welke smaak bollie's


Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

02-08-2007 13:38

janieck spithoff schreef:Jonge jonge jonge, 4 weken geleden ging ik weg op vakantie, nu ben ik weer thuis en jullie hebben nog steeds ruzie, echt best sneu, vooral hoe jullie op elkaar in blijven hameren. Martijn, je bent niet echt cool, het enige wat er cool aan jou is is je avater, het kan me geen ruk schelen wat je van me denkt, ik weet wel dat je even normaal moet doen, want dayo doet hier echt niks fout, en je wilt die jongen alleen weer even lekker voor 'lul' zetten. Als je denkt dat je de heletijd op een forum wil discuseren, dan doe je dat toch lekker bij http://www.annazoekt.nl/forum

Ook ik werd gek van dayo, met dit is al een hele verbetering, vind je het gek dat hij om sommige mensen zo reageerd? Ik niet, hij voelt zich vaak aangevallen, en dat is aan sommige van jullie te danken. Net als die foto van de middelvinger, waar slaat dat nou weer op, ga hem opzoeken, of durf je het alleen maar via de pc te schelden, vanaf je veilige bureaustoel, echt zwak, vooral met z'n alleen tegen 1 persoon, dayo heeft al nagedacht, het is nu aan jullie om ook eens na te denken, want ik word er serieus erg moe van om telkens die discussies te moeten lezen, terwijl ik denk dat ik in zo'n topic wat bij kan leren......

Ik hoop dat je een beetje volwassen word, ik bedoel, gedraagd, want aan een 29 jarige kleuter heb je ook geen ruk :roll:


Heb je wel gelezen wat dayo typt? Vindt dat hij ook kinderachtig is hij moet altijd gelijk hebben. 1 verbetering is wel dat dayo al niet meer zoveel post.
Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

02-08-2007 13:39

dayo steenkist schreef:Woehahahahahahahah 8)
Zie je wel dat ik gelijk had :) :) :)

Dayo


Kijk janieck dit soort dingen. Ik erger me er dood aan jij niet? :o
Gebruikersavatar
mario niemann1
Berichten: 263
Lid geworden op: 26-02-2006 20:35
Locatie: raalte

03-08-2007 14:37

ik niet dayo is cooliejoelie 8) 8)
ralf haasjes
Berichten: 101
Lid geworden op: 05-05-2004 22:43

03-08-2007 16:32

ik wel en ik hoop dat dayo zich aan zijn eerder geschreven opmerking gaat houden dat ie minder gaat posten want soms vindt ik hem zeer irritant overkomen in verschillende onderwerpen.

mvg ralf
gratis af te halen div. jonge kittens, pb maar even bij interesse!