Watersense


wiebrand dragt

27-05-2008 15:52

Ik hoor steeds vaker van mensen zowel in Nederland als frankrijk dat zij als ze met de bollen van watersense vissen de toplaag van de vissen vangen.

Van de week sprak ik weer iemand die zowel met proline als met watersense viste, en deze vertelde mij dat hij met proline meer runs kreeg en op de watersense minder maar dat de vissen groter waren.

Iemand anders ook deze ervaringen?????
Gebruikersavatar
Rick Van Derks
Berichten: 1121
Lid geworden op: 24-02-2005 21:16
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

27-05-2008 16:20

Die mensen die je sprak, waren dat toevallig vertegenwoordigers? Of personen die gesponsord worden door watersense?
Als er weer is een nieuwe aasfabrikant op de markt komt, zijn er in het begin altijd van zulke verhalen.
Wat één ieder met zulke verhalen doet is aan jezelf.



Gr.
Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dat is kennis.

Combineer wat je meemaakt, met wat je al wist




http://www.hetvettebaarsje.nl/karpergroep
wiebrand dragt

27-05-2008 16:40

Nee Rick toevallig niet dit waren gewoon jongens zoals jij en ik niet verbonden aan welk merk dan ook.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

27-05-2008 20:55

Nee toch...in Frankrijk worden geen Watersense bollen verkocht maar daar wordt de toplaag dan weer met een ander Frans merk bollen gevangen.
De vraag is alleen maar: wie gelooft er nog in sprookjes? :lol:
wiebrand dragt

27-05-2008 20:57

ikke Aart
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

27-05-2008 22:31

Heb hier een kast vol sprookjesboeken voor mijn kinderen.

Zoals winnhie de poeh in fantasieland.
Sjaak en de bonenstaak.
Puk en de petterflat
dikkie dik
etc!

Stuur me maar een pb
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

27-05-2008 23:12

Puk en de Petteflat Ruben??

Leuk boek, alleen die mevr Helderder..stuk verdriet hé?
Meneer Pen is wel bij de pinken net als de heen en weerwolf, nix sprookjes Ruby echte waarheid! :wink: met Dollie de dikke duif en Karel met de houtenpoot..Die Stampertjes..zouden die soms ook bollen kunnen rollen?? 8) :lol:
Groet'n Henk..

still growing Old.
peter andrae

27-05-2008 23:57

Jo Ruben.

Sjaak en de bonenstaak kan ik die van je lenen die heb ik nog niet gelezen.

Ehhhhh Henk ik weet het niet hoor maar bollie,s groeien aan een boom was laatst nog op de proline kwekerij en heb even staan te kijken bij de bloodworm boompje,s, eind september worden ze geplukt.
Gebruikersavatar
Bert Vooijs
Berichten: 1871
Lid geworden op: 22-12-2005 23:41
Locatie: Amsterdam

28-05-2008 01:05

Kijk nou uit met die grappen mannen.

Straks gaan ze Bossche Bollen kopen bij de banketbakker of Solution bij de fietsenmaker.

Dat kan toch niet de bedoeling zijn? :wink:
ff v==
dennis scherjon
Berichten: 421
Lid geworden op: 13-02-2006 10:11

28-05-2008 07:56

kan ik die bossche bollen met een hairtje bevestigen of een D-loop :D
peter andrae

28-05-2008 08:16

Ik maak echt geen grap hoor Bert,het waren nog kleintje,s 10 mm en eind september zijn ze op maat 22 mm oogstijd hoppa.

8) :wink:
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

28-05-2008 09:47

De discussie over het vangen van de toplaag is toch allang gevoerd?
Ik meen me te herinneren dat je dan een erg schrale boilie neemt waar weinig in zit en zo de kleintjes elimineerd?(of was het nu met een t) :lol:

Ik geloof niet dat er een bepaald merk is die alleen de grote vis vangt,of het moet reclame zijn wat wiebrandt hier maakt.

Hierbij wil ik niet het merk watersense afkraken,want mijn beste vriendje bart voeten vist hiermee en ik wil deze kleine belg niet beledigen. :lol:

Mvg Ruben
wiebrand dragt

28-05-2008 16:52

Is goed Ruben!!!

twas een vraag omdat ik het steeds vaker hoorde.
Zal met het wel verbeeld hebben want iedereen zegt dat dat onmogelijk is.
Gebruikersavatar
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

28-05-2008 19:16

De bollen van Rix zijn een aanrader Wiebrand! :lol: :lol: Zie Karperclubnoord! :wink: :wink: :P :P
wiebrand dragt

28-05-2008 19:40

die zijn ook zeker goed
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

28-05-2008 22:13

Gebruik maar liever ballen uit het oosten.
Heb nog wel een goeie draaier voor je wiebrandt.

