Grote inkoop actie vismelen en olie!!


Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

28-10-2009 18:09

Beste boarders,

Ik loop al een tijdje met het idee om een inkoop Aktie te starten t.b.v. de thuis draaierij.
De bedoeling is om groot in te kopen om de prijs te drukken,en dat lukt dan sowieso!
Nu heb ik een firma gevonden die de meeste goede producten in huis heeft,ik kan hier dus afnemen maar moet dan wel aan hun eisen voldoen.
Dit betekend dat er veel moet worden afgenomen,dit betekend dat ik dus meerdere kopers moet vergaren die allemaal het 1 en ander willen kopen,anders is dit niet haalbaar qua kosten en ruimte.
In totaal praten we hier over een paar duizend kilo eerste klas melen en oliën.

De volgende producten staan op mijn wishlist namelijk:

Predigested vismeel
Aminol
l-zero 30
Leverpoeder
Eipoeder
Greenlipped musselmeel
Visolie
Vlt vismeel

Mocht er genoeg gegadigden zijn is het haalbaar.
We praten hier over zakken van 25 kilo,minimaal moet er per persoon 100kilo worden afgenomen.
We hebben het over eerste klas ingrediënten die dus geleverd worden in originele fabriek verpakking,dus geen versneden troep!
Iedereen die serieus geïnteresseerd is mag mij een Pb sturen met daarin hun wishlist.
Op deze manier kan ik kijken of het voor alle producten haalbaar is deze te bestellen.
Mocht dit doorgaan moeten de gegadigden vooruit betalen,is dat gedaan ga ik over tot bestellen.
Wanneer ik de zending ontvangen heb,kan iedereen zijn deel ophalen,en bedoel ik ook enkel ophalen.
Ik heb nog niet van alle producten de prijzen ontvangen,deze worden later bekend gemaakt.
Pb me dus niet over prijzen en of over kleine afname!! Dit word later via een Pb bekend gemaakt.
Het 1 en ander staat geplanned voor begin volgend jaar.


Mvg

viktor
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

28-10-2009 18:27

Viktor,

leuk initiatief maar toch een paar kanttekeningen.

Je praat over top kwaliteit, maar uit jou lijstje van producten kan ik geen kwaliteit lezen.
Wat is Green lippes mussel meel? is dit gewoon een meel of praten we over het extract? idem voor leverpoeder. welk type leverpoeder praten we over?

Ander vraagje. je moet minimaal 25kg zak afnemen, wat moet ik bv met 25kg l-zero-30?
of is het mogelijk ook een aantal kg af te nemen?

Gr. Remko
Danny Wildering
Berichten: 17
Lid geworden op: 12-10-2009 10:32
Locatie: Near Amsterdam

28-10-2009 19:02

L zero word niet eens geleverd in zakken van 25kg
die zijn 15 kg die zakken.
Zelfde geld voor veel ingredienten op jou lijstje.

Ik heb gelukkig een perfecte leverantier met prijzen waar geen ander aan kan tippen :-)
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

28-10-2009 19:32

Danny Wildering schreef:L zero word niet eens geleverd in zakken van 25kg
die zijn 15 kg die zakken.
Zelfde geld voor veel ingredienten op jou lijstje.

Ik heb gelukkig een perfecte leverantier met prijzen waar geen ander aan kan tippen :-)


heeft te maken met la génération de pomme frites. :lol:
23 kilo is de max tegenwoordig.
behalve waar ik werk :lol:
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

28-10-2009 19:39

remco,

ik ga geen zakken opdelen,das gewoon niet te doen!
wat jij moet met bv 25 kg l zero 30? natuurlijk in je mix verwerken :lol:
je zou eventueel die kunnen delen met vrienden bekenden etc.
ik dacht ook aan minimaal 100 kilo per persoon.
diverse producten heb ik al eens eerder gehad,was gewoon topkwaliteit.


danny,

je zou gelijk kunnen hebben,qua verpakking.
de vismelen zitten wel per 25 kilo.
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

29-10-2009 06:54

25 kg lzero30 is al snel 500 kilo mixs er zijn er niet veel die dit thuis verwerken doen ze dit wel dan hebben ze waarschijnlijk hun adressen wel waar er in gekocht wordt
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

29-10-2009 12:07

Predigested vismeel 25kg zak
Aminol 25kg emmer
l-zero 30 15kg zak
Leverpoeder 20kg zak
Eipoeder 20kg zak
Greenlipped musselmeel ? extract zal je bedoelen 15kg zak
Visolie 50ltr vat
Vlt vismeel 50kg zak


Leuk initiatief maar verwacht er niet teveel van.
de prijzen zullen je zelfs vies tegenvallen.
De producten komen ook nog eens van verschillende fabrikanten waardoor je wellicht het één wel voor elkaar krijgt en het ander weer niet.

