voer voor op vakantie


Plaats reactie
patrick hoep
Berichten: 215
Lid geworden op: 29-12-2005 23:39
Locatie: callantsoog (NH)

16-06-2008 18:38

hey mensen ik ga 11 julli naar spanje.

maarjah zoals de meeste (oude) boarders dit wel kunnen. komt nu het verhaal met je vriendin op vakantie.

je kent het wel leuk en aardig tent mee spullen mee. jah en dan waar de rest.

nou heb wel een karretje tegenwoordig (klein dingetje) maarjah heb nu de afspraak met me vriendin mag visspullen mee maarjah niet teveel (makkelijker gezegt dan gedaan) het grootste probleem is het aas.
had vorig jaar ergens in een hoek een grote kanoe ton weten te stoppen met tijgernoten na een week begon die dingen zo te stinken dat alleen maar klachten kregen.

dus mijn vraag noem is goed aas wat ik zo mee kan nemen zonder gezeik van me vriendin.

Greetz Hoeppie 8)
Gebruikersavatar
lust frank
Berichten: 816
Lid geworden op: 24-09-2004 22:50
Locatie: Koolskamp - België
Contacteer:

17-06-2008 17:04

Patrick,

Tijgernoten kan je nog steeds meenemen, laat deze vacuüm trekken in plastiekzakken.

Kan je eventueel laten doen bij de slager.

Alléé of ik heb geluk, mijn slager trekt mijn boilies, particlemix en tijgernoten allemaal vacuum. Ik betaal hem enkel de zakken.

Eens proberen. Wie niet waagt die niet wint.

Werkt uitstekend.

Mvg
Frank
----------------------------------------------------
bezoek onze site en forum http://www.carpmates.be
----------------------------------------------------
http://www.fishing.be
----------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Harry Otse
Berichten: 948
Lid geworden op: 17-07-2006 15:51
Locatie: Barneveld

17-06-2008 17:25

En die vacuum getrokken zakken kunnen .. weken bewaard worden?
Ik neem aan dat als de zak eenmaal aangebroken is het aas niet lang meer bewaard kan blijven?
tralalala....
patrick hoep
Berichten: 215
Lid geworden op: 29-12-2005 23:39
Locatie: callantsoog (NH)

17-06-2008 17:30

is opzich wel een idee maar toch blijf ik kwa volume van die tijgernoten zitten.
zit al te denken om ongekookte mee te nemen maarjah dan ben je een gasfles kwijt aan verstoken van die dingen.

zit wel te denken om ongekookte hennep mee te nemen en die daar te koken. die hoeven niet zo lang en kwa volume is het eerst klein maar word van zelf groter.

zit echt kwa goed houden en kwa ruimte wat ik heb in me auto.

zat ook aan pellets te denken maarjah is ook weer groot.

dus moet iets hebben wat kwa volume klein is maar na bereiding ofzo wel groot word. maar ook niet teveel gas kost dat ik straks met 2 flessen daar heen moet.

Greetz Hoeppie 8)
Gebruikersavatar
lust frank
Berichten: 816
Lid geworden op: 24-09-2004 22:50
Locatie: Koolskamp - België
Contacteer:

17-06-2008 18:36

Harry,

Eénmaal een zak open kan je ze toch nog een hele tijd bewaren en je doet enkel maar de zak open die je wenst te gebruiken, de rest laat je onaangeroerd tot je deze nodig hebt.

Heb je ze over dan breng je deze gewoon terug mee naar huis.

Blijven vacuum getrokken oa particlemix en tijgernoten toch enkele maanden goed.

Boilies zijn langer te bewaren enkel moet je rekening houden dat deze wel niet mooi rond blijven, maar over het algemeen ga je toch met de boot het water op en dit maakt dan geen enkel verschil uit.

Mvg
Frank
----------------------------------------------------
bezoek onze site en forum http://www.carpmates.be
----------------------------------------------------
http://www.fishing.be
----------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Harry Otse
Berichten: 948
Lid geworden op: 17-07-2006 15:51
Locatie: Barneveld

17-06-2008 18:37

Hmm, toch wel handig voor het aankomende viskamp.
Ik ga even informeren bij mijn slager.
Bedankt.
tralalala....
Jan Peter Teerling

18-06-2008 14:40

Ik zou mn vriendin gewoon thuis laten, dan heb je zowiezo geen gezeik en extra ruimte om aas mee te nemen!

Hoe heten die ronde balletjes met conserveringsmiddelen ook al weer? Komen in makkelijk mee te nemen zakken van 1 of 2,5 kg.
patrick hoep
Berichten: 215
Lid geworden op: 29-12-2005 23:39
Locatie: callantsoog (NH)

18-06-2008 17:26

jan peter weet niet hoe het met jouw finacele gedeelte gaat maar mijne is na deze vakantie van 3weken toch al aardig door heen hoor.

als ik voor 3weken bolies moet mee nemen mag ik aardig me portomonee open trekken. wat ik zo zie is lago barasona waar ik heen ga geen klein water. zeg ook niet dat je het vol moet dumpen maar 1kg per dag is niet veel dacht ik.

