BasicExtract


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maik van de Camp
Berichten: 595
Lid geworden op: 21-04-2005 21:26
Locatie: Noord-Brabant

30-09-2009 10:18

Hallo mede-boarders,

Aangezien ik met een nieuwe mix voor komend seizoen aan het samenstellen ben, en op de producten van basicextracts stuitte. Iemand ervaring met deze spullen? Vooral de squid, mossel, lever en kreeft lijken me mooie producten. Tot hoeveel is dit te gebruiken in mixen, en zijn het echt "extracts" dus geconcentreerde poeders? Ik weet dat jongens van Hollandbaits hier actief zijn, dus brand maar los!
Carpe Diem...!
Gebruikersavatar
Maarten Kokhuis
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-09-2009 16:43
Locatie: Twente

30-09-2009 16:11

Het zijn ten eerste geen geconcentreerde poeders, maar 100% natuurlijke ingredienten. Dus absoluut niet te vergelijken. Van overdosering zoals bij geconcentreerde poeders is hier geen sprake. Voorbeeld: de lever wordt ingekocht bij de groothandel en deze lever daar wordt ook daadwerkelijk tot leverpoeder verwerkt.
dosering is persoonlijk, richtlijn die ik gebruik is 10 a 15%.
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

30-09-2009 16:24

Volgens mij zijn de meeste ook vrij prijzig. Heb gehoord richting de 40 eutjes de kilo... Correct me if i am wrong..

Zijn wel goedkopere oplossingen voor

Maarten, waarom is het niet te vergelijken? Kan een geconcentreerd ingredient dan ook niet natuurlijk zijn?
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Gebruikersavatar
Maik van de Camp
Berichten: 595
Lid geworden op: 21-04-2005 21:26
Locatie: Noord-Brabant

30-09-2009 17:50

Richting die prijs gaat het inderdaad wel. Daarom even wat info verzamelen, ander zoek ik een goedkoper alternatief.
Carpe Diem...!
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

20-12-2009 21:33

Maik van de Camp schreef:Hallo mede-boarders,

Aangezien ik met een nieuwe mix voor komend seizoen aan het samenstellen ben, en op de producten van basicextracts stuitte. Iemand ervaring met deze spullen? Vooral de squid, mossel, lever en kreeft lijken me mooie producten. Tot hoeveel is dit te gebruiken in mixen, en zijn het echt "extracts" dus geconcentreerde poeders? Ik weet dat jongens van Hollandbaits hier actief zijn, dus brand maar los!

lever enz zijn iddwel goede smaak makers en naar mijn mening heb je ook egt een bepaalde heelo nodig in je bol(Heloo = een bepaald herkenningpunt van je aas).
dit doet leverpoeder ook
andere en goedkopere ingredienten zijn:
zout
coreander
curry poeder
kerry poeder
paprika poeder
look poeder
lactose
cacao poeder

Vloeibaar:
aminol,salminol,betaine,boterzuur.

Let wel op dat ieder ingredient ook eigen eigenschappen heeft!

Gr Tomba
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Plaats reactie