Beter kan je eens een prijsopgaaf vragen bij diverse bedrijven die dit kunnen leveren, je zult zien dat dit enorm verhelderend kan zijn.

Mvg
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

29-10-2009 15:38

jacco

jij heb een pb


gr

viktor
Ewoud Kuijvenhoven
Berichten: 183
Lid geworden op: 10-08-2008 07:39

30-10-2009 05:12

Doe anders een een I.A. bij Mainline. Een aantal boilies of kant en klare mixen inkopen per, ik roep maar wat, 1000 kilo. Verdelen die handel en klaar.
Gebruikersavatar
Ger Milius
Berichten: 332
Lid geworden op: 19-02-2008 19:29
Locatie: Breda
Contacteer:

30-10-2009 05:45

Viktor,
ik wil niet zeiken maar ik heb voor deze producten bijna 6 verschillende leveranciers :o

moet ik wel vermelden dat ik zonder tussenpersonen werk en alles rechtstreeks bij de fabrukant haal.

hoe kan jouw leverancier de versheid én zuiverheid garanderen?

kijk maar uit dat goedkoop geen miskoop wordt en er velen het schip in gaan,

tis maar een tip :wink:

oja voor de mierenneukers, ik verkoop deze producten niet , buiten aminol.
anders krijgen we dat weer :-?
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het ook langs de waterkant
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

30-10-2009 10:53

uit welk land komt dat VLT vismeel en wat is het gehalte aan wateroplosbaar eiwit? Hoe lang is het gedroogd en op welke temperatuur? Dan wil ik wel een paar zakjes hebben...
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

01-11-2009 16:38

Misschien stom hoor maar.... als je nu eens gewoon bij CC Moore de prijzen opvraagd voor grote verpakkingshoeveelheden? Of leveren die uberhaupt niet aan particulieren. Dan desnoods via je lokale hengelsportzaak. Of vallen de prijzen dan nog tegen?
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

01-11-2009 18:20

Is dat VLT en LT niet gewoon een verzinseltje of een bijnaam voor hetgeen wat op de grond is blijven liggen :lol:
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

01-11-2009 21:38

nee...
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

02-11-2009 08:53

En hoe weet je dat zo zeker martijn?

Aan alleen een "nee" als antwoord heeft niemand iets
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

02-11-2009 10:41

Jan kap er nu eens mee!
je komt erg betweterig over.
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

02-11-2009 12:38

Ruben, kap is met zeiken man :)

Ik stel als eerst de vraag of het niet een verzinsel is, hij zegt nee. Dan heb ik het recht om te mogen vragen waarom niet. Aangezien ik ook wel wil weten hoe het proces presies in elkaar zit. Dus niks betweterig, gewoon een vraag!

Weet niet waar jij verder last van hebt, maar dat kinderachtigemiereneukerigezeikerigegedoe van je wordt wel erg vervelend continu en het voegt nog niet eens iets toe! Dus kap zelf en verkracht die topics niet steeds.
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

02-11-2009 12:52

Jan beste vriend.

Ik ken je verder niet,mischien ben je in de echte wereld een topvent.
Maar hier op dit forum vind ik je irritant en dominant overkomen.

Denk er eens over na en ga niet meteen op je achterste benen staan.

groet
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

02-11-2009 14:34

Je vraagt iets, en je krijgt antwoord.
Vismelen worden op diverse manieren bereid gebruik hier de zoekfunktie eens, of google eens op lt vismeel of lt fishmeal dan kom je bij de fabrikanten terect, veel plezier ermee
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

02-11-2009 22:10

Jan Willem Hilverts schreef:Is dat VLT en LT niet gewoon een verzinseltje of een bijnaam voor hetgeen wat op de grond is blijven liggen :lol:
Martijn Nederpel schreef:nee...
Jan Willem Hilverts schreef:En hoe weet je dat zo zeker martijn?