1kg per dag we staan 20dagen is minstens 20kg (even snel zo bedacht)

dan heb ik het over 1 stek voeren. stel zie 2 gedeeltes van het water vis. wil 2/3stekken voeren. najah stel wat minder voer jah moeten het toch ergens van doen 2/2.5 kg per stek. is 40 kilo dat is een hoop hoor.

daarom stel ik deze vraag. en jah snelste manier is om de vriendin thuis te laten.

Greetz Hoeppie 8)
Jan Peter Teerling

18-06-2008 18:04

Hoepmans,

In dat geval is mais je aangewezen aas, is in Spanje ook wel in bulk te verkrijgen en scheelt slepen. Weken is genoeg, even koken wordt de attractie beter van. Zal op zulke wateren ook eerder geaccepteerd worden dan onbekende boilies.

Succes.
patrick hoep
Berichten: 215
Lid geworden op: 29-12-2005 23:39
Locatie: callantsoog (NH)

18-06-2008 18:08

thx man daar heb ik meer aan :P ;)

weet je ook wat voor winkels die te koop zijn (ben nog nooit in spanje geweest namelijk) kijk want dat scheelt een boel slepen.

Greetz Hoeppie 8)
Jan Peter Teerling

18-06-2008 18:27

In de zelfde winkels als hier, winkels voor diervoeding. Ook op de lokale markten is het meestal wel te krijgen. Info waar diervoederwinkels zich bevinden zou ik even bij de receptie van de camping vragen.

Je kunt ook plaatselijk rondvragen met deze vraag:

Hola estoy buscando una tienda que venda maíz en el mineral grande 20 los bolsos de 25 kilos.

Succes Hoepmans :wink:
patrick hoep
Berichten: 215
Lid geworden op: 29-12-2005 23:39
Locatie: callantsoog (NH)

19-06-2008 19:16

lijkt wel turks word goed oefenen :D :P
Gebruikersavatar
twan van strien
Berichten: 51
Lid geworden op: 31-08-2005 19:00
Locatie: oosterhout

19-06-2008 19:33

hallo patrick

waarom neem je geen pellets mee?
deze zijn in verschilende grote verkrijgbaar
hoeft niet te weken en te koken
zo kant en klaar
neem dan eens iets wat ze daar niet kennen
bijvoorbeeld een henneppellet
patrick hoep
Berichten: 215
Lid geworden op: 29-12-2005 23:39
Locatie: callantsoog (NH)

19-06-2008 20:49

twan het gaat ook om de grote.

ga op vakantie laten we beginnen met me vriendin weet je wel wat die mee neemt??
dan grote tunnel tent. al me camping troep. klein koelkastie. skottelbrij (hoe je dat ding ook schrijft) tentstokken, kleren, bekers borden bestek, pannentjes. je kent het wel hele infataris van je huis gaat voor 3weken mee.

jah je ken maar niet genoeg hebben.

in die 3 weken wil ik 1/2 voerstekken bij houden om toch tussen de steden bezoeken en toerist spelen te vissen. het lijkt me prachtig water. en heb op anwb gelezen van 1tje die al commentaar zei je ken daar prachtig karpervissen. 14 karpers gevangen in 2 weken zwaarste 38pond.

probeer die jongen te bereiken maar is heel oud berichtje dus info daarover gaat ook moeilijk. post hier op het forum ook niet.

maarjah wil dus wel genoeg voer mee nemen. bolies wil ik zo ie zo mee nemen. maarjah 3weken voeren ben je aardig wat voer verder.

Greetz Hoeppie 8)
Gebruikersavatar
twan van strien
Berichten: 51
Lid geworden op: 31-08-2005 19:00
Locatie: oosterhout

19-06-2008 22:47

hallo patrick

weet zeker wel hoe de vrouwen zijn

maar zakken pellets van 5kilo

kun je in ieder gaatje wat je nog hebt van je

auto stekken hoeveel voer je

een 25 kilo denk ik ongeveer

dus dit zijn 5 zakken
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

20-06-2008 11:01

Jan Peter Teerling schreef:Hoepmans,

In dat geval is mais je aangewezen aas, is in Spanje ook wel in bulk te verkrijgen en scheelt slepen. Weken is genoeg, even koken wordt de attractie beter van. Zal op zulke wateren ook eerder geaccepteerd worden dan onbekende boilies.

Succes.


Juist. Wanneer je een emmer halfvol met mais pakt, hier water op zet en dan de afgesloten emmer 1 a 2 dagen in de volle zon laat staan heb je perfecte mais, waar je ook geen gas aan hoeft te verstoken:)
janwillem hilverts

20-06-2008 11:43

Tegenwoordig heb je ook mooie 10 of 12 mm pellets!

Deze zijn misschien klein, maar vormen in zijn geheel als het is opgelost een net zo grote oppervlakte als een ammer mais :D

En ook nog is makkelijk mee te nemen en zorgt voro veel attractie
patrick hoep
Berichten: 215
Lid geworden op: 29-12-2005 23:39
Locatie: callantsoog (NH)

20-06-2008 17:11

thx gasten voor de reactie ga zekers wel proberen zo veel mogelijk voer mee te nemen (succes schat als je dit leest ;) )

en anders is dat mais daar kopen ook geen slecht idee.

Greetz Hoeppie 8)
Plaats reactie