heb geen zin en tijd meer om te draaien


Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

30-07-2008 18:15

een mailtje is genoeg, prijzen tussen de 3 en 4 eurie de kg
Gebruikersavatar
Yuri Monster
Berichten: 840
Lid geworden op: 22-05-2006 19:52
Locatie: papendrecht

30-07-2008 18:47

ik ben sind begin 2008 door arjan (special baits) overtuigd om weer met zijn producten te gaan vissen sindsdien heb ik de volgende soorten geprobeert.

XTsea:hier hebben we een leuke week mee gehad in frankrijk 40 vissen zwaarste 35,6pond.
voordeel van de xtsea is dat er atractie aan blijft zitten de doordringende geur die niemand thuis kan brengen. de bol is iets zachter van stuctuur als zijn andere bollen maar blijft zeker 18 a 19 uur aan je hair hangen en breken niet in de werppijp. Zelf houd ik wel van zachtere ballen na goed drogen worden ze tevens ook goed hard.
MegaMossel: is ook een goeie bolie zeker als je van de beste vismelen houdt. Persoonlijk ben ik niet echt een vismeel visser daar ik bijna alleen maar instant vis maar voor de voorvoerder een goeie bol.
Green sensation: vorrigeweek een mooie 30er op gepakt op moeilijk water dus voor ons een goeie bal flinke black pepper geur maar een zoete smaak perfect voor onze instant visserij veel response op tot nu toe.
Bubblegum daar wij in de winter en het vroege voorjaar vaak op stadswatertjes vissen heeft deze bal daar echt onze voorkeur leuke vissen opgevangen in het vroege voorjaar dit jaar.

Dit zijn de bollies die ik sinds begin dit jaar geprobeerd heb via arjan en onze ervaringen.
ps geen reclame maar onze ervaring als het slecht had geweest hadden we dat ook welgezecht vraag maar aan arjan :lol:
_________________

PB Schub: 18 KG.
PB Spiegel: 24,3 KG.
Jan Peter Teerling

31-07-2008 13:33

Daar zakt me de (korte) broek weer van op de enkels Yuri!

Waarom denk je dat half karpervissend Nederland zo goed op PL vangt?

Golden Bollocks Baits belooft ook gouden bergen voor een betaalbare prijs, probeer het nu en laat je overtuigen!
Gebruikersavatar
Ben de Groot
Berichten: 333
Lid geworden op: 11-08-2005 13:04
Locatie: Leidschenveen ====== The Hague

31-07-2008 19:53

@Yuri
Persoonlijk ben ik niet echt een vismeel visser daar ik bijna alleen maar instant vis maar voor de voorvoerder een goeie bol.


Ik vis zelf ook 9 van de 10 keer instant, maar moet zeggen dat de vismeel boilie(vooral nu) veruit beter scoort dan de "zoete", ook met de mega M.

Hoeft dus niet per se alleen voor de voorvoerder een goeie bol te zijn.
C atch
A nd
R elease
P lease

<*))))><
Gebruikersavatar
Yuri Monster
Berichten: 840
Lid geworden op: 22-05-2006 19:52
Locatie: papendrecht

01-08-2008 00:06

ok dan hangt van het water af denk ik heb zelf deze resultaten opgemerkt maar ja dat is over 7 a 8 maanden genomen dus is maar een kleine periode.
_________________

PB Schub: 18 KG.
PB Spiegel: 24,3 KG.
Gebruikersavatar
Yuri Monster
Berichten: 840
Lid geworden op: 22-05-2006 19:52
Locatie: papendrecht

01-08-2008 00:12

Jan Peter Teerling schreef:Daar zakt me de (korte) broek weer van op de enkels Yuri!

Waarom denk je dat half karpervissend Nederland zo goed op PL vangt?

Golden Bollocks Baits belooft ook gouden bergen voor een betaalbare prijs, probeer het nu en laat je overtuigen!



ik zeg toch eigen ervaring.

