Hallo mensen,
Dit jaar wil ik het kanaalwater gaan aanpakken, en daarvoor wil ik een niet te dure boilie gaan gebruiken. Hiervoor heb ik een mix samengesteld, en wil graag weten wat jullie ervan vinden. Of hebben jullie nog tips? Dan hoor ik het graag. De mix is als volgt ;
Maismeel : 200 G
Havermoutmeel : 150 G
Tarwebloem (wordt meel) 200 G
Trauvit : 100 G
kuikenmeel : 250 G
Hennep : 100 G
Zout : 20 G
En een half blokje Trachi
Alleen nu zit ik met de vraag : Verdoezeld de trachi en trauvit het nut van de hennep niet?
Eiwitten : 19 %
Koolhydraten : 33 %
Vetten : 8 %
Nieuwe mix
- janieck spithoff
- Contacteer:
Mvg, Janieck
- Mathieu de Witte
Vorig jaar zelf ook een bol met trouvit en gemalen hennep gebruikt.
Hennep heeft een uitgesproken smaak en geur, net zoals trouvit. Vond het een apart luchtje maar ving er niet minder om
En dat blokje trassi, echt nodig is het niet in je bol dus kan je altijd weglaten wil het te sterk overheersen.
Gr.
Hennep heeft een uitgesproken smaak en geur, net zoals trouvit. Vond het een apart luchtje maar ving er niet minder om

En dat blokje trassi, echt nodig is het niet in je bol dus kan je altijd weglaten wil het te sterk overheersen.
Gr.
Volg The Carp Brothers Incorporated op facebook! --> Link
Carp Brothers Incorporated the movie! : http://youtu.be/paFsduV61_E
Carp Brothers Incorporated the movie! : http://youtu.be/paFsduV61_E
- Jeroen Huigen
Als je er hennep in doet , dan zou ik wel getoaste hennep nemen . Getoaste hennep heeft een heerlijke geur .
Zolang mijn baas vind dat ik genoeg verdien , doe ik alsof ik hard werk .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd .
-
Elke mix vangt vis.Gewoon zorgen dat hij goed draait en dat de bollen lang genoeg in het water goed blijven.Denk dat de bovenvermelde mix wat plakkerig zal zijn.Kunt dit verhelpen door meer trouvit te gebruiken.(of maismeel,groffe polenta of zaden).of minder tarwemeel.