Ik kan je gegaranderen dat je met deze golden bolloks alleen 40tigers vangt!!!!



http://www.mtcbaits.nl
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

29-05-2008 12:33

wiebrand dragt schreef:Ik hoor steeds vaker van mensen zowel in Nederland als frankrijk dat zij als ze met de bollen van watersense vissen de toplaag van de vissen vangen.

Van de week sprak ik weer iemand die zowel met proline als met watersense viste, en deze vertelde mij dat hij met proline meer runs kreeg en op de watersense minder maar dat de vissen groter waren.

Iemand anders ook deze ervaringen?????


Klopt helemaal hoor, met Watersense vang je altijd alleen en uitsluitend de topvissen.


Behalve vandaag dan :lol:
Afbeelding


Das pech haar weg :o 8)
8)
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

29-05-2008 12:43

Ruben vd Worp schreef:Gebruik maar liever ballen uit het oosten.
Heb nog wel een goeie draaier voor je wiebrandt.

Ik kan je gegaranderen dat je met deze golden bolloks alleen 40tigers vangt!!!!



http://www.mtcbaits.nl


hoe wil jij dat garanderen dan, ruben? :roll:

succes
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

29-05-2008 15:29

Omdat de windes van Ruben al snel de 40 cm halen ! :D
wiebrand dragt

29-05-2008 16:04

robert de jong

toch wel!!!!
wist het wel
Arjen Uitbeijrse
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-06-2008 12:19

03-06-2008 12:40

Hey Wiebracht,

Ik wil toch even reageren op je posting, moest er wel een nieuwe gebruikersnaam voor aanmaken. Op de één of andere manier kom ik niet meer op mijn oude account.
:wink:

Ik vis al bijna twee jaar met Chris Gabriele zijn boilies en ik moet zeggen dat ik uitermate tevreden ben over zijn aas (Watersense).

Dat je significant meer grotere vissen vangt op de Watersense dan op elke andere boilie is niet te zeggen, daarvoor spelen er te veel factoren mee (ook is dit bijna niet te testen). Wel is het zo dat er boilies bestaan die over het algemeen meer grote vissen op de kant brengen dan andere, maar dit heeft meer te maken met attractie en wat je wilt met een boilie. Natuurlijk zijn er ook boilies die veel vissen opleveren maar bijna nooit de grootste vissen van het water.

Zelf word ik al jaren gesponsord door verschillende bedrijven en ben ik de gelegenheid geweest om – zo goed als altijd – aas op maat te krijgen. Over het algemeen zijn het vaak minder attractieve boilies die meer grotere vissen opleveren. Echter zal het duidelijk zijn dat je op laag bezette wateren erg goed aan de gang kan met extreem attractief aas en zo nog steeds enkel de grotere vissen kunt vangen. Daarom is het belangrijk dat je (indien nodig) kunt switchen van aas. Dit kan enkel als degene die je aas maakt veel kennis heeft over veel verschillende producten. Chris is iemand die je hierbij goed op weg kan helpen (natuurlijk zijn er meer mensen die dit kunnen). Persoonlijk vis ik met Watersense omdat; het een uitermate goed aas is, ik er vertrouwen in heb en omdat Chris een vriend van me is.

Natuurlijk is het net zo belangrijk hoe je jouw aas inzet. Je kunt nog zulke goede of slechte boilies in je vriezer hebben, als je ze als visser verkeerd gebruikt levert het je weinig tot geen voordelen op.

Bart Voeten bijvoorbeeld vist ook met de boilies van Watersense en heeft er inmiddels de nodige ‘grote’ vissen op gevangen. Echter weet Bart aas op een dusdanige manier in te zetten – in combinatie met stekkeuzes en omstandigheden – dat hij eigenlijk altijd zijn vissen zal vangen. Daarbij is Bart enorm gedreven en vist hij veel nachten.