En zo goed op proline vangen werd bij mij steeds minder de laatste tijd.

in het verleden ook slechte ervaringen gehad met special baits en dat werd ook door mij gezegd.
we maken nu ons beste seizoen tot nu toe de bolie zegt niet alles maar het is fijn als een stukje van de puzzel klopt.

special baits leverd nu een constante kwaliteit en daar maak ik graag gebruik van zeker als er ngekende smaken om de hoek komen kijken zoals de Xtsea.

Ps. de vriendelijke topic starter vraagt om ervaringen die geef ik geen leugens. als het leugens waren had ik wel over 50ers begonnen.
_________________

PB Schub: 18 KG.
PB Spiegel: 24,3 KG.
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

01-08-2008 00:32

Hallo nou geen ruzie maken, ik wou alleen net zo als Yuri zei ervaringen over diverse boilies..........
Gebruikersavatar
Michael Voormeulen
Berichten: 338
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

04-08-2008 00:49

Klopt Bertho,
Aanbieding is voor de rest van het jaar! :P

Groeten!

Ps. Lekker aan het vangen op het Zijdel Michel?
Gebruikersavatar
Rene Kerkdijk
Berichten: 58
Lid geworden op: 10-08-2008 09:50
Locatie: Almelo
Contacteer:

10-08-2008 10:21

Hey steef.
Ik heb dit onderwerp zwijgend gevolgt tot zover en voel nu enige drang om toch te reargeren.
Je vraagt uit een vrij groot assortiment welke bal wie het best bevalt.
Wij als zijnde red label baits zijn ervan overtuigd dat de versplintering in aas alleen maar goed is en dit alleen om de reden dat aas erg persoonlijk is.
Zo kan een ieder zoeken naar zijn persoonlijke voorkeur en daar mee vissen.
Zo zie ik dat je bij ons erg geintresseerd bent in de hothemp en fish.
Dit zou dan denk ik komen omdat er een aantal zijn die er heel erg goed op hebben gevangen dus dit weet je dan al en zeker wij hebben ook versteld gestaan van deze bal we hadden het ook niet verwacht dat die het zo goed zou doen.
Maar ik wil hier geen reclame maken niet voor men eigen en andere merken maar je hebt een lijst met hele goede boillies staan en moet je een keuze maken en dat is denk ik een kwestie van persoonlijke voorkeur en testen.
denk niet dat de ervaring die een ander met een aas heef direct in jouw visserij zullen verschijnen.
Ken zelfs mensen die met boillie a op moeilijk water heel goed vangen dus persoon b neemt deze ook en zit de ene blank na de andere uit.
Zit dit tussen de oren ik denk het wel vertrouwen in je aas is erg belangrijk.
Wens ik je verder succes met je keuze.
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

15-08-2008 01:06

Ik weet dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft, dat heb ik ook.
Maar ik heb dit onderwerp voornamelijk geopend om meer informatie en ervaringen te krijgen omtrent diverse boilies en fabrikanten die ze leveren.Het gaat mij niet zo zeer dat de een heel goed vangt met een bepaalde boilie
Gebruikersavatar
Rene Kerkdijk
Berichten: 58
Lid geworden op: 10-08-2008 09:50
Locatie: Almelo
Contacteer:

16-08-2008 00:59

En welke info had je dan precies gehad willen hebben kijk ervaring hebben wij denk ik genoeg na ruim tien jaar ballen rollen.
Info over ingredienten kan ik je zeker geven en ook de flavours zijn bij ons geen geheim.
Ook voedingswaarden worden aan onze boillies gekoppeld ja wij willen en zullen altijd erg open zijn in onze brouwsels.
Omdat dit er nog niet is willen wij hierin vooruit strevend zijn zoals wij al lange tijd zeggen een eerlijke bal voor een eerlijke prijs dat is de doelstelling van ons bedrijf.
Ja en dan misschien een andere ervaring die wij veel horen is dat ze het ook erg goed instand doen.
Wil je meer info kom dan met gerichtere vragen zodat wij die kunne beantwoorden.
mvg rene kerkdijk
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

16-08-2008 01:06

Hallie hallo Rene.

