roastednut


Plaats reactie
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

20-02-2008 17:16

ik heb de zoek functie al gebruikt en vondt 5 reacties,Maar wie heeft er met deze bol gevist en wat zijn jullie bevindingen.ik wil deze bollies aanschafen voor als ik door mijn freezers heen ben en nog geen tijd heb om nieuwe bolle te draaien.Dus als iemand zijn menig wil geven ik ben benieuwt.Wat mijn wel aanspreekt is zijn kleur lekker vel die roastednut van MSB
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
P. van de werfhorst
Berichten: 4
Lid geworden op: 19-02-2008 12:34

20-02-2008 17:24

Nou Remon ik vis er al jaren mee en ik heb er al menig vis mee gevangen dus zeker een aanrader, het is een van mijn favorieten uit het msb pakket.

gr pieter
Gebruikersavatar
cor bruynes
Berichten: 149
Lid geworden op: 28-10-2003 01:00
Locatie: elburg

20-02-2008 17:47

remon van dusschoten 2 schreef:ik heb de zoek functie al gebruikt en vondt 5 reacties,Maar wie heeft er met deze bol gevist en wat zijn jullie bevindingen.ik wil deze bollies aanschafen voor als ik door mijn freezers heen ben en nog geen tijd heb om nieuwe bolle te draaien.Dus als iemand zijn menig wil geven ik ben benieuwt.Wat mijn wel aanspreekt is zijn kleur lekker vel die roastednut van MSB


he remon ik heb daar afgelopen jaar zeer goed op gevangen,op het zelfde water waar jij hem denk ik gaat gebruiken.
ik geloof dat ene pieter vd werfhorst je vast meer over kan vertellen,moet je maar ff kijken op http://www.teamsb.nl
je heb trouwens een pb
frank de beer
Berichten: 57
Lid geworden op: 21-10-2007 21:20
Locatie: harderwijk

20-02-2008 17:55

Remon, wanneer er doordeweeks geen tijd is om zelf te draaien, dan schaf ik altijd de roasted nut van MSB aan.
Vooral op de wateren waar het witvis-bestand niet te groot is, zet ik deze boillie in.
Het is bol met een goede geur en kleur.