Spreadsheet voor boilies


Plaats reactie
Dick van der Zon
Berichten: 13
Lid geworden op: 16-09-2005 12:32
Locatie: Bovenkarspel

12-08-2008 15:34

Om mijn recepten voor boilies een beetje te kunnen registreren, en eventueel de voedingswaarden door te rekenen ben ik begonnen een spreadsheet op te zetten. Dat is na een aantal avondjes stoeien uitgegroeid tot het bijgaande geheel. Je kunt er recepten en ingredienten bijhouden, inclusief prijs, leverancier en voedingswaarde, recepten uitwisselen (door importeren en exporteren) en een boodschappenlijstje samenstellen.

Als er behoefte aan is kan ik wel een kleine handleiding maken. Als er iemand is die gegevens over voedingswaarden heeft houd ik mij aanbevolen om de lijst aan te kunnen vullen.

De prijzen heb ik met toestemming van Henk van zijn website gebruikt (ICARP) maar het is een ieder natuurlijk vrij deze door een andere leverancier te vervangen.

De spreadsheet is gemaakt met Microsoft Office Excel 2003.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Karper.zip
(63.03 KiB) 260 keer gedownload
janwillem hilverts

13-08-2008 08:50

Hij is cker leuk. Heb zelf een soortgelijk sheetje!

Echter dan van diverse onderwerpen etc. Voedingswaarde e.d. worden berekend middels de cd van e.a. Kleine handeling extra om het erin te zetten, echter een grote handeling minder omdat je niet alles handmatig in moet voeren.

Verder zou een optie als... Eerste letter intikken en dat naar (bijv. de letter M) maismeel al springen fijner en prettiger werken. Scrollen kan nl ook niet in de cellen zelf
Ferry Blankendaal
Berichten: 14
Lid geworden op: 29-08-2007 13:17
Locatie: Alkmaar

13-08-2008 15:12

Netjes gedaan!
misschien in de toekomst toch eens een keer zelf proberen.
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

01-09-2008 11:57

Waar haal je 't geduld vandaan........ (petje af hoor!)
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
janwillem hilverts

01-09-2008 12:21

Een avondje werk hoor! Althans, als je het hierbij houdt ;)

Heb zelf namelijk een soortgelijk bestand. En nog veel mer van dat soort bestanden.
Dit waren wel heel wat avondjes werk ;)
Plaats reactie