Tijgernoten op kanaal?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

14-02-2003 11:47

Wie heeft er ervaring met het voeren en het vissen met tijgernoten op kanaal. Ik ga het dit jaar denk ik proberen maar ik wilde graag even weten of het berhaupt wel zin heeft. Alvast bedankt.Greetz Bart
Stefan Desar
Berichten: 256
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Gemert

14-02-2003 12:48

Ik heb hier ook ooit een topic over op het board gezet met verschillende reacties erop. Is alleen wel al even geleden maar misschien dat je het gemakkelijk kunt vinden met de zoekfunctie van het board.

Succes!

Groetjes
Koen de Been

01-10-2003 16:38

gaat perfect!!
wel de grote nootjes pakken i.v.m winde,brasem,zeelt etc.
heb zelf al menig succes geboekt op nootjes wanneer het op boillie's niet ging!

koen
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

01-10-2003 19:16

Ik heb het een paar keer gedaan, niet al te veel voorgevoerd, maar gewoon gevist. Ik heb er wel vis op gevangen, maar niet extreem veel, ongeveer net zo veel als normaal met boilies. Ik had nooit last van brasem, mits ik er twee nootjes aan had, met één heb ik wel brasem gevangen. Ermee voeren ga ik binnenkort proberen. Het resultaat horen jullie nog wel.
groeten,
Daaf
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
klaas bakelaar
Berichten: 42
Lid geworden op: 17-01-2003 01:00

02-10-2003 10:46

Hallo,

Ik zat over het algemeen met mais en boilies op een kanaal bij mij in de buurt. De vangst viel toen erg tegen. Toen ben ik overgestapt op tijgernoten en dit gaf een veel beter resultaat!

Met voorvoeren gebruik ik altijd mais met per keer een handje of wat tijgernoten. Dit omdat die nootjes aardig aan de prijs zijn.

Mvg Klaas
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

02-10-2003 11:10

Tijgernoten dienen enige introductie (in mijn beleving dan...)!
Op het kanaal waar ik vis zijn de vangsten met tijgernoten niet al te best! Ik heb er mijn visjes mee gevangen, maar de vangsten komen niet in de buurt van de vangsten met boilies...

Om idd 25 kilo tijgernoten te gaan voeren wordt een dure zaak!
Op kleinere wateren vangen de tijgernoten juist weer veel beter na enig introductie.
Overigens hebben eel wateren geen introductie meer nodig omdat anderen dat al voor ons hebben gedaan!

Dit is overigens mijn ervaring met de tijgernoot, een ander kan het weer heel anders beleven...

Groeten uit Heemskerk...
Plaats reactie