
Berichten: 102
Lid geworden op: 16-08-2008 20:58

09-12-2009 19:13

een effe niet meer op het forum gekeken en dan deze anwoorden :s maarja ik denk persoonlijk dat Mario niks misdaan heeft, nochtans sommige slechte beoordelingen zal ik mijn volgend seizoen beginnen met Dream Baits aan de waterkant. En als je begint met iemand begint te discussiëren over slechte bollen en service, terwijl die persoon daar 500km heeft voor moeten rijden, vind ik dat wel onredelijk. Ik ben misschien 15 jaar en vele zullen wel zeggen, wat zal dat groentje daar nu van weten, maar als je bij en pas beginnend bedrijf boilies gaat kopen vind ik dat je ook rekening moet houden dat er wel eens iets mis kan lopen. En als die persoon na zo’n eind rijden misschien iets minder goed gezind is kan ik dat ook begrijpen. Dat is mijn oordeel over dit heel gedoe. Ik blijf er bij dat Dream Baits wel goede bollen heeft want ik vertrouw hierdoor mijn viswinkel. Vraag voor Mario: welke bol zal ik het best gebruiken als ik op het kanaal ga vissen, waar ik vis op het kanaal word massaal gevist met ProLine Garlic, maar daar heb ik dus slechte ervaringen mee. Wat raad jij mij aan als een goede universele bol?
Mvg,
Jorden
Gebruikersavatar
Bart Voeten
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-12-2005 22:09
Locatie: rijkevorsel
Contacteer:

09-12-2009 20:31

Hoi Jordan,
de vraag is mischien wel aan Mario gericht , maar ik kan je denk ook wel een beetje op weg helpen.
Je zegt dat er veel met garlic word gevist op het kanaal.
Om een graantje mee te pikken van het voer van de andere vissers kan je opteren om de red spice te proberen door de kruiden is er enige gelijkenis met de pro line.
Ga je zelf een voerstek aanleggen kan je beter kiezen voor een totaal verschillende bol, zodat de andere conculegas er niet van kunnen profiteren.
Voor de koudere maanden wanneer de spijsvertering van de karper op een laag pitje staat zal ik kiezen voor een makkelijk te verteren boillie.
Zoals de de birdy kelp of de mystery.
Ben je van plan om instant te gaan vissen kan je opteren voor een atractieve instant bal zoals de casual of de krill.
Niet gemakelijk merk je om zomaar een bol te kiezen, er hangen meerdere factoren aan vast.

ps. Ik noem de boillies van dream baits omdat daar naar gevraagd is , deze tips kan je ook toepassen met gelijkaardig aas van andere merken.
Greetz
carpanglers soak their balls in love juice
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

09-12-2009 21:03

Mario je blijven altijd wel een paar met negatieve ervaringen.
Maar dat steekt niet op tegen de honderden positieve gebruikers
Je doet het goed
Gewoon zo doorgaan met je werk :wink:
Roy Alofs
Berichten: 192
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00

09-12-2009 21:29

Misschien is mijn mening niet geheel objectief maar ik heb zelden zo'n gedreven en bescheiden persoon gezien als Mario. Hij staat voor iedereen klaar. Daarnaast staat Dreambaits niet meer in de kinderschoenen en is de gegeven feedback en/ of opbouwende kritiek omgezet in kwaliteit. Dreambaits is nog steeds groeiende en opbouwende kritiek blijft meer dan welkom. Op de site staat een mailadres en een telefoonnummer. Dat is persoonlijker dan via een forum. Mario en de teamleden staan altijd open om informatie te verstrekken.

Over Lex. Ik heb hem leren kennen als een toffe peer en heb al een goed gesprek gehad met zijn borstkas.. (wat heeft hij een lengte zeg) . Een pintje doet wonderen en ik weet met zekerheid te zeggen dat het daarna 'handen schudden' is.

Ik ben vissen.

Met vriendelijke groeten,

Roy
K. van den Herik

10-12-2009 06:42

zeg ik Roy, als het er 1 is. Ik had alles gedaan behalve proberen hier mijn gelijk te halen. Lukt toch niet. Veel te plat medium.

Hier helpt alleen een 1 op 1 situatie liefst persoonlijk desnoods via telefoon.