Aan alleen een "nee" als antwoord heeft niemand iets


Jan Willem,
Een serieuze vraag krijgt een serieus antwoord.
Of ben jij "de waard" uit het spreekwoordelijke gezegde?

Hoe kom je er anders bij dat anderen het aanveegsel (wat op de grond bleef liggen) als iets goeds verkopen wanneer jijzelf niet ook deze werkwijze hanteerd?
Mag toch hopen dat Red Label het daar beter doet dan de z.g.n. 'verzinseltjes en bijnaam' producerende bedrijven.

Ben en blijf echter wel benieuwd hoe jij op zulke vreemde gedachten komt, behalve dan; Hoe de waard is verwacht men zijn gasten..
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

02-11-2009 22:31

Hallo allemaal,


Ziet er erg gezellig uit hier :lol: ach ja doet er verder niet toe
Ik kan jullie melden dat ik hopelijk deze week de prijzen kan geven van de diverse ingredienten.

ps:ik had gisteravond een heel groot bericht gemaakt waarin ik antwoorden op de vragen had zoals gevraagd in deze topic,helaas ging er met het verzenden iets mis met mijn wifi troep en was alles kwijt.
en ik had eerlijk gezegd geen zin om dat weer helemaal opnieuw te doen :oops:


tot later


gr

viktor
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

03-11-2009 00:28

Henk,
Ik stel hier de vraag als persoon, laat dat ff duidelijk zijn. Weet niet waar jij het neerhalende steeds vandaan haalt? Weet ook wel waar LT en VLT voor staat, maar heb me er nooit helemaal in verdiept want vis zelf niet meer met vismeel. En als ik het doe, eigenlijk alleen dan met de oude bekende vismelen.

Ook staat er achter het bericht een redelijke lachende smily... Moet ook wel iets zeggen over de opmerking, of je moet het te letterlijk opvatten, of je doelt op iets anders.......? Misschien vat je het bericht verkeerd op, kan ook. Lees er nog is een keer overheen, misschien komt de sarcasme er dan wel een beetje uit.

Daarnaast.. Misschien een loze kreet, met alleen een nee als antwoord. Misschien was het mijn punt om daarop een juist beargumeteerd antwoord te krijgen wat het is en hoe het productieproces van lt en vlt in zijn werking gaat. Zijn er nog genoeg die het niet weten en wel in geinteresseerd zijn, denk ik.. En je hebt er altijd wel iemand tussen zitten die het uitlegt van A tot Z..
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
K. van den Herik

03-11-2009 06:02

als je jezelf 10 keer associeert met iets, doen jou toehoorders het de 11e keer automatisch, ook al had je niet de bedoeling.

Voor mij bij jij de spokesman voor redlabel JW. Zo heb je je in elk geval al een poosje opgeworpen, kan me dus voorstellen dat een ander ook zo denkt.

Als je dus als aaskenner bij een aantal specifieke bereidingswijzen van producten je vraagtekens zet, is dat
of
- omdat je niet weet watdeze bereidingswijzen inhouden
- omdat je zelf het veegsel van vismeel ophaalt en voorziet ener stikker met vlt
- omdat je wil sjekken of iemand anders dat wel wel wat het is
- of...

en daar is Henk benieuwd naar.Ik verder niet, ik maak verhalen altijd zelf verder af en kleur de plaatjes. (vrij naar NL Hoop)
Jan Peter Teerling

03-11-2009 11:36

Verdomd lastig on-topic blijven :D

Victor,

Is die 100kg van één soort meel of mag die bestaan uit verschillende producten?

Als je de prijslijst hebt hoor ik het graag.
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

04-11-2009 14:39

Klaas,

We kunnen nu weer doodleuk een discussie met zijn allen voeren als eerder, schiet geen k*t op daar het toch 1 kant op draait. Zoals JP zegt... On-topic blijven is best moeilijk. Ik merk het vooral aan bepaalde personen elke keer weer, jammer, ben vooral nieuwsgierig waarom. Maar niet in dit topic.

Ik heb Henk mijn punt uitgelegd, dus snap je posting ook niet.

Verder... Weer lekker on topic blijven nu, wat niet in het topic hoort gewoon lkkr per pb en niet te moeilijk doen.
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl