rsb baits


Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

15-10-2009 22:15

Frank,

Het staat er misschien lullig, zo is het echter niet bedoeld. Een kwestie van het net iets anders lezen, of er nog een keer overheen lezen met een andere intonatie.

Hij zegt zelf dat hij de website niet het belangrijkste vind, maar zijn boilies. Heeft hij ook zeker wel een punt in!

Het enige wat ik hem ermee wil meedelen is dat een goede website wel degelijk van belang is. Ook als hij in voerboten wil gaan doen. Verder niks negatiefs of wat dan ook tegenover hem of wie dan ook!

En geen knwo how... Ach.. Mensen die me wel kennen weten hoe ik ben.

@Jacco,

Toedeledokie :)
Laatst gewijzigd door Jan Willem Hilverts op 16-10-2009 11:13, 2 keer totaal gewijzigd.
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

15-10-2009 22:58

sorry rogier maar op een water zoals de breuly vind ik dat niet erg indrukwekkend op een overbezet water met turbo knollen 8) gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

16-10-2009 08:28

Harald,

Wanneer ben je voor het laatst op de Breuly geweest?
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

16-10-2009 08:52

Tegenwoordig mag je blij zijn als je er 9 vangt in een weekend. Schijnt niet zo makkelijk meer te zijn.

Ook degene die er wel goed vangen, dat zijn er zeer weinig. Voor zover ik weet slechts 2.
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Gebruikersavatar
Ray v/d Bos
Berichten: 497
Lid geworden op: 06-04-2002 02:00
Locatie: Doesburg

16-10-2009 09:05

Mannen ( of is het nog jongens)


laat hem lekker zijn gang gaan, zo zijn de meeste begonnen.

en als die zegt dat die 9 vissen gevangen heeft, so what !!

als het niet zo zou zijn wie neemt die dan in de maling???

Ohja JW, ben blij dat je mijn naam niet in je onderschrift hebt staan!!! phhhhhh!
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

16-10-2009 09:14

Zou het neit eens willen Ray :D
Laatst gewijzigd door Jan Willem Hilverts op 16-10-2009 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

16-10-2009 09:17

Het begint me een beetje rood voor de ogen te zien..... :roll:

Graag ON topic met antwoord op de vraag wie er ervaring heeft met RSB baits.
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

16-10-2009 16:30

Ja jan willem hilvert.

Je maakt er een flinke zooi van met dat gediscuseer van je.
Als je voor mijn aasfirma zou vissen hak je er allang uitgetrapt.

En het blijkt dat je ray of zijn producten niet kent.
Kom over 10 jaar maar erug op dit board als je volwassen bent geworden.
Ben nu vrij gaar van je geworden.

Waarom post je overal op,om redlabel te promoten?
Die help je zo niet.
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

16-10-2009 17:03

Volgens mij zit redlabelbaits nog in de testfase, als je 11 fieldtesters hebt ben je volgens mij nog maar een beetje aan het proberen.
Maar ontopic geen ervaring met rsbbaits, de ervaring is wel hoe minder fieldtesters hoe beter het aas in nederland (deze mannen moeten toch ook gratis of voor een zachte prijs hun aas bemachtigen en gaat ten koste van klant lijkt me).

GRt hans
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

16-10-2009 17:08

Jullie hebben helemaal gelijk.

Blij dat jullie het wel weten en ik niet. Wel opvallend dat het alleen maar dezelfde mensen zijn die het zeggen. Zodra er om een mening gevraagd word, zijn ze de tong kwijt.

En in een testfase.. Nee, het bedrijf bestaat al heel wat langer. Misschien iets beter lezen waarom er zoveel man in zit. Heeft misschien wel andere redenen. Je kan net als een ieder mekaars kont achterna lopen, of wel anders zijn en je woorden waarmaken.

Maar ik zal over 10 jaar terug komen Ruben :)
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Danny Wildering
Berichten: 17
Lid geworden op: 12-10-2009 10:32
Locatie: Near Amsterdam

16-10-2009 17:21

Denk dat veel mensen Jan Willem verkeerd begrijpen hier.
Maar dat geeft niet, lees al jaren mee hier en het niveau van de oudere garde hier blijft maar stagneren.
Dat is mijn mening.
Wees allemaal een beetje sportief hier.
Danny
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

16-10-2009 18:51

Iets meer duidelijkheid Danny, ik stagneer vooral de laatste jaren nogal in mijn eigen mening.

Ervaringen met RSB baits?
Neen, nog niet.. :oops:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

16-10-2009 19:15

Danny Wildering schreef:Denk dat veel mensen Jan Willem verkeerd begrijpen hier.
Maar dat geeft niet, lees al jaren mee hier en het niveau van de oudere garde hier blijft maar stagneren.
Dat is mijn mening.
Wees allemaal een beetje sportief hier.
Danny


Danny,

Ik ken je als persoon niet, maar bedankt voor je bericht, maar laat ze lekker wegkwijlen en achter elkaar aanlopen. Ik heb me 3 jaar geleden al een keer definitief laten verwijderen en ga het na vandaag weer doen. Stelletje volwassen kinderen zijn het!

Mensen kunnen het niet hebben als een broekie van 22 jaar iets zegt. Nog leuker is, ik val de beste man van RSB niet eens aan. Ik help hem alleen stimuleren om na te denken over een professionele website, vervolgens word je afgekafferd. Daarnaast probeerd de rest je ook nog is de grond in te trappen en vervoglens vraag je ze wat, maar een mening durven ze niet te uiten omdat ze maar wat roepen. Lekker verder gaan dan met dezelfde ingredienten en daarmee een totaal afwijkende bol maken.. Is oud en uit de tijd. Niemand wil dat meer.

Laat het lekker lopen. Het wordt tijd dat die moderatoers en beheerders hier is aan hun eigen huisregels gaan houden. Zolang ze het niet zullen doen, zullen die mensen in dit topic vele onderwerpen blijven verkrachten en mensen de grond in trappen. Ze kunnen het niet hebben dat sommige meer weten, dan moet het maar op een andere manier. Maakt verder niet uit, ik weet wat ik weet, Rene weet wat hij aan mij heeft, en de mensen die me wel willen begrijpen, hebben ook heel veel aan me gehad in andere topics. en de rest...... blijf lekker verder lopen achter elkaar aan. Imiteren (goed geschreven nu?) kan iedereen, innoveren kan hier ook iedereen. Alleen met zijn mond. Een boilie die niet bestaat uit maismeel, tarwe gries soja en de hele meuk maken kan niet.. Nee, omdat ze het nog niet gehoord hebben, daarom kan het niet. En dan beweer ik dat er wel degelijk een nieuw concept is. Ach, stom van me. Ben ook heel blij dat het hele jaar weg is en dat topic.

@ Hans

De ervaring leert dat minder fieldtesters voor beter bollen zorgen... De ervaring leert ook dat het voor minder input zorgt. Daarnaast kan het ook nog een andere reden hebben waarom er 11 fieldtesters in het team zitten. Als je niets weet, gis dan ook niet en kom dan al helemaal niet met loze opmerkingen want RLB bestaat al aardig wat jaartjes en is sinds 1 jaar pas echt commercieel begonnen. En een tipje... 11 fieldtesters zorgen voor meer reclame dan 2 ;) Misschien is de verkoop daarom zo enorm gestegen :o

@ Ruben,

Ik ken het ook zeker niet, maar wil dan ook niet met een neutrale boilie met vismeel vissen.. Lekker neutraal ;) En daarnaast heeft Ray denk geen loopjongen nodig om het voor hem op te nemen.. Of scoor je zo weer een kilo boilies gratis? Zijn maar weinig boilies waar ik mee wil vissen. Mijn eisen zijn te hoog. Mensen die mij als persoon kennen weten dan ook hoe mijn mixen eruit zagen, en dat lijkt op lange na niet wat hier voorbij komt. Ik moet geen standaard ding in me mix hebben wat een ander heeft. Tarwemeel, griesmeel, roggemeel, soja... Iedereen gebruikt het! Elke boilie bevat het. Ik moet wat anders, alles kan anders, maar hoe... Maar wie goed zoekt, zal vinden. Wie wacht, is altijd te laat! Wie innoveert, loopt altijd voor!

Adios

Oja... Het niveau dat ze in Engeland op engelse forums hebben zal hierdoor helaas nooit haalbaar zijn, tenzij er is strenger opgetreden gaat worden! Dan zou je tenminste een fatsoenlijk en eerbiedig forum krijgen. Kunnen vele nog wat van leren.
Laatst gewijzigd door Jan Willem Hilverts op 20-10-2009 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

16-10-2009 20:08

jan willem je maakt me wel aan het lachen :o gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

16-10-2009 20:23

Jij blijft scoren bij redlabel,volgens mij krijg jij per bericht een kg boilies of niet?

Ik kraak geen enkel bedrijf af,of het nu redlabel of rsb is.
Maar het valt me op dat jij toch de laatste tijd in zowat elk aastopic voor komt en vaak een kritiche noot neertypt.

En over ray betreft,die kan zeer goed zn eigen boontjes doppen maar ik vond je post jegens hem nogal kinderachtig.

Je denkt dat je de wijsheid in pacht heb met je 23 jaar,maar je moet nog erg veel leren.

Gegroet mien jong.
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

16-10-2009 20:41

Ray geeft zijn mening en ik de mijne. Hoef jij niet voor op te komen, dus ook niet zo kinderachtig op te reageren.

En per bericht een kilo bollen. Nee, helemaal niks. Heb hier altijd al gereageerd. Voorheen onder janwillem hilverts, later samen met mijn broertje onder klaas de vries en nu weer me eigen naam. Zou je moeten weten. Maar omdat er ineens een label onder mijn naam staat, val ik ineens heel erg op. Wel erg raar en HEEL ERG KINDERACHTIG van zowel jou als vele andere zoals er steeds gereageerd wordt op iemand die een label onder zijn naam heeft! Hoe zit het dan met jou? Ik ben kritisch, maar wat voeg jij steeds toe behalve het proberen mee te helpen om andere de grond in te trappen?

Blijkbaar lees je dus echt niet.

23 - nee, 22.

Kritisch, nee, ik geef alleen wat aan. Laat mij maar zien waarin ik kritisch ben of alles af zit te kraken of wat dan ook. Dat is wat jij beweert met je postings nu, net als alle andere! Kom maar, stuur maar een pb met al mijn berichten waarin ik zo reageer dat niemand er niks aan heeft?

Ik hoef niet te reageren om RLB te promoten. Ik heb altijd al in vele topics gereageerd. Maar nu valt het pas op. Omdat er een label onder staat. Joepieeeeee.. Zo goed lees je dus ;)

En de wijsheid in pacht.. Nee, ik meot alles nog leren, weet net hoe ik een boilie moet maken man. Zit hier gewoon lekker stoer mee te lullen :oops:

Harald,

Tch nog iemand die kan lachen op het forum :lol: Ik lach ondertussen hard met je mee :)
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

16-10-2009 21:40

Als je in de 30 bent moet jij je reacties eens terug lezen,dan kun je pas lachen.

en hierbij laat ik het.

succes jan.
john snackers
Berichten: 70
Lid geworden op: 16-09-2006 10:14
Locatie: in de buurt van echt

16-10-2009 21:43

Had ik maar gelogen bij mijn leeftijd hier en aangegeven dat ik 73 was werd ik misschien ook serieus genomen.
beter 1 uur gevist dan 8 gewerkt !!!
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

16-10-2009 22:20

Om niet in het offtopicgebeuren achter te blijven;
Morgen ben ik ook veldtester!
Met de mountenbike over het Montferlandparcours rossen, 27 km binnen anderhalf uur zonder het veld te testen op hardheid enz.enz.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

16-10-2009 22:31

Als je het zo bekijkt ben ik ook veldtester en wel als beroep. :lol:
Mika Leber
Berichten: 103
Lid geworden op: 24-05-2007 16:05

17-10-2009 06:11

Heb bij RSB een aantal kilo's bollen besteld en ben redelijkk tevreden.
Mijn eerste sessie leverde 4 vissen op, maar het is te vroeg voor me om te zeggen dat het super bollen zijn.
Ben ze gaan gebruiken om één reden en dat is de prijs.
Je kan hier wat meerdere kilo's mee voeren zonder dat het al te veel pijn aan je wallet doet.
In deze tijd wel belangrijk. Moet nog maar ff kijken of zijn bollen het goed doen in de winter.
Maar voor nu ben ik nog tevreden.
Rogier ga zo door en dan kom je er wel.