Maar als soap wel vermakelijk... Nog ff en alle bollenbrouwers doen mee.
patrick wagenveld
Berichten: 10
Lid geworden op: 26-02-2007 13:55
Locatie: zuid-holland

25-12-2009 14:53

Conclusie: Lekker gaan vissen.
piet vliet

25-12-2009 17:46

of gewoon zelf je bolies draaien.lijkt me sowieso beter ,hoeft er in iedergeval niets op verdient te worden :wink:
Gebruikersavatar
Jorden Van Heuvel
Berichten: 102
Lid geworden op: 16-08-2008 20:58

26-12-2009 00:49

piet vliet schreef:of gewoon zelf je bolies draaien.lijkt me sowieso beter ,hoeft er in iedergeval niets op verdient te worden :wink:

;) dat ga ik zeker doen :p maar die boilies ga ik alleen gebruiken voor te voeren, ik ga dreambaits gebruiken als aas maar niet om te voeren, zo welvarend ben ik nu ook niet ;)

Mvg,
Jorden
Mark van Rhee
Berichten: 46
Lid geworden op: 12-03-2008 14:08
Locatie: Maashees

27-12-2009 17:02

Mijn ervaringen met Dream Baits zijn uiterst positief. Wanneer ik vragen heb kan ik Mario telefonisch vrijwel altijd bereiken en via email heb ik binnen 24 uur bericht terug. Ik heb samen met Mario een boiliemix samengesteld en de ingredienten bij hem gekocht. De service was perfect. Het is nog afwachten wat de resultaten gaan worden maar daar heb ik alle vertrouwen in anders was ik er natuurlijk niet aan begonnen.
Samen is niet alleen...
John Van Der Meulen
Berichten: 13
Lid geworden op: 29-12-2009 12:35

29-12-2009 13:38

Ik ga al heel wat jaartjes mee binnen het karperwereldje. Ik heb een herstart gemaakt na 5 jaar afwezigheid. Vroeger draaide ik zelf mijn bollen maar ik heb er momenteel geen tijd meer voor. Ik heb onlangs een beurs gezocht in het noorden van ons land en wat rond kunnen kijken op aasgebied. Ik heb met mijn ogen wagenwijd naar de prijzen gekeken. 5 tot 6 euro per kilo!?? Een merk wat erg aanwezig was sloeg alles.. 12/ 13 gulden voor een kilo boilies.. Hoe kan dit gebeuren? Hoe kan het zo zijn dat mensen dit belachelijke bedrag betalen voor een paar boilies? Als ik op de website kijk van deze genoemde firma, dan zie ik eindelijk eens normale prijzen voor goede producten. Ik twijfel nog tussen 2 merken met normale prijzen. Weet iemand waar ik kan bestellen en eventueel de boilies kan afhalen. Ik woon zelf in het noorden van nederland.

Alvast bedankt.
Peter Nys
Berichten: 541
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Belgie (Tongeren)
Contacteer:

29-12-2009 15:58

Bestellen kan via dit e-mail adres dreambaits@hotmail.com Je kan de boilies afhalen in Dilsem-stokkem (België) of je kan tegen een kleine vergoeding ze ook bij jouw thuis laten leveren... Of je kan telefonisch contact nemen met Mario om wat anders af te spreken. Alle gegevens vind je op de website van dream baits...

Greets

Peter
piet vliet

29-12-2009 17:39

John Van Der Meulen schreef:5 tot 6 euro per kilo!?? Een merk wat erg aanwezig was sloeg alles.. 12/ 13 gulden voor een kilo boilies


he john je bent er duidelijk een tijdje uitgeweest zullen wel euries zijn :wink:
Maar de prijzen van een kilo bolies zijn inderdaad absurd. staan zat recepten ,die hooguit een paar euro de kilo kosten,in het recepten topic .,bolies van dream baits nog enigzins betaalbaar geloof ik.
Gewoon zelf je balletjes draaien is denk ik het beste,weet je tenminste wat je er aanknoop.
gr piet.
John Van Der Meulen
Berichten: 13
Lid geworden op: 29-12-2009 12:35

29-12-2009 17:51

Hallo Peter,

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels al meerdere reacties gehad. prettig!

Hallo Piet,

Haha inderdaad al een tijd geleden. Mijn gekozen boilie krijg ik voor 3,25 per kilo bij voldoende afname. Dat vind ik zeer schappelijk. Als ik zelf ga draaien, de moeite bij grote hoeveelheden, de tijd en kosten. Dan heb ik er de beschreven kosten voor over.
Peter Nys
Berichten: 541
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Belgie (Tongeren)
Contacteer:

30-12-2009 08:40

Wat en hoeveel iemand voor een kg boilies wil betalen moet hijzelf weten. Degene die wat minder tijd hebben zullen sneller geneigd zijn om naar een boilieboer te stappen. De tijd die ze dan uitsparen kunnen ze gebruiken om te gaan vissen. Als je tijd zat hebt kun je je boilies zelf maken, hoewel je er toch niet altijd goedkoper mee vaart en je vaak ook niet over voldoende verse producten beschikt...