Wel zegt het genoeg over Chris zijn aas als iemand als Bart er mee vist…


Zelf heb ik de afgelopen tijd ook veel mooie vissen gevangen op producten van Watersense. Natuurlijk vis ik ook de nodige nachten, maar ik ben er van overtuigd dat ik deze vangsten niet had kunnen realiseren zonder de boilies van Watersense. Een ander voordeel van de boilies van Watersense is dat er nog niet veel mensen mee vissen. Hierdoor kan je als één van de eerste mensen in jouw regio de boilies proberen en dit is - in mijn ogen - altijd een voordeel.

Je kunt absoluut met veel vertrouwen met boilies van Watersense gaan vissen. Wel zou ik eerder voor Chris zijn boilies kiezen omdat hij je altijd goed en grondig advies kan geven, als dat je er vanuit gaat dat je direct topvissen op zijn boilies gaat vangen.

Succes er mee!
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

03-06-2008 13:14

Wat kost zo'n reklameblok :wink:

Cheerio H.K
peter andrae

03-06-2008 14:11

Gratis en voor niks.

Je geeft 2 vissers allebei hetzelfde merk de 1 vangt de ander niet je mag van mij zeggen dat je met watersence goed vangt ik geloof dat ook wel maar er zijn zoveel goede merken tegenwoordig dat ik denk dat als je echt onderscheid wilt maken je zelf aan de slag zult moeten gaan,Dat Chris erg bedreven is met aas wil ik graag geloven ik las altijd met veel plezier zijn berichtje,s op het board net zoals die van Mitsz ook iemand die weet waar het over gaat maar ga niet bepaalde merken prijzen omdat ze zo goed zijn,de belangrijkste schakel ben je toch zelf daar heb ik al teveel voor gevist er spelen meer factoren mee dan alleen maar goed aas.

Bart is een zeer bedreven visser die hele mooie vissen vangt maar je geeft het zelf al aan vist veel vandaar mijn onderschrift als je alle zaken op een rijtje hebt dan vang je vissen met vissen.
Arjen Uitbeijrse
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-06-2008 12:19

03-06-2008 14:31

Hey Peter,

Volkomen mee eens. Er zijn ook ontzettend veel goede aassoorten...

In het verleden heb ik veel met squid all season van Nash gevist (verschillende flavours erop, naar gelang seizoen). Dit is een mix waarmee je enorm kunt vangen, echter ligt de verkoopprijs bij de winkelier op meer dat twintig euro de kilo.

Natuurlijk is dit geen extreem dure bol om te maken maar omdat iedereen ervan moet leven kom je op dergelijke prijzen uit. Zo zijn er legio voorbeelden te noemen.

Waar ik naar toe wilde in mijn posting; Chris zijn bollen - wellicht ook die van Mitz en nog een enkeling - komen in de buurt van een aantal van de duurste bollen. Wil dus zeggen dat je voor 'betaalbare' prijzen kwaliteit koopt en als je dit goed inzet ben je op de goede weg...

Ik zeg ook niet dat Chris zijn bollen het summum zijn echter is het een goede keus...

Harold;

Reclame... Ik dacht dat we dat stadium nu wel gehad zouden hebben :wink:

De karpervisserij is één en al reclame en als ik zie wat er op dit moment gebeurt zal het er de komende jaren niet minder op worden.

Mvg
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

03-06-2008 14:51

Ha Arjan,

'Reclame... Ik dacht dat we dat stadium nu wel gehad zouden hebben

De karpervisserij is één en al reclame en als ik zie wat er op dit moment gebeurt zal het er de komende jaren niet minder op worden.'

Ik vind dit een beetje ERG kort door de bocht. Omdat het 'nu eenmaal zo is' doet de goegemeente er nou maar gewoon aan mee?

Het kan aan mij liggen hoor, maar gewoon een beetje vissen en wat karpers vangen... daar heb ik no fuckin way geen reclame voor nodig. Natuurlijk kan ik begrijpen dat wanneer je een aanbod krijgt van een merk, of je wandelend reclamebord wilt fungeren, dat het moeilijk is om nee te zeggen, maar waar is de eigenwaarde 'tegenwoordig'?

Spreek dan nu wel uit mijzelf en weet ook dat dit offtopic is.....
Overigens om enigsinds ontopic te blijven;

Ik gebruik geregeld ingredienten van Chris, daar is helemaal niks mis mee. Verder kan ik niet oordelen....

gr. Frank