Gr Mika
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

17-10-2009 08:47

Mag je een eigen mening hebben als je 22 bent? natuurlijk mag dat.
Moet je dan ook tegen kritiek kunnen en niet gelijk zeuren over dat het op andere forums beter is dan hier, en je account op willen heffen, dit is erg kinderachtig.
Verkoop gestegen zeg je? goed zo maar nu komt het moelijkste de verkoop zo hoog houden.
Dit wordt moelijk denk ik als je niet tegen kritiek kunt.
Bollies waarvan je zegt niet te willen vissen hiervan stijgt elk jaar de verkoop nog van, daaraan kun je zien dat het een top produkt is.
Hier heb je zoals Hans zegt geen 11 fieldtesters voor nodig.



Gradus....
....................
patrick eversen
Berichten: 14
Lid geworden op: 19-03-2006 08:22
Locatie: amsterdam

17-10-2009 10:28

heren,

iedereen hier moet eens lekker normaal gaan doen.
en ik kan jullie mededelen dat we ons eigen al helemaal niet druk moeten gaan maken om de verkoop van Redlabel Baits kan je vertellen dat die wel snor zit.
ten eerste geeft jan-willem een tip voor een website en dan gaat iedereen uit zijn plaat.
zoals ik al eerder een keer heb gezegt die tijd die jullie hier verdoen kun je ook gaan vissen , alleen zijn er mensen op dit forum die doen net of ze kunnen vissen en alles weten maar ondertussen zitten ze de hele dag achter de pc om hier lekker te ouwehoeren over alles en iedereen dat zijn nou precies de mensen die alles in de theorie kennen maar van de praktijk hebben ze helemaal geen ballen verstand.En dan heb je nog eens het geval als je 22 of 23 ben dan mag je niks vertellen want dan ben je een snotneus zonder ervaring.

kan iedereen mededelen ik ben zelf 23 en vis al 13 jaar gericht op karper....dus ben ik een snotneus en zal me mond ook houden.

een andere kerel is 48 en vist 4 jaar op karper maar is volwassen hahaha en mag alles vertellen.

daarom reageer ik ook niet zo vaak op dit ```geweldige forum ```

ga je eigen eens druk maken om je eigen visserij en koop je bollen waar je ze wil kopen

wil je een ander helpen op een kritische manier doe dat niet want dan ben je in eens een donderwolf die een snotneus heeft en geen verstand heeft van vissen omdat je te weinig ervaring hebt.

oh ja en mochten er schrijfvouten in ziten dan hoor ik dat grag want er zijn er altijd wel een par die daar tijd vor heben om dit te ckontrolere of nit soms....
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

17-10-2009 11:36

Zo nu maar weer on topic zonder elkaar af te branden! Zo niet dan gaat het topic op slot.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
R de Vries
Berichten: 156
Lid geworden op: 26-12-2006 12:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

17-10-2009 11:43

Volgens mij is de concurrentie moordend in Boilieland........ en wordt dat op dit forum en vooral in dit onderwerp behoorlijk uitgevochten.

:P Aangezien ik al 47 ben mag ik best vinden dat waar hobby en beroep elkaar kruisen er andere belangen gaan meespelen en eigenlijk zou dit op een forum waar mensen over hun hobby heen en weer ouwedeuren (we houden het wel netjes) niet moeten kunnen.

En geloof me of je 22 ben of 42 wanneer je zo van leer trekt tegen andere mensen dan wek je als bedrijf wat serieus genomen wil worden mogelijk bij huidige maar ook toekomstige klanten een bepaald beeld van je bedrijf waarmee je je eigen bedrijfje geen goed doet.

Dus mijn advies aaan al die mensen die hier een bedrijf promoten of een ander bedrijf afkraken, koop advertentieruimte in de bladen, en op verschillende websites maak een mooie website of laat er 1 maken en vertel daar of je geweldige produkten en waarom we die moeten kopen.....

Maar doe aub niet wat er in dit onderwerp gebeurt..... voegt niets toe aan mijn karpervissen of het karpervissen in zijn algemeenheid.

Overigens RSB baits nooit van gehoord, heb de website bekeken en ben het er mee eens dat het voor een bedrijfs site best wat netter zou kunnen.