roastednut


Plaats reactie
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

20-02-2008 17:16

ik heb de zoek functie al gebruikt en vondt 5 reacties,Maar wie heeft er met deze bol gevist en wat zijn jullie bevindingen.ik wil deze bollies aanschafen voor als ik door mijn freezers heen ben en nog geen tijd heb om nieuwe bolle te draaien.Dus als iemand zijn menig wil geven ik ben benieuwt.Wat mijn wel aanspreekt is zijn kleur lekker vel die roastednut van MSB
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
P. van de werfhorst
Berichten: 4
Lid geworden op: 19-02-2008 12:34

20-02-2008 17:24

Nou Remon ik vis er al jaren mee en ik heb er al menig vis mee gevangen dus zeker een aanrader, het is een van mijn favorieten uit het msb pakket.

gr pieter
Gebruikersavatar
cor bruynes
Berichten: 149
Lid geworden op: 28-10-2003 01:00
Locatie: elburg

20-02-2008 17:47

remon van dusschoten 2 schreef:ik heb de zoek functie al gebruikt en vondt 5 reacties,Maar wie heeft er met deze bol gevist en wat zijn jullie bevindingen.ik wil deze bollies aanschafen voor als ik door mijn freezers heen ben en nog geen tijd heb om nieuwe bolle te draaien.Dus als iemand zijn menig wil geven ik ben benieuwt.Wat mijn wel aanspreekt is zijn kleur lekker vel die roastednut van MSB


he remon ik heb daar afgelopen jaar zeer goed op gevangen,op het zelfde water waar jij hem denk ik gaat gebruiken.
ik geloof dat ene pieter vd werfhorst je vast meer over kan vertellen,moet je maar ff kijken op http://www.teamsb.nl
je heb trouwens een pb
frank de beer
Berichten: 57
Lid geworden op: 21-10-2007 21:20
Locatie: harderwijk

20-02-2008 17:55

Remon, wanneer er doordeweeks geen tijd is om zelf te draaien, dan schaf ik altijd de roasted nut van MSB aan.
Vooral op de wateren waar het witvis-bestand niet te groot is, zet ik deze boillie in.
Het is bol met een goede geur en kleur.
En mijn ervaringen zeggen dat het vooral de kleur is, die deze boillie een goede instant response geven.
Op water waar de witvis behoorlijk aan de maat is voer ik alleen met deze boillie (in combinatie met mijn eigen home-made boillie).
Letwel, ik vis deze roasted nut boillie alleen in instant situatie's.
Aju
Wraak is het enige dat mensen onderscheidt van dieren - A. Bundy
Gebruikersavatar
Remco de Jong
Berichten: 54
Lid geworden op: 16-07-2007 21:54
Locatie: Spaarndam

20-02-2008 18:04

he remon,

Ik heb er ook alleen maar positieve berichten over.
gebruik de bol nu ook al 2 jaar en heb er verrassende vangsten mee behaald.
ook op dressuur putjes.
Mij geeft de roasted nut het meest vertrouwen, wat ook niet onbelangrijk is.
gr remco
sessies 2010: 1
karpers 2010: 2
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

20-02-2008 18:05

frank de beer schreef:Remon, wanneer er doordeweeks geen tijd is om zelf te draaien, dan schaf ik altijd de roasted nut van MSB aan.
Vooral op de wateren waar het witvis-bestand niet te groot is, zet ik deze boillie in.
Het is bol met een goede geur en kleur.
En mijn ervaringen zeggen dat het vooral de kleur is, die deze boillie een goede instant response geven.
Op water waar de witvis behoorlijk aan de maat is voer ik alleen met deze boillie (in combinatie met mijn eigen home-made boillie).
Letwel, ik vis deze roasted nut boillie alleen in instant situatie's.
Aju


Hallo Frank-Peter Bloem 8) ,

Een korte tijd terug was dit je mening over deze bollen;

frank de beer schreef:De MSB roasted nut vangt bij mij alleen brasem, en op de Maas alleen maar winde.
En mijn eigen gedraaide zoete vismeel-bollen scoren op precies dezelfde plaatsen onderwater wel karper.
Aju.


Lijkt mij dan betrekkelijk zinloos om ze gemengd te gaan voeren :lol:

Hoe vis jij instant op een voerplek?

Groeten aan HPE en Wilco,

robert 8)
8)
Gebruikersavatar
Hans Sluijter
Berichten: 413
Lid geworden op: 27-07-2006 11:57
Locatie: Steenderen

20-02-2008 20:14

Een maatje van mij heeft goede ervaringen met de pop-up in roasted nut variant. Ik denk dat de zinkende versie daar niet voor onder doet!
frank de beer
Berichten: 57
Lid geworden op: 21-10-2007 21:20
Locatie: harderwijk

21-02-2008 21:10

Robert, jij stelt mij de vraag:'Hoe vis jij instant op een voerplek?
In deze topic schrijf ik niets over voerstekken of -plekken.
Ik gooi altijd voer bij mijn haak-aas (altijd home-made), als ik instant vis.
Dat bijvoer is soms de raosted nut boillie.
Soms gemengd, soms niet.
Elk water is anders.
Het zijn net raadsels.
Raadsels zoals, wie is Frank de Beer?
Misschien HPE?
Wilko Bloem in ieder geval niet.
Aju.
Wraak is het enige dat mensen onderscheidt van dieren - A. Bundy
Gebruikersavatar
Ad van Workum
Berichten: 75
Lid geworden op: 08-08-2005 15:59
Locatie: Delft

21-02-2008 21:26

Goed laat ik dan de kritische noot plaatsen. Ik heb er één jaar intensief mee gevist, naast een andere bollie. Of het nu aan de door mij beviste wateren heeft gelegen of dat er misschien al reeds slachtpartijen met deze bol waren geweest. Ik weet het niet. Maar voor mij heeft hij niets gebracht. Daarmee wil ik niet zeggen dat het een slechte bol is. Reuk, smaak en geur zijn goed.
That dreams may come true.
Gebruikersavatar
Dirkx Smits
Berichten: 353
Lid geworden op: 28-08-2006 22:37
Locatie: De KSN vrije zone

22-02-2008 07:55

Frank de Beer, wie is dat nou weer ???
Frank de Beer, is niet meer.
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

22-02-2008 13:41

remon van dusschoten 2 schreef:ik heb de zoek functie al gebruikt en vondt 5 reacties,Maar wie heeft er met deze bol gevist en wat zijn jullie bevindingen.ik wil deze bollies aanschafen voor als ik door mijn freezers heen ben en nog geen tijd heb om nieuwe bolle te draaien.Dus als iemand zijn menig wil geven ik ben benieuwt.Wat mijn wel aanspreekt is zijn kleur lekker vel die roastednut van MSB
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
jesse cohen
Berichten: 264
Lid geworden op: 19-03-2007 16:11
Locatie: Mierlo.

24-02-2008 19:09

Ik heb ze Ook gehad (uit een pak he) en ik ben er positief over!

groetjes jesse
Na 2 jaar de prachtige hobby weer opgepakt! #2014
Plaats reactie