Bedankt voor d emogelijkheid om je vragen te stellen, als ik dat doe doe ik het via een een PB.
Dat is dan makkelijker...

Groeten Steef
Jan Peter Teerling

16-08-2008 12:50

Wat voor info zou je kunnen verschaffen over je ingrediënten dan? Kakelvers, dagelijks van de molenaaar?

Wat voor info zou je over je flavours kunnen vertellen dan? Alleen het neusje van de zalm op ea basis?

Wat je wat goed werkt? Marktplaats!

Rol ook al een jaar of tien met mn ballen.
Gebruikersavatar
Rene Kerkdijk
Berichten: 58
Lid geworden op: 10-08-2008 09:50
Locatie: Almelo
Contacteer:

16-08-2008 21:52

Weet jij waarscheinlijk ook een goed balletje te waarderen en als je de laatste tien jaar goed heb opgelet heb je een hoop geleerd?

En hoef ik je niet te vertellen dat verse ingredienten altijd beter scoren zeker op de lange termijn.
Over de flavour doen wij niet moeilijk wij denken met de kwaliteit van keen carp die toch al erg lang mee draaien een heel goed product in huis te hebben.
Ik verwijs u dan ook naar hun site voor de middelen die u hier vraagt als oplosmiddelen endergelijke.
Wat kwaliteit aangaat in melen endergelijk kan ik u dit zeggen onze ingredienten halen we uit het buitenland voornamelijk frankrijk puur en alleen dat de melen daar van een hogere kwaliteit zijn als hier aangeboden word op ons continentje en we hebben veel gezien in de loop van de jaren.
En als je nu echt serieus vragen wilt stellen en beantwoord wilt hebben kunt u de vraag in een andere contest uiteraard weer stellen.
En indd marktplaats had een leuk medium kunnen zijn om te adverteren snel goedkoop en een erg grote doelgroep en wij doen dit dan ook ,niet al te veel maar toch helaas zijn er anderen die dit in overmaat doen en ik snap dan uw irritatie.
En uiteraard probeert iedereen te verkopen en als ik ga zeggen of wie dan ook dat ze zooi verkopen word dit niet verkocht maar dit betekend niet meteen dat het balletje niet goed is dacht ik zo.
Dit suggereerd u nu dus wel.
Er zijn er denk ik echt die serieus en niet alleen voor de poen ballen aan het rollen zijn.
En mogen wij dan ook een stukje van de taart omdat mensen het nu eenmaal makkelijker vinden ze te kopen dan zelf te maken.
Of bent u van mening dat alle bollen boeren morgen de deur maar moet sluiten?
Voor een ieder die wel serieuse antwoorden wil men pb staat open net als wij over wat wij gebruiken en waarom.
mvg rene kerkdijk
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

17-08-2008 12:13

:lol: :lol: maar toch ook weer :cry: :cry:

mvg ...
Jan Peter Teerling

17-08-2008 12:26

Rene Kerkdijk schreef:Hey steef.
Maar ik wil hier geen reclame maken


En dan toch verder gaan met een verkapte reclame campagne als betrokken boilie boer.

Geeft niet, maar zeg dan ook niet dat je geen reclame wilt maken.. :D
Gebruikersavatar
Rene Kerkdijk
Berichten: 58
Lid geworden op: 10-08-2008 09:50
Locatie: Almelo
Contacteer:

17-08-2008 23:10

En zo blijvn we lekker muggestiften.
Maar goed uiteraard word er hier een mening gevraagd en de onze werd ook in deze lijst genoemd meerdere reargeren zo ook ik.
Nu is het alleen omdat ik men mond opendoe en mijn visie geef dat ik reclame maak?
Maakt ook niet uit ik laat ieder de keus waar die zen ballen haalt.
En nogmaals wil ik mezelf citeren ik ben voorstander van vele boillieboeren alleen al om het feit dat aas erg persoonlijk is en een ieder zich zo kan connecten met zijn voorkeur en dus aas.
En een ieder zoekt in zijn segment.
Ik zeg hier dus niet dat de mijne de beste zijn maar weetwel wat het balletje is.
Weet wel wat ingredienten met elkaar doen en weet ook waar de vis op reargeerd net als jij denk ik dan.
En dan spelen we allemaal in op de groep die dit niet weet en of gewoon niet de tijd heeft ze zelf te maken.
Of meer vertrouwen put uit anderen.
Waarom ookniet de ah doet dit nu enkele jaren al met kant en klaar maaltijden deze zijn niet te kanen maar nemen toch gretig aftrek waarom ?
Nogmaals ik ben overtuigd dat iedere boillie boer weet waar die mee bezig heeft alleen een ieder voor zich zijn prioriteit heeft in zijn aas.
De 1 iets meer wil verdienen dan de ander en de volgende misschien nog wel kan leren maar weet wel zeg niet dat die het fout doen.
Want ik geloof wel als je het echt niet goed doet hou je het maar heel kort vol.
En zullen voor die bollenboer de handel snel over zijn.
Uiteindelijk zijn jullie degene die ons in leven houden en willen we allemaal een plaatsje veroveren in deze keiharde wereld.
En er zullen er zijn die afvallen en die door zullen gaan en vertel jij me dan maar eens wie wat waar en waarom de een valt de ander opstaat is het niet de twijfel bij de vissers zelf.
Of toch dat stukje wat ontbreek die ene fout of de resultaten al met al allemaal gesneden lijkt mij.
Je bol is bij veel net zo goed als de laatste vangst en de tijd die verstrekt tussen die twee is voor het gros de overgang van goed naar slecht.
En hier geen rekening houdend dat het bolletje niet veranderd maar misschien de situatie eromheen.
al met al moeten wij ookonze zegjes en ideeen kunnen gallen denk ik anders word het erg eentonig met een hele dikke rose wolk en word het vinden van iets nieuws een zwarte vlek.
Zitten jullie daar op te wachten is dit door jullie snel te bewerkstelligen gewoon niet meer afnemen en zelf rollen.
En kijken wij in de toekomst geloof ik niet dat er iemand zonder kritiek in dit wereldje weet te draaien zo ook wij niet helaas dan.
Maar wens een ieder succes in hun visserij.
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

18-08-2008 00:47

Rene je hebt het mooi omschreven hoe het er aan toe gaat zonder iemand voor de schenen te schoppen
Kaj de Jager

21-08-2008 18:32

Ik heb veel goede vangsten gedaan op de boilies van Holland Baits. Dit zijn diepvriesboilies en zijn ook niet vreselijk duur.
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

21-08-2008 22:48

Ik gebruik al jaaaaren efhaa boillies tot m,n grote tevredenheid.
Zo nu en dan vang ik er ook nog eens vis mee 8)
Ach man..Ga toch vissen !!
Rob Snijders
Berichten: 100
Lid geworden op: 13-08-2008 18:43
Locatie: Harbrinkhoek

22-08-2008 08:58

Gisteren een paar kilo's van Red Label gehaald. Netjes volgens afspraak en zeer snel geleverd.
De boilies zien er netjes uit, geuren erg goed, hetzelfde geld overigens ook voor de pop-ups.

Aankomende maandag naar de Beekse Bergen maar eens intensief testen ;)
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

22-08-2008 21:09

Oke dan Rob, ik ben heel benieuwd hoe was met je op de Beekse Bergen.
Ik ga binnenkort ook, ik ga eind september.....
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

23-08-2008 01:30

Mensen het is niet de bedoeling deze topic als reclame stunt te gaan zien.

2w. Zakelijke aanbieders kunnen de redactie van KWO contacteren over plaatsing van een advertentie of link op de website

Het is goed als er gevraagd word om ervaring met aas van andere fabrikanten maar die aanbiedingen mogen van mij weg blijven.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!