Bij een eerlijke boilieboer profiteer je ook nog eens van zijn ervaring binnen het aas-gebeuren. Je profiteert dan ook gelijk van de versheid van de producten. Volgens mij toch wel een paar leuke extra's...

Maar zoals gezegd: iedereen moet volgens zijn eigen budget werken !!

greets

Peter

@John: graag gedaan en veel geluk met de vangsten in 2010
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

02-01-2010 18:27

Ik raak steeds meer geintreseerd in de bollen van Dream Baits. Naar mijn inzien zijn het goede bollen van een prima kwaliteit voor een mooie prijs. Aangezien zo'n beetje bijna iedereen tegenwoordig met bollen van Proline vist ben ik van plan om dit jaar met een 'nieuwe' bol te gaan vissen. Na de discussies hier op het board goed in de gaten te gehouden resten mij toch nog een aantal vragen.

Tot welke leeftijd loopt de 15% korting?
Is het (vacuum) verpakken van de boilies bij kilo prijs inbegrepen?
In welke hoeveelheid (aantal kg per zak) worden de boilies geleverd?
Wat zijn de afhaalpunten in Nederland?

Groeten,
David Wouters
Berichten: 20
Lid geworden op: 27-07-2002 02:00
Locatie: Borgloon
Contacteer:

04-01-2010 12:45

Hey Jeffrey,

Ik stuur je een PB.

Greetz
David
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

04-01-2010 13:14

David,

PB terug! :wink:

Groeten,
jeroen van den akker
Berichten: 9
Lid geworden op: 19-03-2007 20:13
Locatie: meerssen

04-01-2010 20:31

ook ik kan niks negatiefs over dreambaits melden.
het zijn gewoon goede EN betaalbare producten.
mario je bent goed bezig en dat mag ook wel eens gezegd worden.

grt jeroen
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

04-01-2010 21:12

Ook ik heb geen klachten over de bollen die ik van Dreambaits gebruikt heb. Prima product voor een zeer schappelijke prijs.
Heel mooi rond ook, hoewel dat voor mijn visserij geen meerwaarde bezat.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Joost Beekhuizen
Berichten: 52
Lid geworden op: 02-10-2007 10:50
Locatie: Heteren (vlakbij Arnhem)

29-06-2010 14:24

Naar deze vragen ben ik ook benieuwd

Is het (vacuum) verpakken van de boilies bij kilo prijs inbegrepen?
In welke hoeveelheid (aantal kg per zak) worden de boilies geleverd?
Wat zijn de afhaalpunten in Nederland?
En wat is de minimaale afname?

pb me anders even
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

29-06-2010 16:06

Jeffrey van der Wou schreef:Ik raak steeds meer geintreseerd in de bollen van Dream Baits. Naar mijn inzien zijn het goede bollen van een prima kwaliteit voor een mooie prijs. Aangezien zo'n beetje bijna iedereen tegenwoordig met bollen van Proline vist ben ik van plan om dit jaar met een 'nieuwe' bol te gaan vissen. Na de discussies hier op het board goed in de gaten te gehouden resten mij toch nog een aantal vragen.

Tot welke leeftijd loopt de 15% korting?
Is het (vacuum) verpakken van de boilies bij kilo prijs inbegrepen?
In welke hoeveelheid (aantal kg per zak) worden de boilies geleverd?
Wat zijn de afhaalpunten in Nederland?

Groeten,


Jeffrey van der Wou schreef:Bedankt! Ik zie dat mijn plaatselijke hengelsportwinkelier ook Trigger Baits in het assortiment heeft zitten.. Is dat ff mooi! :lol:


Jeffrey van der Wou schreef:Hoe zijn je ervaringen op dit moment? Ik heb laatst ook wat zakken gekocht. Is kijken wat het gaat worden..


Jeffrey van der Wou schreef:Duidelijk verhaal! Vertrouwen heb ik er zeer zeker in.. Hier in de buurt is Proline toch wel 'het' aas. Wilde graag even wat anders als de rest..


Jeffrey van der Wou schreef:Bedankt voor je uitgebreide uitleg! We gaan kijken wat deze bollen kunnen..
Peter Nys
Berichten: 541
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Belgie (Tongeren)
Contacteer:

29-06-2010 17:32

@Joost:

Er is geen afhaalpunt in Nederland.

Voor alle andere vragen kijk even op de site http://www.dreambaits.be hier vind je een hele reeks antwoorden op jullie vragen.

Er is sinds kort trouwens een nieuw adres voor dream baits en dit is :

Zandstraat 10
3590 Ham

De nieuwe zaak ligt vlak bij de afrit van de autosnelweg E313.

Greets

Peter