een nieuw seizoen met welicht een nieuwe boilie beginnen?


hoe bepaal jij welke boilie je het meest aanspreekt?

het verkoop praatje van de verkoper?
2
4%
door ervaringen van anderen?
13
24%
de prijs?
7
13%
de benaming van de desbetreffende boilie?
0
Geen stemmen
omdat er aardbei bij staat?
1
2%
omdat de fabrikant de gebruikte ingredienten vermeld?
2
4%
omdat deze past bij het doel wat jij voor ogen hebt?
15
28%
omdat vismeel altijd goed is?
1
2%
de kleur?
0
Geen stemmen
anders [LIEFST VERMELDEN IN HET TOPIC}
13
24%
 
Totaal aantal stemmen: 54
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

30-01-2008 19:41

hans van loghem schreef:Jacco jij schreef

een eigen label geven aan iedere klant zal in de praktijk niet mogelijk zijn hans, je zult dan iig een bepaalde hoeveelheid af moeten nemen om dit mogelijk te maken

Waar ik mijn bollen haal kan ik vanaf 5 kilo droge mix een eigen label eraan geven, ik kan alles wat ik erin wil hebben mits draaibaar erin verwerkt krijgen. Zelfs gemalen particels kunnen erin verwekt worden en popups erbij is ook geen probleem. Voor degen die er belangstelling bij hebben http://www.rrt.carpobsession.nl/RRT/site / en http://www.everyoneweb.com/dHPartikels/ Voor the easy way, call ray!!!!


hans, op die manier kan het natuurlijk ook
maar je zult een redelijke meerprijs moeten betalen voor deze actie lijkt mij?
voor zover ik weet is ray daar wel uniek in .

mvg jacco
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

30-01-2008 19:53

Ray is inderdaad uniek, bijzonder flexibel in een "eigen label maken" en ook de levertijd mag uniek te noemen zijn. Als ik morgen avond 1 portie nodig heb, liggen ze er. De meerprijs voor gemalen particels erin is 2 euro, omgerekend 0,25 cent per kilo dat is inderdaad ook uniek te noemen. Grt hans.
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
Jan Peter Teerling

30-01-2008 20:38

Hans Brinkel schreef:Denk niet dat jacco bovenstaande voor ogen heeft met deze topic :D

mvg
Hans B.


Na de voer adviezen van Pieter,Peter die aan het Chinezen ( :o ) is geweest met Herman,alle vragen naar de KS Karperknikkers,de KGB babbel van Jeroen,de promotie van Ray van Hans,ben ik maar gegaan voor:omdat er aardbei bij staat.. :oops:

Jammer dat je zo weinig serieuze reacties krijgt..
Herman Esveld
Berichten: 1188
Lid geworden op: 18-04-2006 19:09
Locatie: nomaad

30-01-2008 20:41

Prijs en ingredienten.

Op de site van black label zag ik volgens mij dat ze er de ingredienten bij
zette. Dit had ik nog nooit eerder gezien.
PR Schub: 2,001 kilo
PR Spiegel: 2,003 kilo
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

30-01-2008 21:09

Jan peter, ik vergeet er even bij te zeggen dat ik deze combinatie van particels en boillies aankomend seizoen ga gebruiken. Want zeg nou zelf, particels zijn instant eersteklas en als er een bol met 25% van deze zelfde (gemalen) particelmix op ligt of een popup ervan. Moet toch lukken dacht ik zo, niet dan. Dat ga ik anders doen!!!! Dat was toch de vraag?
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
Jan Peter Teerling

30-01-2008 21:42

hans van loghem schreef:Jan peter, ik vergeet er even bij te zeggen dat ik deze combinatie van particels en boillies aankomend seizoen ga gebruiken. Want zeg nou zelf, particels zijn instant eersteklas en als er een bol met 25% van deze zelfde (gemalen) particelmix op ligt of een popup ervan. Moet toch lukken dacht ik zo, niet dan. Dat ga ik anders doen!!!! Dat was toch de vraag?


Hans,
Laten we wel wezen,Jacco is een producent van boilies.Als hij dan een topic opent om wat inzicht te krijgen in wat de consument bezig houdt in zijn keus om voor een ander boilie te gaan,en hij krijgt van div. mensen reacties voor andere merken,lijkt me dat niet helemaal de bedoeling van zijn topic.

In jouw geval was dat dus geweest:Anders,namelijk de gene waar ik laat draaien kan ik mijn eigen wensen vanaf 5kg droge mix er in verwerkt krijgen.
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

30-01-2008 22:03

Jan Peter, ik heb geen probleem met antwoorden zoals Hans die gaf hoor.
door dit soort antwoorden kan ik gelijk zien wat andere producenten voor diensten aanbieden :wink:

maar dat de bedoeling van dit topic even over het hoofd gezien wordt is duidelijk.

mijn bedoeling is precies zoals jij het hierboven hebt beschreven,
ik wil graag weten hoe mensen tegenover iets "nieuws"staan en het hoe en waarom ze de keuze maken om dit te proberen.

en het lijkt mij duidelijk waarom ik dit wil weten 8)

mvg jacco
Jan Peter Teerling

31-01-2008 00:18

Jacco,
Mijn keuze om voor een andere boilie te gaan is simpel,niet het gewenste resultaat (lees te weinig vangen) verkrijgen van het aas,of het gebrek aan vertrouwen daar in.Gaan we er voor het gemak maar even van uit dat ik weet hoe,en waar ik moet vissen.. :wink:

De keuze voor een andere boilie zal voor mij afhankelijk zijn van de prijs,ervaring van anderen (tot op een bep. hoogte!) en (als dat überhaupt te achterhalen is!) de gebruikte ingrediënten en de kwaliteit daarvan.Ook een stukje meedenken en kunnen overleggen met de producent zou daarin mooi meegenomen zijn.Ook de verkrijgbaarheid van dat aas is belangrijk,haal liever 4x 25kg dan één keer 100kg ivm de versheid en onvoorziene tripjes/sessie's die wat meer aas vragen.