voerplek


Plaats reactie
Mark Verboven
Berichten: 88
Lid geworden op: 22-04-2008 16:59
Locatie: lommel

11-08-2008 18:28

hallo, ik ben sinds kort aan het vissen op een zandwinnings put.
hoe kan ik hier het beste een voerplek maken en met wat het beste voeren en hoe vaak? Is het dan ook aan te raden om met dit voer te vissen bv voeren met mais of duivenvoer zoals reeds gelezen en dan ook vissen met mais of kan je dan ook gewoon met boilies vissen.

de kant waar ik vis is een plateau van 4m diep en die is een 25m breed (ik zit in een bocht), vooral als ik 's avonds ga zie ik veel beweging op het water

alvast bedankt voor de eventuele tip en trick's
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

11-08-2008 19:19

Mark vis gewoon waar je mee voer,is het er druk met vissers of niet is iets om rekening mee te houden.Op het moment dat jij voert en pietje en klaasje enzenz gooi je het al snel kapot voor elkaar.Ook zul je rekening moeten houden met de aanweziheid van natuurlijk voedsel,dus zoek eerst een aantal zaken uit voor je een voersessie begin.Voor de rest zou ik gewoon eens instant op die stek gaan vissen en zien wat er van komt.Als je gaat voeren met mais zou ik de rig wel snowman vissen met mais en immitatie popup mais gewoon om de aasaanbieding er even uit te laten springen voor de rest suc6
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Mark Verboven
Berichten: 88
Lid geworden op: 22-04-2008 16:59
Locatie: lommel

11-08-2008 21:28

remon van dusschoten 2 schreef:.Als je gaat voeren met mais zou ik de rig wel snowman vissen met mais en immitatie popup mais gewoon om de aasaanbieding er even uit te laten springen voor de rest suc6

kan je dit even verduidelijken want zit nog maar net in de karpvisserij, de plaats waar ik ga vissen komt niet veel volk (denk 4 man ofzo, redelijk afgelegen alleen lokale bevolking kent het en de mensen van de camping namelijk parelstrand zie foto http://img151.imageshack.us/my.php?image=parelstrandcampingbi3.jpg die aan de andere kant is)

beetje uitleg rechterzijde is het parelstrand en ik zit op de foto linksonder op dat klein stukje (het is moeilijk te zien op de foto)

alvast bedankt
Gebruikersavatar
Bas Bro
Berichten: 899
Lid geworden op: 18-02-2007 19:23

11-08-2008 22:22

handig zo'n foto nu weten we allemaal waar we heen moeten, richting het watertje bij lommel dus, niet superslim zo'n google maps foto op carpboard, iig niet mijn keuze om een gedetaileerde foto van mijn thuiswater te plaatsen.
Mvg Bas
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

11-08-2008 22:33

het scheelt wel we woonen allemaal in lommel dus zaterdag met 200.000 karpervissers daar heen Bas doe eens normaal


een snowman is niks bijzonder gewoon eerst een zinkend aasje en dan een drijfend aasje zorg wel dat je hair lang genoeg is

wat je ook kan doen is twee korrels mais een stukje kurk en dan weer een korrel mais dan springt je haak aasje er ook uit

gewoon normaal een rigje met mais werk ook prima alleen ben ik zeer te spreken over de snowman,en nu maar hopen dat niet iedereen met de snowman gaat vissen :D
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Mark Verboven
Berichten: 88
Lid geworden op: 22-04-2008 16:59
Locatie: lommel

12-08-2008 16:29

Bas Bro schreef:handig zo'n foto nu weten we allemaal waar we heen moeten, richting het watertje bij lommel dus, niet superslim zo'n google maps foto op carpboard, iig niet mijn keuze om een gedetaileerde foto van mijn thuiswater te plaatsen.

de foto stond al op de site gewoon van een vorig topic "geleend" + je hebt er een vergunning nodig dus is altijd minder interessant voor te gaan

maar toch alvast bedankt voor de info

ik ga nu vrijdag terug proberen en nu voeren met mengeling van duivenvoer, extra kempzaad, tijgernoten, aromabooster en pellets heb ik een beter waaier vanalles en kan ik alles eens uitproberen

hoe lang moet ik dit herhaken als ik hier vaker ga vissen; is dan bv 2 keer in de week goed en dan de dag voordien of moet het vaker

maar nogmaals alvast bedankt
Dante Derks
Berichten: 37
Lid geworden op: 09-05-2010 12:20

10-05-2010 21:58

ik en men mattie gaan daar ook vissen ma we gaan met de boot om te voeren enzo s wel handig as ge de spots weet :D alleen bijten ze daar op zoetere boilie of meer op pikante of op vismeel?
Plaats reactie